Gå til innhold

Bilde på instagram ga en brå slutt på forholdet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg hadde bare ledd høyt om jeg fikk en tilsvarende begrunnelse. Og ønsket han lykke til med moren, og fremtidige relasjoner. 

Anonymkode: b3d24...629

Enig. Hadde virkelig ledd. Fy faen så patetisk 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 7.4.2024 den 14.02):

Profilbilde av meg selv med bikinioverdel og bar mage. Bikinien skjulte alt. Hadde på bukse, men på bilde kunne man bare se overkroppen fra magen og opp. Mora til han jeg var sammen med hadde fått vite det av noen og da ble det slutt. De vil ikke ha noe med meg å gjøre. Og JA jeg kan forstå det. Det var forferdelig ugjennomtenkt av meg. Nå går det rykter om at jeg er lett på tråden. Har ikke så mange følgere og har låst profil. Men de mener dette kan spres på nett. Jeg er liksom ikke den peneste jenta, jeg har ikke influencerkropp liksom. Så derfor tenkte jeg ikke at det var så ille. Men nå er jeg knust fordi det er slutt. 
Måtte vel egentlig bare få ut litt frustrasjon og kjærlighetssorg

Anonymkode: f320c...8af

En gutt som gjør det slutt fordi mora blander seg, er ikke noe å samle på. Det finnes bedre der ute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Tusen takk for gode ord folkens! Vi har vært sammen i flere år da. Men vi tok oss en pause en god stund. Ikke noe fælt som hadde skjedd, vi bare følte det var best sånn. Så ble vi sammen igjen, men hver gang vi ha hatt småkrangler så sier han hele tiden at vi bare er venner. Selvom vi oppfører oss som kjærester altså. Tenkte faktisk lite over at dette ble så galt. 
 

Det er vondt å stå midt oppi dette, men jeg må bare prøve å komme meg videre. 

Anonymkode: f320c...8af

Jeg tror at han ikke har hatt det så lett i den familien og i oppveksten, og at det er derfor han sliter med å knytte seg til deg. (undersøk avoidant / ungående tilknytning) moren hans er nok ikke helt frisk. 

Anonymkode: bfff4...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ingen har sagt noe annet. 

Men for meg er det mer "trash" at mor får sønn til å dumpe en dame på grunn av et bilde på SoMe. 

Anonymkode: b3d24...629

Jo, det sies noe annet. Dersom du er enig i at bikinibilder på SoMe er trash, så er det helt innenfor at svigerfamilien synes hun er trash, de også.

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kanskje det, men å la mamma bestemme bruddet sitt er virkelig lavmål. Oouh mamma sier vi må slå opp! 

Anonymkode: bc5a3...496

Det er riktig, han bør slå opp på eget initiativ. Men det forandrer ikke på saken, dame som higer etter oppmerksomhet med å legge ut bikinibilder av seg selv er gigantiske røde flagg.

🚩🚩🚩

Anonymkode: b8e6d...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere ts?

Anonymkode: 9288a...707

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...