Gå til innhold

Bråvåknet. Grusom drøm


Anbefalte innlegg

Drømte om en høyblokk leilighet, 11 etg. Noe min søster bor i. Min datter på 3 klatrer opp i vinduet og satt med beina spredd i mellom vinduskarmen, så kikket hun ned på bakken og veltet over vinduskarmen og ut. Jeg bråvåknet. Hvorfor drømmer jeg sånn? Jeg blir virkelig redd! Er det en faredrøm? 

Anonymkode: 29d70...719

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ingen faredrøm. Jeg har perioder med grusomme mareritt, har ikkke funnet noen sammenheng med noe. Er hjernen som roter til tanker og inntrykk en har bygget seg opp

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er veldig sliten kan man få mareritter.

Anonymkode: 6d6e7...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har å drømt om andre som falt ut av vinduet. Søk opp på google "dream meaning+symbol i drømmet" som i dette tilfellet er "Window"/"falling oit of Window"

Anonymkode: 33514...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.dreamdictionary.org/dream-dictionary/dreaming-of-a-window/

"Dreaming of a child falling out of a window brings your attention to rescuing your inner child. The term inner child is refereed to as the child within you that has been deeply effected by past trauma.

 

These traumas can vary anywhere from your parents divorcing, enduring phyical or mental abuse, financial stress; or emotional neglect. The main goal of of inner child work is to reconnect with the lost or fragmented parts of ourselves that have been forgotten".

Anonymkode: 33514...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...