Gå til innhold

Hvordan forholde seg til at kjæresten har ligget med vennene sine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva får noen til å fortelle sånt til sin nye kjæreste? 
Om jeg tar med min nye kjæreste på fest sitter ikke jeg og peker ut de jeg evt har lagt med tidligere. 

Anonymkode: bd281...5d7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir for sært for meg. I min verden så har man ikke sex med venner. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Med mindre det blir et tema jeg MÅ svare på så kommer jeg ikke til å si at jeg har hatt sex med en kompis flere ganger. Det er et tilbakelagt stadie i livet mitt å vi er bare venner nå. 

Anonymkode: 88f88...31d

Jeg blei skikkelig sint på eksen min da jeg skjønte at han flere ganger hadde hatt sex med en venn vi hadde litt med å gjøre. Skikkelig sløvt av ham å ikke si det. 

Anonymkode: 6bb65...a15

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde blitt for sært for meg. Det blir jo slik at om typen din er alene med dette venneparet, så vil jo tanken rundt dette komme opp. ''Nå har de sikkert sex?'' osvosv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ehhh... greit å ikke like det og ville bryte. Men fyren kan da være en aldeles flott mann selv om han har hatt trekant med et vennepar. 

Anonymkode: 4f2bd...7fb

Han er ingen flott mann som har trekant med et vennepar en måned før han etablerer seg med en dame, og attpåtil lar henne få vite det. Hva var poenget med å fortelle? Skryt eller håp om at hun joiner dem for en firkant?

Anonymkode: c09da...5b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 22.50):

Jeg og kjæresten ble sammen tidligere i år og jeg ble for ikke så lenge siden kjent med vennene hans. De er veldig hyggelige og jeg føler meg allerede en del av gjengen.

To av de nærmeste vennene hans er et par. Jeg fikk i dag vite at han har hatt trekant med dette venneparet tidligere (vare mnd før vi ble sammen). Føler meg nå konfliktet og litt sjalu? Vet ikke hvordan jeg liker tanken på at hans nærmeste venner også er noen han har ligget med. Kan hende jeg er usikker på meg selv, som er problemet.. Hva tenker dere/hadde dere gjort? 

Anonymkode: 9332f...a24

Fortid er fortid og la fortid være fortid...  Gå videre - det har ikke noe med deres forhold å gjøre. 

Anonymkode: 3c23b...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært null problem for min del. Jeg vil jo tro at partneren min har noen seksuelle erfaringer, ville ikke forventet at han var jomfru. Og for meg hadde det bare vært et pluss at han har eksperimentert litt utenom den vanlige A4-boksen.
Jeg har hatt trekant med et vennepar selv, og en partner som hadde steilet over det hadde ikke vært så aktuell for meg uansett.  

Anonymkode: 4b1f4...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på hva han sier om det tenker jeg. Hvis det var en engangshendelse han angrer på, er det bedre enn om det er noe han kunne tenkt seg å fortsette med. Og om han generelt er en swingers-type. Hva sier han TS?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det hadde vært null problem for min del. Jeg vil jo tro at partneren min har noen seksuelle erfaringer, ville ikke forventet at han var jomfru. Og for meg hadde det bare vært et pluss at han har eksperimentert litt utenom den vanlige A4-boksen.
Jeg har hatt trekant med et vennepar selv, og en partner som hadde steilet over det hadde ikke vært så aktuell for meg uansett.  

Anonymkode: 4b1f4...08c

Her ligger det i hvertfall for min del. Vi fortalte hverandre om nylige opplevelser, og også om sex med andre etter at vi begynte å date. Uten nysgjerrighet og aksept, så hadde vi nok ikke vært aktuelle for hverandre. 

Anonymkode: a9586...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Han er ingen flott mann som har trekant med et vennepar en måned før han etablerer seg med en dame, og attpåtil lar henne få vite det. Hva var poenget med å fortelle? Skryt eller håp om at hun joiner dem for en firkant?

Anonymkode: c09da...5b3

Tror du denne mannen visste at han skulle inn i et forhold en mnd frem i tid? 

Jeg er litt delt ang det at han har fortalt det, men jeg lander på at det er riktig av han å fortelle det, ellers hadde det vært kjipt om det kom frem på en annen måte i fremtiden. 

Jeg skjønner heller ikke hvorfor så mange syns det er for sært at han har hatt sex med et vennepar? Personlig så tror jeg ikke jeg kunne gjort det, ikke med de jeg har per i dag hvertfall, ikke er jeg singel heller, men jeg har vært med på litt av hvert tidligere når jeg var ung. Både med (gutte)venner og venninner. Og jeg sitter bare igjen med morsomme minner fra ungdomstiden. Alle fortsatte å være venner i etterkant, og han som den gang var kjæresten min, ble mannen min flere år senere. Han var også med på enkelte "seanser". Vi skilte oss, men det hadde ikke noe med det å gjøre. 

Poenget er at det er vel ikke noe farlig, eller galt, om man leker seg og har sex? Så lenge alle er med på det, og man tenker på prevensjon og sykdommer? Jeg angrer hvertfall ikke, jeg var med på gøye ting, lærte om både meg selv og andre, og fikk endel erfaringer. 

Anonymkode: f5340...467

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kjæresten har gjort før er ikke noe jeg gidder å bruke energi på. Jeg er trygg på meg selv, min verdi og det jeg gir i et forhold. Er ikke det nok, så er det ikke riktig person for meg, så enkelt er det.

Hadde vært mer skeptisk hvis han hadde kvittet seg med vennene sine for at jeg ikke skulle måtte håndtere mine egne usikre følelser, for å si det sånn.

Anonymkode: 85c3c...699

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen hadde gjort noe av det samme. Jevnlig sex med et vennepar før meg, og jeg kunne ikke unngå å ha det i tankene hver gang vi omgikk det paret. 

Gjorde meg egentlig ingenting utover de tankene når vi møttes.

M54

Anonymkode: 2f35a...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.4.2024 den 8.24):

Synes det er latterlig at han kaller det venner. Det er noe annet enn venner. Man har ikke sex med venner

Anonymkode: f7579...ebe

DU har ikke sex med venner, mange, inkludert meg, har hatt det. 

Med det sagt så har jeg likevel forståelse for at du synes denne settingen er ukomfortabel, ts. 

Anonymkode: 68fd3...9c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 1.03):

Hva får noen til å fortelle sånt til sin nye kjæreste? 
Om jeg tar med min nye kjæreste på fest sitter ikke jeg og peker ut de jeg evt har lagt med tidligere. 

Anonymkode: bd281...5d7

Det har jeg og kjæresten min en avtale om å gjøre slik at den ene av oss ikke blir den eneste som ikke vet.

Den interne relasjonen skal være mellom meg og han, ikke han og henne. Ingen av oss skal komme i den situasjonen der vi kan bli tatt på senga av kommentarer eller at noen insinuerer noe eller spøker på en av oss sin bekostning. 

Jeg har få sexpartnere bak meg, 13-14 stk. De fleste bor ikke her da jeg har bodd i mange ulike byer og land, så det er ikke aktuelt å plutselig møte på så mange av de. Og jeg har lengre forhold bak meg, korteste på 2 år.

Han derimot har kun bodd her i denne byen, og har 40-50 sexpartnere bak seg. Det bor under 70.000 innbyggere her. Det går ikke en eneste uke uten jeg møter på noen han har hatt sex med.

 

Anonymkode: 2bec8...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret er firkant. Da er det rettferdig. 

Har forøvrig høvlet over søsteren til kjerringen, og det var ikke akkurat populært når hun fant ut av det, men det gikk over uten store problemer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fortalte han det til deg? Lite smart… 

Anonymkode: cead0...91c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...