Gå til innhold

Hva skjer med Instagram og påkledning fra scratch?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært borte fra instagram i et par år, og bestemte meg for å laste ned appen igjen i går... men det eneste jeg får opp nå er kvinner som skal vise hva de har kledd på seg i dag. Og det i seg selv er jo greit nok, men alle, og da mener jeg ALLE, dukker opp i trusa, for så å kle på seg klærne de skal vise frem fra scratch. Hva er det jeg ikke har fått med meg? Er det en slags unnskyldning for å vise fram kropp, eller er har jeg gått glipp av noen SoMe-regler?

Anonymkode: c8427...971

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke sett en eneste slik video der inne, så det må være noe med hva dataene får om at du er interessert i? 

Anonymkode: 229b1...8f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Instagram viser vi fram kropper, lager slankemat og legger ut film av barna våre mens de gråter eller gjør noe feil.

Anonymkode: c82a7...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har ikke sett en eneste slik video der inne, så det må være noe med hva dataene får om at du er interessert i? 

Anonymkode: 229b1...8f4

Jeg er jo dame selv da, og veldig lite interessert i å se påkledning på den måten?

Anonymkode: c8427...971

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det jeg også, får mye moterelatert opp. Vet ikke hvorfor. Men det spilles mer på kropp, men er også mer åpenhet rundt det. I tilegg er jo også undertøy salgsvarer, så en del av det de influenser videre til folket. 

Men jeg tenker ikke det er negativt. Syns det er greit vi ser kroppen i normale sammenhenger som påkledning også, enn kun i sexuelt innhold.

Anonymkode: 3d5b6...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett veldig mange klager på lettkledde og nakenbilder på Instagram i det siste. Noe av det er fake. Jeg ser ingenting av dette selv. Så jeg tenker det henger sammen med hva man liker, følger og kikker på. Kanskje også hva de du er venner med liker, følger osv. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Instagram viser mer av innhold som du engasjerer med. Det kalles algoritmer:

  • Hvis du ser mye på, kommenterer på eller liker innhold av biler, så vil de vise mer av det.
  • Hvis du scroller raskt forbi innhold av biler, så vil de vise mindre av det.
  • Hvis du ser mye på, kommenterer på eller liker innhold av mat, så vil de vise mer av det.
  • Hvis du scroller raskt forbi innhold av mat, så vil de vise mindre av det.

Det er altså du som styrer din egen Instagram-feed. Hvis du ser mye lettkledde kvinner, så sier det mer om deg enn Instagram.

Anonymkode: 52504...8eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Instagram viser mer av innhold som du engasjerer med. Det kalles algoritmer:

  • Hvis du ser mye på, kommenterer på eller liker innhold av biler, så vil de vise mer av det.
  • Hvis du scroller raskt forbi innhold av biler, så vil de vise mindre av det.
  • Hvis du ser mye på, kommenterer på eller liker innhold av mat, så vil de vise mer av det.
  • Hvis du scroller raskt forbi innhold av mat, så vil de vise mindre av det.

Det er altså du som styrer din egen Instagram-feed. Hvis du ser mye lettkledde kvinner, så sier det mer om deg enn Instagram.

Anonymkode: 52504...8eb

Jeg har akkurat lastet ned appen og noe av det første jeg ser der dette?
Det er ikke 'lettkledde' kvinner det er snakk om, men videoer der vanlige damer, gjerne godt trente, som skal vise mote. Men de er altså da nødt til å først stå der i trusa, mens ett og ett plass 'knipses' på. Det er denne trenden jeg snakker om.

Anonymkode: c8427...971

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.4.2024 den 19.06):

Jeg har akkurat lastet ned appen og noe av det første jeg ser der dette?
Det er ikke 'lettkledde' kvinner det er snakk om, men videoer der vanlige damer, gjerne godt trente, som skal vise mote. Men de er altså da nødt til å først stå der i trusa, mens ett og ett plass 'knipses' på. Det er denne trenden jeg snakker om.

Anonymkode: c8427...971

Scroll raskt forbi når dette kommer, Instagram vil på kort tid forstå at du ikke er interessert.

Anonymkode: 52504...8eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...