Gå til innhold

Hvor ofte sitter du og din mann i hver stol og onanerer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal ikke si det for sikkert, så mange år som har gått, men det tror jeg faktisk at aldri har skjedd. Ikke fordi vi ikke kunne gjort det, av sjenanse eller noe sånt, men... nei tror ikke det har skjedd, eller er av så stor interesse heller. Hver sin lyst, og vi har vel ikke hatt lyst til akkurat det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi gjør dette nesten hver dag eller minst 2 ganger i uken. Det er så intenst deilig, bygge oss opp bruke lang tid og time oss helt. Se hverandre dypt inn i øya når vi får orgasme på likt. Det gir intens nytelse og ikke sjelden blir det 3 og 4 orgasmer før vi er tilfredse.

Hilsen likekjønnet☺️

Anonymkode: b9eca...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Aldri skjedd. Og det kommer aldri til å skje.

Anonymkode: 76127...a02

Hvorfor ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antall ganger jeg og min mann har sittet i hver vår stol og onanert er null ganger.

Antall ganger jeg har sitter i en stol og onanert alene er null ganger.

Anonymkode: 381b6...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Antall ganger jeg og min mann har sittet i hver vår stol og onanert er null ganger.

Antall ganger jeg har sitter i en stol og onanert alene er null ganger.

Anonymkode: 381b6...c9d

Onanerer du aldri? Eller er det stolen som er problemet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (3 minutter siden):

Onanerer du aldri? Eller er det stolen som er problemet? 

Jeg onanerer. I perioder en gang i uka. Så kan det gå et halvt år uten at jeg onanerer. Det er ikke et fastsatt behov eller ønske jeg har. Det varierer.

I denne tråden er det stolen som var tema. Jeg har aldri onanert sittende i en stol. Hverken alene eller med en partner.

Anonymkode: 381b6...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jeg ganske sikker på at aldri har skjedd. Vi pleier sjelden å onanere sammen, og da alltid i senga.

Anonymkode: 738a7...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lo jeg godt!

Må man sitte i en stol?

Anonymkode: 037ca...96b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min liker godt å sitte i en lenestol ved sengen og se på at jeg onanerer, men vi har aldri sittet i hver vår stol og onanert.

Anonymkode: c0659...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg onanerer. I perioder en gang i uka. Så kan det gå et halvt år uten at jeg onanerer. Det er ikke et fastsatt behov eller ønske jeg har. Det varierer.

I denne tråden er det stolen som var tema. Jeg har aldri onanert sittende i en stol. Hverken alene eller med en partner.

Anonymkode: 381b6...c9d

Jeg kan ikke komme på at jeg og min kjæreste har onanert i hver vår stol samtidig, men jeg kan heller ikke si at vi ikke har gjort det. Det kan godt hende, men jeg kan bare ikke komme på det. Uansett har vi onanert sammen. Vi gjør det innimellom. Jeg har nok også onanert i en stol alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...