Gå til innhold

Hvordan feirer du Eurovision?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I år så dropper jeg å se på. Israel burde ikke fått lov til å delta!!

Anonymkode: 80b4c...8eb

Tror ikke du blir savnet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvem i all verden er et som følger med på dette fremdeles???     

Anonymkode: 73cd2...abb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

hvem i all verden er et som følger med på dette fremdeles???     

Anonymkode: 73cd2...abb

Omtrent en hel verden ;) er vel kanskje det mest sette tv-programmet i hele verden. Musikken er stort sett ganske dårlig, men må liksom se det likevel 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eksisterer det virkelig ennå? Kan huske at jeg så det som barn da Bobbysocks vant, men kan ikke huske å ha sett det etterpå.

Hadde ikke tv fra jeg flyttet hjemmefra og til jeg flyttet sammen med mannen, og han bryr seg null og niks om å se på noe annet enn fotball på tv.

Anonymkode: 3a046...bf4

Du har ikke åpnet en avis heller siden du flyttet hjemmefra?

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

hvem i all verden er et som følger med på dette fremdeles???     

Anonymkode: 73cd2...abb

Det er et av verdens mest sette program, det mest sette på norsk TV og sikkert i flere andre land.

Du skriver "fremdeles" som om det var noe du/folk så før, men ikke nå lengre. Det er jo større enn noensinne nå.

Musikken er dårlig, det er jo nærmest halve poenget 😉 Det er moro og kitsch. Det er vel ingen som på ekte mener det er EM i beste låt liksom..

Anonymkode: 281a2...b94

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du spurte hvordan jeg feirer det, så da svarer jeg at jeg feirer ved å bytte kanal. Aldri er jeg mer takknemlig for at det finnes mer enn en kanal enn da det vises Eurovision på tv.. 🤣

Anonymkode: 4d776...39d

Hvor lang tid er det mellom seremoni og middag? ......Jeg skal ikke gifte meg. 

Hvilke svangerskapsplager har du? ...... Jeg er ikke gravid. 

Hvilket tørrfôr får katten din? ..... Jeg har ikke katt. 

Anonymkode: f1b0c...18e

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vokste opp med at dette var en veldig koselig familiekveld, og slik er det fremdeles. At våre unge voksne barn tilbringer kvelden med mor og far kan vi ikke så ofte regne med, men vi kan det både når norsk og internasjonal finale pågår. Da er vi samlet og alle like engasjerte i å gjette vinneren. Veldig koselig! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feirer? Jeg ser på, men feirer Eurovision gjør jeg ikke 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Hvordan feirer du Eurovision

Siste gang jeg så Eurovision, eller Melodi Grand Prix som den het den gang, som direktesending på TV, var i 1984 da de svenske deodorantene vant med "Diggi-loo diggi-ley". Det er 40 år siden.

Siste gang jeg hørte dette på radio, var i 1988. 36 år siden.

Så jeg kan ikke si at jeg feirer dette; tvert imot gjør jeg alt for å boikotte det; Eurovision gjør seg best på historiens skraphaug, men ikke i nåtid.

Anonymkode: 05220...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser bare selve Eurovision song contest og ikke alle de norske i forkant. Da samles vi med god mat og drikke, godteri og snacks og har gjerne besøk og så har vi hvert vår scoringsskjema, snakker om sangene og hygger oss. Koselig familiekveld. :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bvp skrev (22 timer siden):

Er det noen som feirer det, må man heise flagget også?

JA! For meg er Eurovision årets største event. Det er større enn 17.mai og julaften faktisk. I Spania (spesielt i Barcelona og byene rundt) har de store Eurovision-fester der du må bestille lang tid i forveien. Da får du velkomst-drink, det er inkludert quiz og kanskje et drag-show i prisen (koster vanligvis rundt 25 euro). I tillegg har de stemmesedler og premier. Sykt koselig! De har begynt med dette litt i Oslo også, men ulempen er at det er ganske dyrt. 

Jeg syns mange av sangene er fantastiske! Mae Müller sin "I wrote a song" i fjor for UK f.eks, WOW!!!! 

Tror jeg er Norges største Eurovision-nerd, virker ikke som så mange er like dedikert :P Ikke mange som har litt fest hjemme heller?

Anonymkode: d575f...058

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å se på, men i år gidder jeg ikke pga Israel og Eurovisionen sin holdning til dette landet akkurat nå. Veldig sjelden jeg boikotter ting som gir meg glede i hverdagen, men kommer ikke til å klare å kose meg med programmet i år, så da finner jeg på noen annet.

Anonymkode: bbbbd...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg pleier å se på, men i år gidder jeg ikke pga Israel og Eurovisionen sin holdning til dette landet akkurat nå. Veldig sjelden jeg boikotter ting som gir meg glede i hverdagen, men kommer ikke til å klare å kose meg med programmet i år, så da finner jeg på noen annet.

Anonymkode: bbbbd...bc9

Tror ikke at Israel bryr seg om du boikotter eller ikke.

Anonymkode: 41e4a...65d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen min skal på ESC-fest hos noen venner. Fullt party, glitter og glam! Mannen min stiller i drag for tredje år på rad! 🍾🌟🥳

Anonymkode: e98d7...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal på MGP party som arrangeres av familien min hvert år. Ingen barn, så er voksenfest med god mat, masse bobler og andre drinker, poengskjema, latter og morro. Også kler vi oss i glorete bling med fjærboa rundt halsen 😂 Like gøy og begivenhetsrikt hvert år, men må innrømme at det er festen og stemningen som trekker oss, ikke selve MGP. 

Anonymkode: 5fd2c...f43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi skal på MGP party som arrangeres av familien min hvert år. Ingen barn, så er voksenfest med god mat, masse bobler og andre drinker, poengskjema, latter og morro. Også kler vi oss i glorete bling med fjærboa rundt halsen 😂 Like gøy og begivenhetsrikt hvert år, men må innrømme at det er festen og stemningen som trekker oss, ikke selve MGP. 

Anonymkode: 5fd2c...f43

Kjenner meg igjen her... 😅 showet er så som så i blant, men festen og stemningen er som du sier det mest magiske!🌟

Anonymkode: e98d7...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å se på, men feire gjør jeg da ikke.. Ikke i år hvertfall, for den norske melodien er helt skrike-krise🥴

Anonymkode: 647d6...2aa

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 13.52):

 

 

Tror jeg tar en runde på kjæledyrsforumet og skriver at jeg ikke har kjæledyr... 

Anonymkode: f1b0c...18e

Jeg feirer Eurovision via ignorering. Sånn, føler du deg bedre nå?

Anonymkode: 3446c...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feiret med å se på noe annet. 

Anonymkode: 5f83f...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er en gjeng som møtes hver Esckveld, ca 12-16 stk. Vi kler oss litt glam og koser oss med mat og drikke,  mens vi ser på showet på storskjerm . Vi stemmer på sangene og den som får flest rette får en premie. Kjempegøy! 

Endret av tirben
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...