Gå til innhold

Daten min er i Thailand!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fant80 skrev (På 6.4.2024 den 8.54):

Der tar du jo veldig feil tror jeg.De fleste ENSLIGE MENN vèl og merke,drar NEPPE til Thailand for ene og alene en helsereise,eller "hyggelige folk" Da drar man heller til Spania eller noe nærmere.

Er dette noe seriøst,så ville jeg i hvertfall fått han til å teste seg når han er hjemme igjen. 

Nettopp. Menn med familie eller partner som drar til Thailand, drar for opplevelsen. Menn som drar alene, drar som regel for sexen. Det finnes mange andre varme destinasjoner med mye kortere flytur.

Anonymkode: 231df...696

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 11.43):

I alle dager.. Man blir vel ikke automatisk en som utnytter mennesker og knuller fattige horer bare fordi man er på ferie? Thailand er litt mer enn bare Pattaya!  Jeg er en mann som var 2 mnd i Thailand i fjor alene for å trene crossfit. Sinnsykt bra trening, tipp topp miljø med folk fra hele verden som trena sammen hver eneste dag. Null alkohol og fullt fokus på treninga. Så i visse øyne er jeg nå blitt lavmål av en mann fordi jeg var i Thailand alene.. Kom hjem i knallform og skal garantert tilbake! Det er faktisk litt mer artig å feriere i Thailand enn på Granca, spesielt om man feks liker å dykke osv. Thailand er også et veldig enkelt, trygt og fint feriemål for de som vil reise alene av begge kjønn. 

Anonymkode: d91ef...32b

Men du dro for å drive med en bestemt aktivitet sammen med andre.

Anonymkode: 231df...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker egentlig som det er like mange menn,som det er kvinner som er naive i denne tråden. Ellers er det bare menn som virkelig ikke ønsker å se,eller forstår realitetene. Selvfølgelig er det mange som reiser til Thailand. Det er et nydelig land som har mye og by på. Spesielt for familjer er det jo ingen grunn å tenke at de reiser dit for sexturisme. 

Men når guttejenger,eller enslige menn plutselig finner ut de skal ned dit pga "reasons" Så er det naturlig at folk tenker som de tenker. Jeg registrerer at menn i denne tråden reiser ned dit,og forteller om en slags Sportsferie,eller som ikke enda har fortstått at Thailand faktisk er sexturismens mekka. Det får så være. Kveldene blir fort fuktige,og nettene blir fort ensomme. Jeg som mann,som er så og si midt i livet tenker det skjer mye som kjæreste eller kone hjemme i Norge ikke "behøver å vite" 

Så tenker helt sikkert mange at jeg er en sån en selv. Det får så være. Jeg tar pepperen jeg,om noen tenker jeg er det. At jeg sier at jeg ikke er det vil neppe hjelpe. Prøver bare være ærlig med at det er mye jeg vet om menn jeg kjenner,som konene eller kjærestene gjerne hadde hatt interesse av å vite. Folk kan lage drittsekk ut av seg,selv om det er aldri så koselige venner eller kollegaer. For å presisere: Det er også mange menn som er redelige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

La nå mannen få lide i fred. Han er ikke skyldig i noe før det motsatte er bevist.

Anonymkode: c5912...24b

kjipt hvis "beviset" er HIV

Anonymkode: 45903...bd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (2 timer siden):

Virker egentlig som det er like mange menn,som det er kvinner som er naive i denne tråden. Ellers er det bare menn som virkelig ikke ønsker å se,eller forstår realitetene. Selvfølgelig er det mange som reiser til Thailand. Det er et nydelig land som har mye og by på. Spesielt for familjer er det jo ingen grunn å tenke at de reiser dit for sexturisme. 

Men når guttejenger,eller enslige menn plutselig finner ut de skal ned dit pga "reasons" Så er det naturlig at folk tenker som de tenker. Jeg registrerer at menn i denne tråden reiser ned dit,og forteller om en slags Sportsferie,eller som ikke enda har fortstått at Thailand faktisk er sexturismens mekka. Det får så være. Kveldene blir fort fuktige,og nettene blir fort ensomme. Jeg som mann,som er så og si midt i livet tenker det skjer mye som kjæreste eller kone hjemme i Norge ikke "behøver å vite" 

Så tenker helt sikkert mange at jeg er en sån en selv. Det får så være. Jeg tar pepperen jeg,om noen tenker jeg er det. At jeg sier at jeg ikke er det vil neppe hjelpe. Prøver bare være ærlig med at det er mye jeg vet om menn jeg kjenner,som konene eller kjærestene gjerne hadde hatt interesse av å vite. Folk kan lage drittsekk ut av seg,selv om det er aldri så koselige venner eller kollegaer. For å presisere: Det er også mange menn som er redelige.

Om man feks trener Muay Thai så er vel Thailand rett land å reise på "en slags sportsferie" til? Jeg vet om mange semi proffe til proffe utøvere som tilbringer store deler av året der pga det er billig  å leve der og bra trening. 

Anonymkode: d91ef...32b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (3 timer siden):

Virker egentlig som det er like mange menn,som det er kvinner som er naive i denne tråden. Ellers er det bare menn som virkelig ikke ønsker å se,eller forstår realitetene. Selvfølgelig er det mange som reiser til Thailand. Det er et nydelig land som har mye og by på. Spesielt for familjer er det jo ingen grunn å tenke at de reiser dit for sexturisme. 

Men når guttejenger,eller enslige menn plutselig finner ut de skal ned dit pga "reasons" Så er det naturlig at folk tenker som de tenker. Jeg registrerer at menn i denne tråden reiser ned dit,og forteller om en slags Sportsferie,eller som ikke enda har fortstått at Thailand faktisk er sexturismens mekka. Det får så være. Kveldene blir fort fuktige,og nettene blir fort ensomme. Jeg som mann,som er så og si midt i livet tenker det skjer mye som kjæreste eller kone hjemme i Norge ikke "behøver å vite" 

Så tenker helt sikkert mange at jeg er en sån en selv. Det får så være. Jeg tar pepperen jeg,om noen tenker jeg er det. At jeg sier at jeg ikke er det vil neppe hjelpe. Prøver bare være ærlig med at det er mye jeg vet om menn jeg kjenner,som konene eller kjærestene gjerne hadde hatt interesse av å vite. Folk kan lage drittsekk ut av seg,selv om det er aldri så koselige venner eller kollegaer. For å presisere: Det er også mange menn som er redelige.

Kan du fortelle dem det? Jeg hadde hatt lyst til å vite. Livet er for kort til å leve i dårlig selskap.

Anonymkode: daab4...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

kjipt hvis "beviset" er HIV

Anonymkode: 45903...bd4

Det er kjipt å bli uskyldig forhåndsdømt også.

Anonymkode: c5912...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er kjipt å bli uskyldig forhåndsdømt også.

Anonymkode: c5912...24b

Ja. Men kommentaren du skrev på nevnte hiv. Å selv om ikke hiv er en garanti, så er det jo mye verre å få det enn å bli forhådnsdømt. Hvem hadde valgt å få hiv av de to? 

Anonymkode: daab4...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 9.26):

Hvem vet kanskje det er en helsereise. Venninnen min tok en tur til blant annet Bali som helsereise. Det at han tener godt som ufør tviler jeg litt på. 

Anonymkode: 48e83...551

Jeg har ca like mye utbetalt som ufør, som jeg hadde som sykepleier med full ansiennitet. Høyeste sats ufør, og forsikring i tillegg. 

Anonymkode: fd35e...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nettopp. Menn med familie eller partner som drar til Thailand, drar for opplevelsen. Menn som drar alene, drar som regel for sexen. Det finnes mange andre varme destinasjoner med mye kortere flytur.

Anonymkode: 231df...696

Jeg er i slutten av 30 årene og jobber offshore. Jeg er singel og uten barn. I januar reiste jeg alene 3 uker til Thailand, mer eller mindre på backpacking siden jeg bare hadde flybilletter til Bangkok. Hadde en opplevelse for livet!!! Skal definitivt tilbake. Maten, menneskene og klimaet er verdt ett besøk alene. 1 dag overskyet ellers knall sol hver bidige dag. 30+ på dagen og 25-27 på kveld. Januar er en fantastisk tid for meg å reise da jeg liker sommer og sene kvelder her hjemme på berget. Til info kan jeg fortelle at jeg ikke rørte en hore eller denslags, men det gjør meg trist at noen sitter med disse holdningene.... Jeg tenker at dette er mennesker som har reist lite, snevert syn og ellers ikke er så jævlig opplyst🤷

Anonymkode: 8ca4f...4f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (På 6.4.2024 den 8.51):

Ufør med god inntekt? Ville vært vel så bekymret for tarmbakterier derfra som kjønnssykdomer. Mange ting som er verre enn hiv

Du kan faktisk få over 700-tusen i netto i uføretrygd, for folk flest i landet regnes det som god inntekt.

Anonymkode: 29026...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (På 6.4.2024 den 8.51):

Ufør med god inntekt? Ville vært vel så bekymret for tarmbakterier derfra som kjønnssykdomer. Mange ting som er verre enn hiv

Kjønnssykdommer fra Thailand? Norge topper jo hele statistikken for kjønnssykdommer. Flest norske menn smitter, har vært på media og. Dette skjer gjennom ONS.

Anonymkode: 1d4fe...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

menneskene

SÅ DU HADDE SEX DER, JA! Det ser vi at ALLE menn drar til Thailand KUN for å ha sex med barjenter og ladyboys!!! UTEN kondom til og med regner jeg med! Uffa meg!

Anonymkode: 29026...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg er i slutten av 30 årene og jobber offshore. Jeg er singel og uten barn. I januar reiste jeg alene 3 uker til Thailand, mer eller mindre på backpacking siden jeg bare hadde flybilletter til Bangkok. Hadde en opplevelse for livet!!! Skal definitivt tilbake. Maten, menneskene og klimaet er verdt ett besøk alene. 1 dag overskyet ellers knall sol hver bidige dag. 30+ på dagen og 25-27 på kveld. Januar er en fantastisk tid for meg å reise da jeg liker sommer og sene kvelder her hjemme på berget. Til info kan jeg fortelle at jeg ikke rørte en hore eller denslags, men det gjør meg trist at noen sitter med disse holdningene.... Jeg tenker at dette er mennesker som har reist lite, snevert syn og ellers ikke er så jævlig opplyst🤷

Anonymkode: 8ca4f...4f9

Det er fordi det er av dem som reiser for prostitusjon, ikke fordi vi sitter og finner på ting. Men godt å høre at det er av dere som drar dit for andre ting en sexturisme også. 

Anonymkode: daab4...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thailand er såpass vanlig feriemål i dag, at det ikke trenger å være noe guffent motiv for å dra dit. 

Alle grisene som jeg kjenner bruker å dra til nabolanda, type Laos, Kambodsja, osv. - ellers å bor de i Thailand halve året, og henger der hvor bar girls jobbe. 

Anonymkode: 5b841...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...