Gå til innhold

Daten min er i Thailand!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi møttes på byen og han ble med meg hjem. Har snakket mye på tlf og snap, han er veldig interessert og ville vi skulle møtes igjen når han kom hjem fra Thailand. Han skal være der i 1 mnd. Ufør med forsikringer har han, og lever veldig godt. Han reiste til Patong om noen har kjennskap til det. Ts.

Anonymkode: 0f048...43c

Kjipt å være negativ her, og det er ikke meningen å være slem. Men:

Tja... Patong kan jo være rimelig hektisk for å si det slik.... Største turistbyen på øya Phuket. Definitivt ikke stedet å reise hvis en drømmer om å ligge i ei hengekøye under en palme og lese ei bok for å si det slik. Og det sier kanskje litt om fyren du ønsker å henge med: av alle herlige plasser å tilbringe en måned i Thailand, så velger han Patong...

Patong er lightversjonen av Pattaya, men er mer "spiselig" siden det er så mange andre "vanlige" turister der. Ellers har byen det samme "tilbudet" en masse, med Bangla Road og området rundt.

Turister fra de andre badebyene på øya tar seg gjerne en tur eller to i løpet av Phuket-oppholdet for å shoppe og glo på folk. Men å ha det som base i 30 dager? Nope.

Her er noen snutter fra Patong. og gir et ganske representativt bilde av nattelivet. Det er jo en plass der enhver gomp med penger i lomma kan føle seg som verdens kjekkeste og mest attraktive mann – konge for en uke eller to. Noen er kyniske, gir f... og lar det stå til, andre tror faktisk damene er reelt opptatt av dem. Mange sliter nok med skille fantasi og realitet når jentene hagler rundt deg, og alt kan kjøpes for penger...

Nå skal det sies at jeg har møtt mange nordmenn som er i forhold med thaikvinner. Ingen av dem har møtte sine respektive på bar. Disse barjentene er på ingen måte representative for thailandske kvinner!

 

Anonymkode: f999c...b63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud så mange fordommer det var her. Tydelig at folk aldri har vært ute i verden. Reis litt. Utvid horisonten. Slutt å vær xenofobisk og ignorant.

Eller er det så enkelt at holdningene kommer fra mannehat og/eller rasisme?

Anonymkode: 6f9d9...186

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Herregud så mange fordommer det var her. Tydelig at folk aldri har vært ute i verden. Reis litt. Utvid horisonten. Slutt å vær xenofobisk og ignorant.

Eller er det så enkelt at holdningene kommer fra mannehat og/eller rasisme?

Anonymkode: 6f9d9...186

Vel se innlegget over deg. Dette er noe som eksisterer, og det må være lov å forholde seg til det som er realistisk. Av alle menn i verden, er vi nødt til å velge dem som prioriterer dette? Ønsker du oss ikke bedre? Er det ikke en sånn mann finner vi det ut, men er han så er det ikke mannehat å luke han ut. Det er ikke mangel på kjærestemateriale i verden. Jeg velger bort dem med taranteller og som vil ha bdsm også. De som er frekke med servitører, ugenerøse, baksnakker andre med onde hensikter, begår kriminelle handlinger, og alle jeg bare ikke er tiltrukket av. Det er bare sånn det er. 

Anonymkode: daab4...f25

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Herregud så mange fordommer det var her. Tydelig at folk aldri har vært ute i verden. Reis litt. Utvid horisonten. Slutt å vær xenofobisk og ignorant.

Eller er det så enkelt at holdningene kommer fra mannehat og/eller rasisme?

Anonymkode: 6f9d9...186

Jeg er antropolog, og vil påstå jeg er det stikk motsatte av xenofobisk altså.

Anonymkode: 388b0...8a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er jeg helt på jordet som reagerer på dette? Møttes ute og har hatt en del kommunikasjon på snap og tlf. Plutselig drar han alene til Thailand, sier det er fordi kroppen hans trenger det. Han er ufør, men tjener godt. Sier at det er en helsereise for han. Vet ikke hva jeg skal tro?

Anonymkode: 0f048...43c

Vet du hvorfor han er ufør? Mange reiser på helsereiser da varmere klima er bra for helsen, smerter o.s.v.

Ikke hør på disse som automatisk tenker at Thailand er en sex reise. Det er bare tull og tøys. 

Ville ikke skjenket det en negativ tanke. Spør han heller om hvordan det var. Det er en fin mulighet til å lære mer om mannen. 

Anonymkode: c5912...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvaed andre land i Asia? Et sted som har tilnærmet likt klima? 

Anonymkode: daab4...f25

Javisst finnes det andre steder med relativt likt klima, men det blir omtrent som å be noen å heller dra til Bosnia når de sier de har lyst på ferie i Nord-Italia, fordi været likner. Asia består, som Europa, av mange land med ganske store forskjeller. Jeg har vært i en del av dem og både sett, følt og smakt disse forskjellene. Thailand er nå altså et land jeg kunne tenkt meg å besøke, men jeg tør ikke. Ihvertfall ikke alene, som jeg egentlig foretrekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har litt av et syn på kvinnene i Thailand. Ro ned sjalusien og mistenksomheten din.

Anonymkode: 1b217...c3f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det finnes så mange du kan møte og folk blir droppet over mindre varselstegn. Om du ikke er virkelig glad i han, kanskje vurder å dropp han. Mest for hvor høy risikoen er for at han er en som vil være utro. Det finnes en hel verden han kunne reist til, å han valgte Thailand. 

Anonymkode: daab4...f25

Men kjære deg. Skal denne mannen dømmes nord og ned fordi han tar vare på helsen sin? Drar han på helse reise så er det selvsagt en grunn for det.

Anonymkode: c5912...24b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Alle holdninger du ikke liker skyldes ikke bitterhet, altså. 

Anonymkode: 388b0...8a6

Men det har jeg jo heller ikke påstått. Jeg påpekte kun at det var bitterhet i tråden. 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Noe er så enkelt som sunn fornuft.

Anonymkode: 388b0...8a6

Noe er så enkelt som at kvinner forsvarer det å ha kvalme fordommer mot menn, da er det sunn fornuft, men så snart en mann har det samme den andre veien så er han en kvinnehatende farlig incel. Med en slik logikk så er det mye som er "sunn fornuft", uten at det egentlig er det. Men om en mann påpeker det så er det mansplaining eller sjåvinisme. 

🤷‍♂️

Anonymkode: 4e2bb...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loff77 skrev (6 timer siden):

De fleste drar jo ikke til Thailand for å knulle, men pga klima, pris, mat, hyggelig folk. Spørs jo hvordan type han er, det ver du vel best selv?

Finnes Gran Canaria da eller andre varme steder om vinteren. Thailand er plassen menn drar for 100% garanti sex kjøp. Asj

Anonymkode: 1e525...f72

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påkrevd skrev (8 minutter siden):

Thailand er nå altså et land jeg kunne tenkt meg å besøke, men jeg tør ikke. Ihvertfall ikke alene, som jeg egentlig foretrekker.

Hvorfor ikke ?  Bruker du spes. typer rusmidler kanskje ? Jeg har reist alene dit flere ganger, går helt fint.  Hold deg unna Pattaya og Bankok barre, dra ut på øyene.

 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Thailand er plassen menn drar for 100% garanti sex kjøp. Asj

Lander er mer enn Pattaya, lær deg litt !

Anonymkode: 19ce0...f97

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Finnes Gran Canaria da eller andre varme steder om vinteren. Thailand er plassen menn drar for 100% garanti sex kjøp. Asj

Anonymkode: 1e525...f72

Nei, du har tydeligvis ikke vært i thailand.

Anonymkode: 30794...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Finnes Gran Canaria da eller andre varme steder om vinteren. Thailand er plassen menn drar for 100% garanti sex kjøp. Asj

Anonymkode: 1e525...f72

Med den logikken så kan vi begynne å stemple kvinner som horer, siden det er så mange kvinnelige prostituerte. 

"Asj"

Anonymkode: 4e2bb...1e2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du har litt av et syn på kvinnene i Thailand. Ro ned sjalusien og mistenksomheten din.

Anonymkode: 1b217...c3f

Det er jo ikke kvinnene i Thailand som kommenteres og diskuteres her. Hvis noen reiser til Hamburg for å tilbringe en helg på Reeperbahn, eller til Amsterdam for å bruke helgen i Red light district så kritiserer man da ikke tyske eller nederlandske kvinner? Like lite som vi kritiserer gambiske menn når Gudrun på 71 år får det for seg at en badeferie ved gambiske strender er spennende...

Anonymkode: f999c...b63

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel se innlegget over deg. Dette er noe som eksisterer, og det må være lov å forholde seg til det som er realistisk. Av alle menn i verden, er vi nødt til å velge dem som prioriterer dette? Ønsker du oss ikke bedre? Er det ikke en sånn mann finner vi det ut, men er han så er det ikke mannehat å luke han ut. Det er ikke mangel på kjærestemateriale i verden. Jeg velger bort dem med taranteller og som vil ha bdsm også. De som er frekke med servitører, ugenerøse, baksnakker andre med onde hensikter, begår kriminelle handlinger, og alle jeg bare ikke er tiltrukket av. Det er bare sånn det er. 

Anonymkode: daab4...f25

Selvsagt kan du velge bort hvem du vil. Har vell aldri sagt noe annet. Om du har fordommer du er komfortabel med, og velger bort de mennene, så er det såklart helt greit.

Jeg personlig velger bort folk som er fordomsfulle.

Anonymkode: 6f9d9...186

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest casca
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er jeg helt på jordet som reagerer på dette? Møttes ute og har hatt en del kommunikasjon på snap og tlf. Plutselig drar han alene til Thailand, sier det er fordi kroppen hans trenger det. Han er ufør, men tjener godt. Sier at det er en helsereise for han. Vet ikke hva jeg skal tro?

Anonymkode: 0f048...43c

Må vel ta en helhetsvurdering og bruke intuisjonen din for å se om han er en "sånn fyr" eller ikke

Om han er det så æsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kjenner han best, så lenge han har selvkontroll burde det være null problem. Har vært i thailand selv med 2 kompiser i fjor. Alle 3 litt over gjennomsnittet attraktive og høye. Ingen av oss dro dit for sex, da vi alle har damer hjemme. Dro dit for været og billig mat.

Vi opplevde alle at vi fikk unge damer som kastet seg etter oss hvor enn vi gikk. Var litt som å være kjendis, og det var ikke bare prostituerte heller. Så det er definitivt mange fristelser der, men tillit er viktig i forhold.

Samtidig synes jeg også at det er unødvendig å gå steder der man vet forholdet blir testet. Så blir neppe flere turer dit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo den holdningen som mange her på KG har til menn som gjør at mange heller finner seg kone fra Asia.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammelsmurfen skrev (6 timer siden):

Du har faktisk det altså? Og da er det sant? Pålitelig og troverdig kilde har du også. 

Jeg tror heller at mange Norske kvinner føler en viss form for sjalusi at en del menn foretrekker Asiatiske damer fremfor de selv. 

Mye mulig, men jeg føler mer en trygghet i at han ikke tenner på meg. 😛 

Anonymkode: 4e9fb...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, bvp said:

Det er jo den holdningen som mange her på KG har til menn som gjør at mange heller finner seg kone fra Asia.

Bingo. Fordommer, ignoransen og mannehat er ikke akkurat attraktive egenskaper. Hvordan kan en mann være sammen med noen som snakker nedlatende om menn? Da har man ekstremt lite selvrespekt.

Anonymkode: 6f9d9...186

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...