Gå til innhold

Daten min er i Thailand!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I alle dager.. Man blir vel ikke automatisk en som utnytter mennesker og knuller fattige horer bare fordi man er på ferie? Thailand er litt mer enn bare Pattaya!  Jeg er en mann som var 2 mnd i Thailand i fjor alene for å trene crossfit. Sinnsykt bra trening, tipp topp miljø med folk fra hele verden som trena sammen hver eneste dag. Null alkohol og fullt fokus på treninga. Så i visse øyne er jeg nå blitt lavmål av en mann fordi jeg var i Thailand alene.. Kom hjem i knallform og skal garantert tilbake! Det er faktisk litt mer artig å feriere i Thailand enn på Granca, spesielt om man feks liker å dykke osv. Thailand er også et veldig enkelt, trygt og fint feriemål for de som vil reise alene av begge kjønn. 

Anonymkode: d91ef...32b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer helt an på hvordan han er ellers. Er han en fyr som liker å reise og backbacke også andre steder? Drar han bare til Thailand? Det er du som kjenner han best, ts. Skjønner godt du er skeptisk. Er en del menn som drar til Thailand for sex. Men vi kan ikke vite hvilken type han er.

Anonymkode: 0d8c9...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

I alle dager.. Man blir vel ikke automatisk en som utnytter mennesker og knuller fattige horer bare fordi man er på ferie? Thailand er litt mer enn bare Pattaya!  Jeg er en mann som var 2 mnd i Thailand i fjor alene for å trene crossfit. Sinnsykt bra trening, tipp topp miljø med folk fra hele verden som trena sammen hver eneste dag. Null alkohol og fullt fokus på treninga. Så i visse øyne er jeg nå blitt lavmål av en mann fordi jeg var i Thailand alene.. Kom hjem i knallform og skal garantert tilbake! Det er faktisk litt mer artig å feriere i Thailand enn på Granca, spesielt om man feks liker å dykke osv. Thailand er også et veldig enkelt, trygt og fint feriemål for de som vil reise alene av begge kjønn. 

Anonymkode: d91ef...32b

Dette hørtes jo helt fantastisk ut og noe jeg kunne tenkt meg selv. Hvor var dette? Phuket?

Anonymkode: 8ca4f...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er selv mann som kunne tenke meg å reise til Thailand alene.

Men jeg ville jo aldri gjort det!

Jeg ventet til jeg fikk meg kvinnelig følge som ville være med. Nettopp på grunn av stigma som følger med å reise som enslig mann. Hvis man allikevel gjør det, tenker jeg at man gir litt blaffen og sannsynligvis reiser nettopp for å ha sex.

Thailand var fint det, men skal man bare oppleve varmere klima og nyte naturen alene så drar man et annet sted.

M50

Anonymkode: 96a50...c06

Dette er jo feil. Som singel mann har du en medfødt mulighet til å respektere kvinner i alle aldre og alle land i verden. Om du ikke kan reise til Thailand uten en kvinne som har kontroll, så regner jeg med at du er lett bytte for prostituerte i andre land også.

Jeg har vært i Thailand jevnlig siden 2000-tallet. Jeg bruker tiden min der til å trene, gå fjellturer, spise vanvittig god mat, og prøve å lære thai. Jeg reiser ikke til Phuket, Pattaya e.l.

Anonymkode: f23f3...56c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i Thailand er han? Tenker det svaret gir svar på mye, men det er mange som drar til Thailand fordi det er et fantastisk land å feriere i.

Endret av Wilma89
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i Phuket og Bangkok . Bangkok er en fantastisk by med opplevelser og gøy for alle . Phuket er litt kjedelig på kveldene , men utflukter til diverse paradis øyer på dagene for å snorkle og fiske er utrolig flott I Bangkok så jeg ingenting til prostitutusjon , i phuket er det en partygate hvor det er en del , men det er ikke min greie. 2 uker i Thailand , fly + 5 stjerners hotell koster deg ca 12000 om du er litt tidlig ute. Gran Canaria er boss i forhold til 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, manngjest said:

Har vært i Phuket og Bangkok . Bangkok er en fantastisk by med opplevelser og gøy for alle . Phuket er litt kjedelig på kveldene , men utflukter til diverse paradis øyer på dagene for å snorkle og fiske er utrolig flott I Bangkok så jeg ingenting til prostitutusjon , i phuket er det en partygate hvor det er en del , men det er ikke min greie. 2 uker i Thailand , fly + 5 stjerners hotell koster deg ca 12000 om du er litt tidlig ute. Gran Canaria er boss i forhold til 

Hvis du liker party vil jeg anbefale Koh Phanang. Jeg er ikke en storbyperson, og liker natur. Koh Samui oppleves som folksomt nok (me no lai), og Koh Phanang er en grei miks mellom fest og naturopplevelser.

Anonymkode: f23f3...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du liker party vil jeg anbefale Koh Phanang. Jeg er ikke en storbyperson, og liker natur. Koh Samui oppleves som folksomt nok (me no lai), og Koh Phanang er en grei miks mellom fest og naturopplevelser.

Anonymkode: f23f3...56c

Likte sky bar festene 😉 Mye kult i Bangkok . Chinatown , båtturer med mat , old market , wet market , templer og palasser , go kart , zip Line , dyreparker , og sykt mye god mat. Party biten i phuket likte jeg ikke . Byen Patong er veldig «run-down» og full av innpåslitne prostituerte . Strand festene på kvelden er amazing though 😎😎

 

takk for tips ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er en mann i midten av 40-årene som også er singel og har vært alene i Thailand og Filippinene flere ganger. Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg ikke har kjøpt sex eller i det hele tatt hatt sex på noen av disse stedene. 

Vet det er mange som ikke tror på det jeg sier, men hvorfor skulle jeg lyve på et anonymt forum liksom?

Grunnen til at jeg drar dit er pga billige levekostnader, fantastisk klima, dykking / snorkling, fine strender, litt alkohol og i det siste har også cannabis blir legalisert i Thailand (har ikke vært der etter det, men kommer nok til å benytte meg av det neste gang jeg er der).

Grunnen til at jeg drar alene er rett og slett  fordi jeg ikke har noen å dra sammen med og fordi jeg føler at jeg lader batteriene når jeg er alene.

Har absolutt null interesse av å kjøpe sex. Selv om det kanskje er "frivillig" så blir det jo å ha sex med en som kun gjør det for pengene og egentlig ikke vil. Da føles det litt som voldtekt for meg og det kunne jeg aldri gjort.

 

Anonymkode: 282c5...b6d

Det er i ferd med å bli forbudt igjen, så du bør skynde deg.

Anonymkode: fbaa5...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

I alle dager.. Man blir vel ikke automatisk en som utnytter mennesker og knuller fattige horer bare fordi man er på ferie? Thailand er litt mer enn bare Pattaya!  Jeg er en mann som var 2 mnd i Thailand i fjor alene for å trene crossfit. Sinnsykt bra trening, tipp topp miljø med folk fra hele verden som trena sammen hver eneste dag. Null alkohol og fullt fokus på treninga. Så i visse øyne er jeg nå blitt lavmål av en mann fordi jeg var i Thailand alene.. Kom hjem i knallform og skal garantert tilbake! Det er faktisk litt mer artig å feriere i Thailand enn på Granca, spesielt om man feks liker å dykke osv. Thailand er også et veldig enkelt, trygt og fint feriemål for de som vil reise alene av begge kjønn. 

Anonymkode: d91ef...32b

Har hørt at de har noen "kurer" du kan kjøre der nede ja :) 

Anonymkode: 45903...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/7/2024 at 3:09 AM, AnonymBruker said:

han er en gris fordi han er ufør men tydeligvis frisk nok til å dra på.lsmge flyreiser. Han har kontroll over hvor han drar.

Anonymkode: 45903...bd4

Så være ufør men samtidig ha kontroll over hvor man drar = gris

KG på sitt beste. 

Anonymkode: 4e2bb...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 8.46):

Er jeg helt på jordet som reagerer på dette? Møttes ute og har hatt en del kommunikasjon på snap og tlf. Plutselig drar han alene til Thailand, sier det er fordi kroppen hans trenger det. Han er ufør, men tjener godt. Sier at det er en helsereise for han. Vet ikke hva jeg skal tro?

Anonymkode: 0f048...43c

Helsereise tar man i Spania. Ikke Thailand. Alle vet hva som foregår i Thailand. Tenk alle sykdommene han kan komme hjem med.

Anonymkode: 6df31...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 8.46):

Er jeg helt på jordet som reagerer på dette? Møttes ute og har hatt en del kommunikasjon på snap og tlf. Plutselig drar han alene til Thailand, sier det er fordi kroppen hans trenger det. Han er ufør, men tjener godt. Sier at det er en helsereise for han. Vet ikke hva jeg skal tro?

Anonymkode: 0f048...43c

Ok, når det er så åpenlyse fordommer rundt menn og Thailand turer så bør du nesten bare ta opp tema direkte. Fortell om fordommene du har hørt om Thailand turer og om dette er noe han som tydeligvis har vært der noen ganger kan bekrefte eller avkrefte.

Om dere snapper og prater jevnlig i tlf, så er det vel naturlig at han forteller hva han skal der nede? Hva som er helsebringende for ham der?

Anonymkode: 253c1...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Du tuller nå?

Så menn som drar til Thailand og kvinner som drar til Afrika er automatisk horekunder?!😅

Anonymkode: 253c1...b79

Er ikke automatisk horekunder nei, men fordommene mine sier single som velger å reise aleine til sånne steder mest sannsynlig er det.

Bigote skrev (20 timer siden):

Det er veldig ignorant å tro at Thailand ikke har mer å by på enn prostitusjon. 

Bare les resten av tråden her så ser du at det ikke finnes noe annet enn horer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og alle menn som drar til Nederland, drar til red light for å ligge med horer ikke sant? 🤦‍♂️ Jeg kjenner forresten ei som liker å reise alene til Italia, vedder på at det kun er fordi italienske menn er så på sjekker’n! Eller hva med de damene som tar en uke på stranda i varmen i Tyrkia? Det kan jo umulig være noen annen grunn til å reise på ferie enn å ha sex??? 
 

Foreslår at dere synsere her inne får nesa ut av tastaturet og drar ut i verden selv. Det finnes faktisk både ok menn som drar til Thailand og ok damer som drar til Tyrkia. 

Anonymkode: d91ef...32b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Og alle menn som drar til Nederland, drar til red light for å ligge med horer ikke sant? 🤦‍♂️ Jeg kjenner forresten ei som liker å reise alene til Italia, vedder på at det kun er fordi italienske menn er så på sjekker’n! Eller hva med de damene som tar en uke på stranda i varmen i Tyrkia? Det kan jo umulig være noen annen grunn til å reise på ferie enn å ha sex??? 
 

Foreslår at dere synsere her inne får nesa ut av tastaturet og drar ut i verden selv. Det finnes faktisk både ok menn som drar til Thailand og ok damer som drar til Tyrkia. 

Anonymkode: d91ef...32b

Men denne mannen skulle til party og «bardame» strøk m/ prostituerte. Hvis en mann sa han skulle reise til red light district i Nederland så hadde vel ikke det vært noe man synes var akseptabelt? Det spørs hvilket sted man drar til i landet..

Anonymkode: 8b500...f27

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ref menn jeg kjenner som har vært mye i Thailand så er det to årsaker til at menn reiser alene til Thailand. Enten skal de på treningsleir eller så er det damer. Mange menn blir lurt også, de tror de finner kjærligheten men er kun attraktive for penger og trygghet, samt muligheten til å gifte seg og flytte utenlands. Sad but true.

Anonymkode: 351f5...fa2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og alle menn som drar til Nederland, drar til red light for å ligge med horer ikke sant? 🤦‍♂️ Jeg kjenner forresten ei som liker å reise alene til Italia, vedder på at det kun er fordi italienske menn er så på sjekker’n! Eller hva med de damene som tar en uke på stranda i varmen i Tyrkia? Det kan jo umulig være noen annen grunn til å reise på ferie enn å ha sex??? 
 

Foreslår at dere synsere her inne får nesa ut av tastaturet og drar ut i verden selv. Det finnes faktisk både ok menn som drar til Thailand og ok damer som drar til Tyrkia. 

Anonymkode: d91ef...32b

Er Italia like ille? Er ikke det bare vanlig flørting hvor de er tiltrukket av deg, som jeg kunne møtt en flørtende mann i Norge? 

Det blir prostitusjon delen. Ikke at en mann finner noen som liker han også har de sex. Ser du ikke at hos damer er det vanlig sjekking, og hos menn tar du kun med prostitusjon som eksempel? Jeg har ikke noe imot at en mann har hatt sex før, det har jeg også tross alt. Men det er måten.. samtykket, fattigdom, dop, alt det uetiske med de shady stedene. Vil ikke ha en mann som syns shady er greit, vil ha en som er trygg og god. 

Også måten de ser kvinner. Kvinner skal være lette og betalt, nakne når menn et påkledd. Liker det ikke. Å spesielt når de i tilegg sier vi er de som er urimelige, når vi ikke vil bli kjøpt av en mye eldre mann. Eller at vi har for høy standard med å ønske noen vi er tiltrukket av istede for noen vi er avhengige av. Hva er det for noe? Alle sier det ikke på den måten, kanskje de værste av dem. 

Anonymkode: daab4...f25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Dette er jo feil. Som singel mann har du en medfødt mulighet til å respektere kvinner i alle aldre og alle land i verden. Om du ikke kan reise til Thailand uten en kvinne som har kontroll, så regner jeg med at du er lett bytte for prostituerte i andre land også

Nei, da tror jeg du misforsto meg.
Jeg reiser hvor som helst uten å besøke prostituerte - har ingen interesse av det. Jeg har dessuten på generell basis langt mer respekt for kvinner enn menn. Grunnen til at jeg ikke ville dratt til Thailand uten eget kvinnelig følge er stigmaet. 

Poenget mitt var at de som ikke bryr seg om stigmaet ved å reise som singel mann til Thailand, enten:

  • Er som deg - som bare gir blaffen og koser deg med å oppleve landet uten å bry deg om hva folk tenker
  • Eller de faktisk er sexturister

Selv det sikkert er noen flere enn deg som drar dit med gode intensjoner, tror jeg dessverre de fleste faller i den siste kategorien.

 

Anonymkode: 96a50...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå mannen få lide i fred. Han er ikke skyldig i noe før det motsatte er bevist.

Anonymkode: c5912...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...