Gå til innhold

Daten min er i Thailand!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

han er en gris fordi han er ufør men tydeligvis frisk nok til å dra på.lsmge flyreiser. Han har kontroll over hvor han drar.

Anonymkode: 45903...bd4

Det finnes vel flere tilstander hvor man kan være for syk til å stå i jobb, men frisk nok for lange flyreiser.

«Jasså, syk er h*n, men lang fjelltur klarer h*n å gå på»🙄

Anonymkode: ff272...893

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er dame og var nylig i Thailand, og jeg har en del mannlige bekjente som har reist dit, og alt dette har egentlig bare bekreftet fordommene mine. Alle mennene jeg kjenner som KUN er oppslukt av Thailand, spesielt bare Bangkok eller rundt byen, og som ikke eller generelt har stor interesse for å reise, de er ofte der kun for damene, men så har jeg også venner som har reist fra Japan til Kina til Vietnam til Thailand på backpacking og som elsker å reise og oppleve alle kulturer, og de er ikke sånn i det hele tatt. De var tre dager i Bangkok og så på templer før de reiste videre.

Så om en mann sier at han digger å reise, reiser et par ganger i året og blant annet har vært på rundreise i Thailand, men ikke nødvendigvis MÅ tilbake dit, flott, men om en mann bruker hele året ellers hjemme, for så å si at Bangkok er verdens beste by, da føler jeg at det skurrer.

Anonymkode: fbaa5...ebb

Jeg har aldri vært i Thailand. Foreldrene mine elsket Thailand og hadde som drøm om at barn og barnebarn skulle bli med dem dit.

Broren min dro til Thailand med dama og et lite barn.

Jeg kjenner et homofilt par som pleier å være i Thailand en mnd i året.

Er alle disse mennene suspekte?

Anonymkode: 67b5e...083

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Takk for mange svar. Mye av det samme som jeg tenker/har tenkt. Har snakket med han nå i kveld. Han sa ha foretrekker Patong og Kamala for det er mest rolig, men innrømte samtidig at har vært noen turer til Pattaya. Der hadde han hardnakket mente han ikke hadde betalt for sex, men hadde spandert middag på de damene han hadde ligget med dagen etter. Jeg er så frustert! 

Anonymkode: 0f048...43c

Er du TS? Hvis du har datet en mann og han har vært borte et sted og «ligget med damer» så er det vel naturlig å slutte å date ham?

• Liker 2
Skrevet

Her var det mange grisegutter som følte seg truffet og gikk rett i forsvar 😂😂😂😂😂

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Er du TS? Hvis du har datet en mann og han har vært borte et sted og «ligget med damer» så er det vel naturlig å slutte å date ham?

Ts, ja.Dette skjedde før vi ble kjent. Synes det meste skurrer med han nå, i alle fall etter å ha lest her...

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 8.46):

Er jeg helt på jordet som reagerer på dette? Møttes ute og har hatt en del kommunikasjon på snap og tlf. Plutselig drar han alene til Thailand, sier det er fordi kroppen hans trenger det. Han er ufør, men tjener godt. Sier at det er en helsereise for han. Vet ikke hva jeg skal tro?

Skjønner deg godt. Hadde selv for eksempel aldri datet en dame som reiser på ferie til Gambia eller andre Afrikanske land. Det er jo akkurat det samme som mannfolk som reiser til Thailand. En gjeng idioter som utnytter fattige som ikke har andre muligheter.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det holder ikke at man ikke har planer om å kjøpe sex på Thailandstur. Når søte thaidamer på alle gatehjørner tilbyr seg å suge deg for prisen av en øl i Norge, skal det mye til for en mann alene å si nei, i hvert fall med litt rus innabords.

Vil si sjansen for at han kjøper sex er 80-90%

Anonymkode: 01710...72d

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 20.24):

Takk for mange svar. Mye av det samme som jeg tenker/har tenkt. Har snakket med han nå i kveld. Han sa ha foretrekker Patong og Kamala for det er mest rolig, men innrømte samtidig at har vært noen turer til Pattaya. Der hadde han hardnakket mente han ikke hadde betalt for sex, men hadde spandert middag på de damene han hadde ligget med dagen etter. Jeg er så frustert! 

Eneste grunn til å dra til Pattaya er horene, og ingen thaidamer går til sengs gratis. For en løk!

Anonymkode: 01710...72d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Pondus72 skrev (6 timer siden):

Skjønner deg godt. Hadde selv for eksempel aldri datet en dame som reiser på ferie til Gambia eller andre Afrikanske land. Det er jo akkurat det samme som mannfolk som reiser til Thailand. En gjeng idioter som utnytter fattige som ikke har andre muligheter.

Du tuller nå?

Så menn som drar til Thailand og kvinner som drar til Afrika er automatisk horekunder?!😅

Anonymkode: 253c1...b79

• Liker 1
Skrevet
6 hours ago, Pondus72 said:

Det er veldig ignorant å tro at Thailand ikke har mer å by på enn prostitusjon. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Påkrevd skrev (På 6.4.2024 den 17.18):

Rører ikke narkotika, hverken vanlige eller spesielle typer, men som jeg nevnte i tidligere innlegg, og i tillegg bekreftet av flere innlegg her, så blir man som mann stemplet som horebukk (og tydeligvis narkoman🤷‍♂️) så fort man bare har snust på en reklame for Thai Airways. Sikkert ikke mange som tør å fortelle hva de mener rett i fjeset på deg, men det kommer jo fram her.

Noen utdrag bare fra denne tråden:

"Garantert puletur"

"hadde ikke fortsatt et forhold med en mann som hadde dratt alene til Thailand"

"Æsj, hadde vært kroken på døra"

"Slutt å lek dum. Du vet godt hva som foregår i Thailand"

"Æsj, han der hadde jeg ikke tatt i med pinsett engang"

Og derfor kommer jeg ikke til å sette mine bein i Thailand alene, selv om jeg har de reneste hensikter. 

Vent litt… lar du disse ekle meggene få påvirke deg?

Anonymkode: d131b...82a

AnonymBruker
Skrevet
imagineme skrev (På 6.4.2024 den 11.45):

Oi... Så, en ufør mann med god økonomi som du dater (dere møttes ute og har snappet og ringt til hverandre) reiser til Thailand for rekreasjon.

Umiddelbart skal hylekoret på KG si at han reiser dit for å pule thaidamer og du må være redd for å bli smittet med HIV.

Har sagt det før... Dette forumet ass...

Du har fått med deg at hylekoret ikke bare er sinte og frustrerte fruer? Det er også flere menn som bekrefter hvor vanlig det er. Det er menn og ikke damer som har skapt dette stigmaet. Det er synd det har blitt slik at en mann ikke kan dra til Thailand uten å bli mistenkt for å være en horekunde, men kanskje menn da rett og slett burde slutte å bryte loven og kjøpe sex i Thailand i så stort omfang da? Så hadde vi sluppet disse fordommene.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du har fått med deg at hylekoret ikke bare er sinte og frustrerte fruer? Det er også flere menn som bekrefter hvor vanlig det er. Det er menn og ikke damer som har skapt dette stigmaet. Det er synd det har blitt slik at en mann ikke kan dra til Thailand uten å bli mistenkt for å være en horekunde, men kanskje menn da rett og slett burde slutte å bryte loven og kjøpe sex i Thailand i så stort omfang da? Så hadde vi sluppet disse fordommene.

Poenget er vel at det må være mulig å si at man reiser til Thailand, Vietnam og Kambodsja uten å måtte automatisk få stempel som horekunde. Mange som gjør det, men det betyr ikke at alle gjør det. Hva folk velger å gjøre når de reiser utenlands legger ikke jeg meg opp i. Mange nord-europeiske kvinner på 50+ som reiser til land i vest-afrika for å få seg en ung-gutt også, men det snakkes det ikke så veldig høyt om.

Referansen til hylekoret er ment til de som alltid kommer med oppgulp her inne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det helsereise får man disse dekket☺️

Anonymkode: f67ba...42b

• Liker 1
Skrevet
Loff77 skrev (På 6.4.2024 den 8.49):

De fleste drar jo ikke til Thailand for å knulle, men pga klima, pris, mat, hyggelig folk. Spørs jo hvordan type han er, det ver du vel best selv?

Vel, det er jo nærliggende å anta at dette er en reise for varme og enkel tilgang på et ligg. Er det ikke? 
Det er jo det ryktet enslige menn som drar til Thailand har fått og helt grunnløst er det ikke. 

I området hvor jeg bor så har det kommet utrolig mye Thaidamer som følge av skilsmisser etc. Mennene har gått single en liten periode og plutselig bor det ei dame med asiatisk opprinnelse der. 

Nå er det jo ikke sikkert derfor daten til TS drar til Thailand, for å få seg noe, men jeg kan forstå at spørsmålet stilles. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv mann som kunne tenke meg å reise til Thailand alene.

Men jeg ville jo aldri gjort det!

Jeg ventet til jeg fikk meg kvinnelig følge som ville være med. Nettopp på grunn av stigma som følger med å reise som enslig mann. Hvis man allikevel gjør det, tenker jeg at man gir litt blaffen og sannsynligvis reiser nettopp for å ha sex.

Thailand var fint det, men skal man bare oppleve varmere klima og nyte naturen alene så drar man et annet sted.

M50

Anonymkode: 96a50...c06

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Til fyren som dater denne dama: løp for livet! Makan til rødt flagg... Snakk om å være kontrollerende! 😂 Til TS som spør om du er helt på jordet: JA, det er du, skaff deg en hobby fremfor å drive mikromanaging av et annet voksent menneske du bare har truffet på byen og sendt noen snaps med. 😂 Er det rart verden er skakkjørt?

Anonymkode: 8ddc1...fb7

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann i midten av 40-årene som også er singel og har vært alene i Thailand og Filippinene flere ganger. Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg ikke har kjøpt sex eller i det hele tatt hatt sex på noen av disse stedene. 

Vet det er mange som ikke tror på det jeg sier, men hvorfor skulle jeg lyve på et anonymt forum liksom?

Grunnen til at jeg drar dit er pga billige levekostnader, fantastisk klima, dykking / snorkling, fine strender, litt alkohol og i det siste har også cannabis blir legalisert i Thailand (har ikke vært der etter det, men kommer nok til å benytte meg av det neste gang jeg er der).

Grunnen til at jeg drar alene er rett og slett  fordi jeg ikke har noen å dra sammen med og fordi jeg føler at jeg lader batteriene når jeg er alene.

Har absolutt null interesse av å kjøpe sex. Selv om det kanskje er "frivillig" så blir det jo å ha sex med en som kun gjør det for pengene og egentlig ikke vil. Da føles det litt som voldtekt for meg og det kunne jeg aldri gjort.

Anonymkode: 282c5...b6d

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Han er ufør, men tjener godt? Dette gir ingen mening 🤣 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...