Gå til innhold

Daten min er i Thailand!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Fant80 skrev (8 timer siden):

Der tar du jo veldig feil tror jeg.De fleste ENSLIGE MENN vèl og merke,drar NEPPE til Thailand for ene og alene en helsereise,eller "hyggelige folk" Da drar man heller til Spania eller noe nærmere.

Er dette noe seriøst,så ville jeg i hvertfall fått han til å teste seg når han er hjemme igjen. 

Tull og vas. Mange, både menn og kvinner, som heller reiser til Thailand enn til Spania. Det er mye varmere i Thailand nå, badetemperaturene er høyere, maten er bedre og det er forfriskende å oppleve en helt annen kultur.

En god del uføre og pensjonister oppholder seg i Thailand i lengre perioder på vintertid, og mange har kjente der.

Om daten din er ute er noen å knulle så finner han lett horer i Norge og. 

Anonymkode: 40cbf...658

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor ikke ?  Bruker du spes. typer rusmidler kanskje ? Jeg har reist alene dit flere ganger, går helt fint.  Hold deg unna Pattaya og Bankok barre, dra ut på øyene.

Anonymkode: 19ce0...f97

Rører ikke narkotika, hverken vanlige eller spesielle typer, men som jeg nevnte i tidligere innlegg, og i tillegg bekreftet av flere innlegg her, så blir man som mann stemplet som horebukk (og tydeligvis narkoman🤷‍♂️) så fort man bare har snust på en reklame for Thai Airways. Sikkert ikke mange som tør å fortelle hva de mener rett i fjeset på deg, men det kommer jo fram her.

Noen utdrag bare fra denne tråden:

"Garantert puletur"

"hadde ikke fortsatt et forhold med en mann som hadde dratt alene til Thailand"

"Æsj, hadde vært kroken på døra"

"Slutt å lek dum. Du vet godt hva som foregår i Thailand"

"Æsj, han der hadde jeg ikke tatt i med pinsett engang"

Og derfor kommer jeg ikke til å sette mine bein i Thailand alene, selv om jeg har de reneste hensikter. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis en middelaldrende kvinne reiser til Nigeria/ Gambia/Uganda for litt avslapping så tror jeg mange menn hadde hatt fordommer  der også;)  

Men i kombinasjon med at menn oftest lettere lar seg friste, menn er de som som regel kjøper sex,  og særlig hvis det er menn som ikke har så ofte sjans på kvinner som drar dit - da er det lett å la fordommene komme.  Litt forskjell om det er noen kompiser som drar dit feks. For å surfe, oppleve naturen, shoppe, eller mann på 50+ som drar alene til de belastede områdene/ umoden guttegjeng i 20 årene som skal til Pattaya og feste og drikke osv. 

Anonymkode: 8b500...f27

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Finnes Gran Canaria da eller andre varme steder om vinteren. Thailand er plassen menn drar for 100% garanti sex kjøp. Asj

Anonymkode: 1e525...f72

Kan kjøpe sex 100% på granca også, minus hyggelige thaier og vesentlig billigere levekostnader og enda bedre vær;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Loff77 said:

Kan kjøpe sex 100% på granca også, minus hyggelige thaier og vesentlig billigere levekostnader og enda bedre vær;)

Horehus har de sikkert også, med tanke på at det ikke er ulovlig i Spania.

Anonymkode: 4e2bb...1e2

AnonymBruker
Skrevet

Nice det med en ufør gris i solsteika omgitt av damer som sikler på forsikringspenga hans 🤣

Anonymkode: 45903...bd4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kommer vel litt an på hvor i Thailand han har reist tenker jeg. Har han dratt til Pattaya er det nok mer sannsynlig at han dratt dit for å få seg noe, som de fleste andre skriver her…

Anonymkode: e237b...5d2

Ja man kan se på området mannen velger å reise til. Er det byene og pattaya med barer og damer og prostituerte overalt eller er det et rolig sted der naturen og god mat er i fokus?  

Skrevet

Tåka med fordommer har i hvertfall lagt seg tjukt over hele denne tråden. Enten det er menn eller kvinner. Det er i hvertfall helt sikkert at dette er et triggende tema hos begge kjønn.  

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Nice det med en ufør gris i solsteika omgitt av damer som sikler på forsikringspenga hans 🤣

Er han en gris fordi at han er ufør, eller fordi at andre kvinner, som han ikke har kontroll over, sikler over pengene hans? Eller er han rett og slett en gris fordi at han er en mann?

Bare greit å få samlet oss på samme side, slik at vi vet hva som diskuteres.

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Denne mannen skulle jo tydeligvis til et party sted med «bardamer» og prostituerte. Det er vel ikke stedet man drar for å dra på en avslappende helsereise? Det er heller områdene man velger å feriere i enn selve landet man kan reagere på.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis en middelaldrende kvinne reiser til Nigeria/ Gambia/Uganda for litt avslapping så tror jeg mange menn hadde hatt fordommer  der også;)  

Men i kombinasjon med at menn oftest lettere lar seg friste, menn er de som som regel kjøper sex,  og særlig hvis det er menn som ikke har så ofte sjans på kvinner som drar dit - da er det lett å la fordommene komme.  Litt forskjell om det er noen kompiser som drar dit feks. For å surfe, oppleve naturen, shoppe, eller mann på 50+ som drar alene til de belastede områdene/ umoden guttegjeng i 20 årene som skal til Pattaya og feste og drikke osv. 

Tenkte på det. Det er mye mer penger lagt inn i industri ment for menn når det kommer til sex og kjærlighet. Finnes det mailgroom? 

Anonymkode: daab4...f25

AnonymBruker
Skrevet

Takk for mange svar. Mye av det samme som jeg tenker/har tenkt. Har snakket med han nå i kveld. Han sa ha foretrekker Patong og Kamala for det er mest rolig, men innrømte samtidig at har vært noen turer til Pattaya. Der hadde han hardnakket mente han ikke hadde betalt for sex, men hadde spandert middag på de damene han hadde ligget med dagen etter. Jeg er så frustert! 

Anonymkode: 0f048...43c

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Patong er overhodet ikke et rolig sted. Det er heller et mini-Pattaya med. 
Usjarmerende type. Nei, dropp han!

Anonymkode: e237b...5d2

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bingo. Fordommer, ignoransen og mannehat er ikke akkurat attraktive egenskaper. Hvordan kan en mann være sammen med noen som snakker nedlatende om menn? Da har man ekstremt lite selvrespekt.

Anonymkode: 6f9d9...186

I dagens samfunn er det innafor å gi menn pepper hva det nå enn måtte være, og vi må bare tåle det. Kjerringer, ja kjerringer, som i lag kakler i vei om hvor ræva vi menn er, på en eller annen måte, kan ta seg ei bolle(mus). Jeg slår et slag for de fleste utenlandske damer. ♥️

Endret av Gammelsmurfen
  • Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame og var nylig i Thailand, og jeg har en del mannlige bekjente som har reist dit, og alt dette har egentlig bare bekreftet fordommene mine. Alle mennene jeg kjenner som KUN er oppslukt av Thailand, spesielt bare Bangkok eller rundt byen, og som ikke eller generelt har stor interesse for å reise, de er ofte der kun for damene, men så har jeg også venner som har reist fra Japan til Kina til Vietnam til Thailand på backpacking og som elsker å reise og oppleve alle kulturer, og de er ikke sånn i det hele tatt. De var tre dager i Bangkok og så på templer før de reiste videre.

Så om en mann sier at han digger å reise, reiser et par ganger i året og blant annet har vært på rundreise i Thailand, men ikke nødvendigvis MÅ tilbake dit, flott, men om en mann bruker hele året ellers hjemme, for så å si at Bangkok er verdens beste by, da føler jeg at det skurrer.

Anonymkode: fbaa5...ebb

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde heller vært bekymret om hvorfor han dro så plutselig. Er han en spontan type fra før av eller rømmer han fra noe? Kanskje han har det vanskelig og ville bare langt vekk. Thailand er et land hvor det er ganske sosialt akseptert å reise alene. Blir mindre lagt merke til der, enn om man sitter alene på en resturante på Korfu liksom

Jeg tror ikke han dro dit for å akutt knulle masse horer. Eksempelet mitt over virker mer troverdig for meg hvertfall

Anonymkode: 6dc91...56c

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Har bært i Thailand og andre stede i Sørøst-Asia flere ganger, både alene, med partner og med venner. Har aldri kjøpt sex og kjenner ingen som har det heller.

Det er jo flere land i Europa som har legalisert både sexsalg og bordeller, så jeg skjønner ikke hvorfor noe skulle orke å dra helt til Thailand bare for å ha sex med prostituerte?

Anonymkode: ecb5d...cf5

De jeg kjenner har ikke sex med prostituerte. Det er ikke sånn, "nå skal jeg til Thailand og ligge med horer". De liker å ta en måned i Bangkok eller Manila i året fordi det er så sykt lett å få Tinder-date, og de som er ganske middelmådige menn hjemme i Europa, får seg plutselig en skikkelig nydelig korttidskjæreste som bor på AirBNB med dem og som de har råd til å spandere middag på fordi det ikke koster noe, så legger de ut snikskryt på Story på Instagram der "den evig single vennen" koser seg i Thailand, mens man ser en damehånd i hjørnet på bildene eller en hårstrikk på nattbordet.

Anonymkode: fbaa5...ebb

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Er han en gris fordi at han er ufør, eller fordi at andre kvinner, som han ikke har kontroll over, sikler over pengene hans? Eller er han rett og slett en gris fordi at han er en mann?

Bare greit å få samlet oss på samme side, slik at vi vet hva som diskuteres.

han er en gris fordi han er ufør men tydeligvis frisk nok til å dra på.lsmge flyreiser. Han har kontroll over hvor han drar.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Fant80 skrev (20 timer siden):

Der tar du jo veldig feil tror jeg.De fleste ENSLIGE MENN vèl og merke,drar NEPPE til Thailand for ene og alene en helsereise,eller "hyggelige folk" Da drar man heller til Spania eller noe nærmere.

Er dette noe seriøst,så ville jeg i hvertfall fått han til å teste seg når han er hjemme igjen. 

Det er jo ikke vanskeligere å få tak i prostituerte i Spania eller enda nærmere om de var det som var målet. Da var det egentlig mest rart å dra så langt…

Tror de fleste drar til Thailand nå for å garantere varmt og godt vær utenom turistsesongen. Samboeren min sin familie har ferieleilighet i Thailand. Mellom Oktober-april er de beste månedene å dra.

Ts kan jo forøvrig se på hvor i Thailand han tar turen. Om det er langt fra by og på mer øde familievennlige sted. Phuket og Bangkok er kanskje ikke der man drar for ro i sjelen og bedre helse.

Anonymkode: 253c1...b79

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Vi møttes på byen og han ble med meg hjem. Har snakket mye på tlf og snap, han er veldig interessert og ville vi skulle møtes igjen når han kom hjem fra Thailand. Han skal være der i 1 mnd. Ufør med forsikringer har han, og lever veldig godt. Han reiste til Patong om noen har kjennskap til det. Ts.

Anonymkode: 0f048...43c

Patong Beach is known for its nightlife and 2850-metre (1.77 mile) beach that runs the entire length of Patong's west side. Nightlife is centered in two main areas, Bangla Road and the "Paradise Complex", with Bangla Road being predominantly straight and Paradise Complex gay. Both are lined with many bars, discotheques, and go go bars. Prostitution in Thailand is illegal, but tolerated, as is the case in Patong.

Anonymkode: 137bc...a8b

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...