Gå til innhold

Daten min er i Thailand!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg syntes denne holdningen er litt skremmende. Det er mange menn som er ufrivillig single. Skal de aldri få oppleve Thailand, da, på grunn av fordommer? 🤷‍♀️

Anonymkode: 7bcc4...977

Må de oppleve Thailand da? Jeg har aldri tenkt at det er et land livet mitt blir ødelagt av å aldri dra til. De fleste land er bare der ute et sted i verden.

Forstår det er fordomsfullt av meg, men jeg vil ha et fint liv og da kreves det en fin partner.

Om han er fra Thailand eller andre steder i Asia er det selvsagt anderledes. Eller om han er forsker som gransker dyrearter, eller jobber med noe han må dit for å undersøke kulturen. Men han kan jo uansett være utro, i Norge og alle andre steder også. Vet ikke helt, men Thailand reisere er på radaren min over potensielle tegn på Nein. Har sett for mye tull til å ikke anerkjenne det.

Anonymkode: daab4...f25

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi møttes på byen og han ble med meg hjem. Har snakket mye på tlf og snap, han er veldig interessert og ville vi skulle møtes igjen når han kom hjem fra Thailand. Han skal være der i 1 mnd. Ufør med forsikringer har han, og lever veldig godt. Han reiste til Patong om noen har kjennskap til det. Ts.

Anonymkode: 0f048...43c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg syntes denne holdningen er litt skremmende. Det er mange menn som er ufrivillig single. Skal de aldri få oppleve Thailand, da, på grunn av fordommer? 🤷‍♀️

Anonymkode: 7bcc4...977

Har man et så intenst, indre ønske om å dra til Thailand av alle steder så er det vel flere grunner til at man er singel.

Anonymkode: 388b0...8a6

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Mann her, relativt voksen. Har bodd i Thailand i lengre perioder, og kan klarer ikke å telle opp hvor mange ganger jeg har vært der. Har aldri hatt noe med en thai å gjøre på de måtene som "fordommene" tilsier her. Når det er sagt så er jeg trolig ikke helt representativ. For vi mannfolk er litt enkle slik – lette å dreie rundt fingeren.

Den virkelige lakmustesten som kan gi et svar på det TS lurer på er: fortalte fyren hvor i Thailand han skulle? Er det Jomtien/Pattaya hadde jeg droppet hele fyren først som sist. Det er ingen fornuftig grunn til å reise til Pattaya-området som enslig mann (eller på guttetur) for annet enn barliv og damer. Sorry: det er sikkert som banken....

Pattaya er et høl.

Nå høres det jo heldigvis ut som om dere ikke er i noe skikkelig forhold ennå. Det der er ikke en fyr for deg. Dessuten: hadde han vært interessert i noe seriøst med deg så hadde han ikke reist – rett og slett fordi han må være ganske blåst hvis han ikke skjønner at du må bli litt forvirret av at han reiser uten deg.

Min bedre halvdel foreslo for et par uker siden at jeg kunne dra ned uten henne nå i april for å dykke – hun har ikke tid. Jeg takket nei. For det første er det ikke den samme opplevelsen uten henne, for det andre er det grisevarmt nå i april og sist men ikke minst synes jeg fremdeles at det er jævlig kleint å sitte på flyet sammen med masse andre "gubber"....

Anonymkode: f999c...b63

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Er det bare i Pattaya man kan treffe noen på en nettside?

Anonymkode: a042f...f5a

Nei, på en nettside kan man vel treffe  thaidamer i Moss eller Sykkylven om man vil. 

Selv foretrekker jeg ofte å reise alene, og har veldig lyst til å dra til Thailand. På denne tiden av året er været helt prima, flyforbindelsene er gode og ofte rimelige. Mat, hotell og priser generelt er priset hyggelig, folk er generelt blide og greie, sier de som har vært der. Ønsker å gå på lange dagsturer i forskjellig natur og landskap, spise nydelig mat, sitte på en balkong eller en strand i solnedgangen med en bok, leie meg en båt. Men...Jeg har enda ikke turt å ta turen, da jeg nærmest garantert kommer til å bli stemplet som en grisete horebukk. Når man hører om sånt, er det jo alltid de samme plassene som blir nevnt. Pattaya, konsentrerte områder i Bangkok. f.eks, og det er jo dessverre de stedene det på død og liv skal fokuseres på. Synd.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vi møttes på byen og han ble med meg hjem. Har snakket mye på tlf og snap, han er veldig interessert og ville vi skulle møtes igjen når han kom hjem fra Thailand. Han skal være der i 1 mnd. Ufør med forsikringer har han, og lever veldig godt. Han reiste til Patong om noen har kjennskap til det. Ts.

Det er i Phuket om jeg googlet riktig. Som er den mest beryktede stedet for griseri. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Påkrevd skrev (5 minutter siden):

Nei, på en nettside kan man vel treffe  thaidamer i Moss eller Sykkylven om man vil. 

Selv foretrekker jeg ofte å reise alene, og har veldig lyst til å dra til Thailand. På denne tiden av året er været helt prima, flyforbindelsene er gode og ofte rimelige. Mat, hotell og priser generelt er priset hyggelig, folk er generelt blide og greie, sier de som har vært der. Ønsker å gå på lange dagsturer i forskjellig natur og landskap, spise nydelig mat, sitte på en balkong eller en strand i solnedgangen med en bok, leie meg en båt. Men...Jeg har enda ikke turt å ta turen, da jeg nærmest garantert kommer til å bli stemplet som en grisete horebukk. Når man hører om sånt, er det jo alltid de samme plassene som blir nevnt. Pattaya, konsentrerte områder i Bangkok. f.eks, og det er jo dessverre de stedene det på død og liv skal fokuseres på. Synd.

Hvaed andre land i Asia? Et sted som har tilnærmet likt klima? 

AnonymBruker
Skrevet
Fant80 skrev (4 timer siden):

Der tar du jo veldig feil tror jeg.De fleste ENSLIGE MENN vèl og merke,drar NEPPE til Thailand for ene og alene en helsereise,eller "hyggelige folk" Da drar man heller til Spania eller noe nærmere.

Er dette noe seriøst,så ville jeg i hvertfall fått han til å teste seg når han er hjemme igjen. 

Det går fint an å reise til Thailand som enslig mann uten å gå på horestrøket.  Pattaya er ikke representativt for hele landet.        Jeg reiser for sol og bad, gjestfrie og serviceinnstilte folk og greie priser.  Gå ikke an å sammenligne med Granca/Tyrkia i hele tatt.

Ekte og seriøs thai-massasje, som blir utført på stranda i full offentlighet.  0 intereesse for "utpulte" skinnmagre Thai-horer som ser ut som jentunger.

Anonymkode: 19ce0...f97

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har bært i Thailand og andre stede i Sørøst-Asia flere ganger, både alene, med partner og med venner. Har aldri kjøpt sex og kjenner ingen som har det heller.

Det er jo flere land i Europa som har legalisert både sexsalg og bordeller, så jeg skjønner ikke hvorfor noe skulle orke å dra helt til Thailand bare for å ha sex med prostituerte?

Anonymkode: ecb5d...cf5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er ikke den du siterer, men jeg har bodd i Thailand og jeg hadde ikke fortsatt et forhold med en mann som hadde dratt alene til Thailand...

Anonymkode: 137bc...a8b

Jeg har også bodd i Thailand og hadde ikke hatt noe problemer med å date en mann som hadde dratt til thailand alene. Hadde han dratt til Pattaya så hadde jeg blitt skeptisk, men thailand er så mye mer enn det.

Anonymkode: 30794...533

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Har man et så intenst, indre ønske om å dra til Thailand av alle steder så er det vel flere grunner til at man er singel.

Du har vært i thailand og vet hva du prater om antar jeg?

Anonymkode: 30794...533

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Alle tenker sex.. hva med billig alkohol? Eller narkotika? 

AnonymBruker
Skrevet

Blir skremt av bitterheten som florer i tråden. 

Anonymkode: 4e2bb...1e2

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Blir skremt av bitterheten som florer i tråden. 

Anonymkode: 4e2bb...1e2

Alle holdninger du ikke liker skyldes ikke bitterhet, altså. Noe er så enkelt som sunn fornuft.

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Gammelsmurfen said:

Du har faktisk det altså? Og da er det sant? Pålitelig og troverdig kilde har du også. 

Jeg tror heller at mange Norske kvinner føler en viss form for sjalusi at en del menn foretrekker Asiatiske damer fremfor de selv. 

Ja, fordi vedkommende skrev kvinner og han er en mann som har vært der mye og sett mye utroskap. Vi føler ikke sjalusi over griser som kjøper sex, mister interessen.

Anonymkode: f58bd...084

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er jeg helt på jordet som reagerer på dette? Møttes ute og har hatt en del kommunikasjon på snap og tlf. Plutselig drar han alene til Thailand, sier det er fordi kroppen hans trenger det. Han er ufør, men tjener godt. Sier at det er en helsereise for han. Vet ikke hva jeg skal tro?

Forstår at du reagerer, dump han. Jeg datet ei som dro til Kiel sammen med noen venninner og alle vet hva kvinner drar på Kiel-tur, det ble ikke mer med henne.

Anonymkode: 1040a...c90

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (21 minutter siden):

Alle tenker sex.. hva med billig alkohol? Eller narkotika? 

Igjen, det finnes flere land i Europa hvor alternative rusmidler er både lovlig og lettere tilgjengelig enn i Thailand. Hvorfor dra helt til Thailand bare for å ruse seg? Ja, jeg vet cannabis er lovlig i Thailand nå, men det er nok en av de siste stedene i verden du vil bli tatt med andre stoffer.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Igjen, det finnes flere land i Europa hvor alternative rusmidler er både lovlig og lettere tilgjengelig enn i Thailand. Hvorfor dra helt til Thailand bare for å ruse seg? Ja, jeg vet cannabis er lovlig i Thailand nå, men det er nok en av de siste stedene i verden du vil bli tatt med andre stoffer.

Det er vel uansett mer sol og strender i Thailand enn i Europa. 

Cannabis var ikke det jeg tenkte på uansett.

Endret av svartkatt
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (4 minutter siden):

Det er vel uansett mer sol og strender i Thailand enn i Europa. 

Cannabis var ikke det jeg tenkte på uansett.

Det er sol og strender i Spania også, og du slipper å risikere livet eller mange år i fengsel om du blir tatt med speed eller kokain.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er sol og strender i Spania også, og du slipper å risikere livet eller mange år i fengsel om du blir tatt med speed eller kokain.

Virker som du har noe spesielt imot Thailand. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...