AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #21 Skrevet 6. april 2024 28 minutter siden, Gammelsmurfen said: Utrolig hvor mange damer her inne som umiddelbart kobler menn og Thailand, og seksualiserer det hele. Dere er tastaturkrigere hele hurven. Jeg har faktisk en mannlig kollega som sa at kvinner er utrolig lettlurte om de tror menn motstår kvinner som kaster seg etter dem i Thailand, gift eller ikke. Anonymkode: f58bd...084 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #22 Skrevet 6. april 2024 Som hvit, rik middelaldrende mann så er det vel god tilgang på sex i mange varme strøk? TS: «en fyr jeg dater» kan være så mangt. Har dere vært ute og drukket kaffe to ganger? Eller er dere i praksis et kjærestepar? Hvis dere er bare løselig forbundet så er det vel ikke din sak hvor han drar på ferie. Hvis dere er kjærester så er det jo naturlig å snakke om turen og at du synes det høres rart ut? Anonymkode: 67b5e...083 1 1
Gammelsmurfen Skrevet 6. april 2024 #23 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har faktisk en mannlig kollega som sa at kvinner er utrolig lettlurte om de tror menn motstår kvinner som kaster seg etter dem i Thailand, gift eller ikke. Anonymkode: f58bd...084 Du har faktisk det altså? Og da er det sant? Pålitelig og troverdig kilde har du også. Jeg tror heller at mange Norske kvinner føler en viss form for sjalusi at en del menn foretrekker Asiatiske damer fremfor de selv. 2 1
Mt3 Skrevet 6. april 2024 #24 Skrevet 6. april 2024 Alle har jo hørt historiene om menn som drar til Thailand for å ha sex, mange kommer jo også hjem med koner derfra. Men det betyr jo ikke at det er helt umulig å faktisk kunne reise dit av helt andre grunner, f.eks helse. Temperaturen i Thailand er nå i sin varmeste periode i løpet av året, 21-37°c mens om en drar til Gran Canaria så er de fortsatt i sin kaldeste periode med temperaturer på 13-21°c. Så om grunnen til at ts sin date er ufør kan bedres av et opphold i varmere strøk så er det vel ikke rart å velge Thailand på denne tiden av året. 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #25 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg har faktisk en mannlig kollega som sa at kvinner er utrolig lettlurte om de tror menn motstår kvinner som kaster seg etter dem i Thailand, gift eller ikke. Anonymkode: f58bd...084 Det er helt typisk for visse typer menn - på seg selv innbiller de seg at de kjenner andre. Jeg kjenner også noen menn som er veldig bastante på at alle menn gjør og tenker slik som dem - de tenker at slik er menn generelt... Det er ofte de enkleste (og ekleste?) mannfolka som har en slik tankegang. Anonymkode: 966fe...3af 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #26 Skrevet 6. april 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Æsj, han der hadde jeg ikke tatt i med pinsett engang. Glem han og finn deg en som er litt mindre skitten og ekkel. Vi vet alle hva menn gjør i Thailand. Anonymkode: 7646b...729 Håper virkelig ikke at det er noen barn i nærheten som kan bli smittet av slike stygge holdninger. Anonymkode: 4e2bb...1e2 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #27 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Æsj, han der hadde jeg ikke tatt i med pinsett engang. Glem han og finn deg en som er litt mindre skitten og ekkel. Vi vet alle hva menn gjør i Thailand. Anonymkode: 7646b...729 Stakkars deg. Anonymkode: 1fed7...dc0 4
imagineme Skrevet 6. april 2024 #28 Skrevet 6. april 2024 Oi... Så, en ufør mann med god økonomi som du dater (dere møttes ute og har snappet og ringt til hverandre) reiser til Thailand for rekreasjon. Umiddelbart skal hylekoret på KG si at han reiser dit for å pule thaidamer og du må være redd for å bli smittet med HIV. Har sagt det før... Dette forumet ass... 5 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #29 Skrevet 6. april 2024 Æsj hadde vært kroken på døra. Anonymkode: a042f...f5a 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #30 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så menn skal ikke få lov til å dra på ferie alene? Eller er det Thailand som er problemet? Har du selv vært i Thailand? Anonymkode: 724ca...4ef Jeg er ikke den du siterer, men jeg har bodd i Thailand og jeg hadde ikke fortsatt et forhold med en mann som hadde dratt alene til Thailand... Anonymkode: 137bc...a8b 8 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #31 Skrevet 6. april 2024 Kommer vel litt an på hvor i Thailand han har reist tenker jeg. Har han dratt til Pattaya er det nok mer sannsynlig at han dratt dit for å få seg noe, som de fleste andre skriver her… Anonymkode: e237b...5d2 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #32 Skrevet 6. april 2024 Hvor i Thailand har han dratt til da TS? Anonymkode: e237b...5d2 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #33 Skrevet 6. april 2024 Er det bare i Pattaya man kan treffe noen på en nettside? Anonymkode: a042f...f5a 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #34 Skrevet 6. april 2024 Det finnes så mange du kan møte og folk blir droppet over mindre varselstegn. Om du ikke er virkelig glad i han, kanskje vurder å dropp han. Mest for hvor høy risikoen er for at han er en som vil være utro. Det finnes en hel verden han kunne reist til, å han valgte Thailand. Anonymkode: daab4...f25 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #35 Skrevet 6. april 2024 Thailand hadde vært dealbreaker for meg altså. "ikke alle drar dit for å pule" blir litt sånn "not all men"-vibber for min del. Nei, det finnes sikkert noen som drar dit av andre årsaker, men man kan jo ikke vite hvem det er så da styrer man bare unna først som sist. Anonymkode: 388b0...8a6 5 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #36 Skrevet 6. april 2024 Møttes ute? Så du møtte en mann ute og dere byttet tlf nr, og har hatt tlf kontakt? Da er det ikke en date. Det er en fyr du vurderer å begynne date. Anonymkode: c0ba3...f73 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #37 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Thailand hadde vært dealbreaker for meg altså. "ikke alle drar dit for å pule" blir litt sånn "not all men"-vibber for min del. Nei, det finnes sikkert noen som drar dit av andre årsaker, men man kan jo ikke vite hvem det er så da styrer man bare unna først som sist. Anonymkode: 388b0...8a6 Jeg syntes denne holdningen er litt skremmende. Det er mange menn som er ufrivillig single. Skal de aldri få oppleve Thailand, da, på grunn av fordommer? 🤷♀️ Anonymkode: 7bcc4...977 6 1
Bigote Skrevet 6. april 2024 #38 Skrevet 6. april 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Vet ikke hva jeg skal tro? Dette er umulig for noen av oss å vite noe om. Det å anta noe rundt hva han gjør i Thailand vil kun være en form for en "gjettelek", dessverre. 2
norw Skrevet 6. april 2024 #39 Skrevet 6. april 2024 Loff77 skrev (3 timer siden): De fleste drar jo ikke til Thailand for å knulle, men pga klima, pris, mat, hyggelig folk. Spørs jo hvordan type han er, det ver du vel best selv? Dette. Det er lov å bli betenkt, men ikke trekk konklusjoner. 3
RealistiskDot Skrevet 6. april 2024 #40 Skrevet 6. april 2024 Thailand av alle steder faktisk... Garantert puletur 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå