Gå til innhold

Bra eller dårlig at man er så støl?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så støl at det gjør vondt å reise seg, sette seg og går rundt som en tulling. Første leg day på gud vet hvor lenge. Har jeg gått for hardt ut? Eller er det ett godt tegn? 

Anonymkode: 63c6b...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt normalt når man akkurat har tatt opp trening igjen, man blir støl av ingenting nesten.

Du har lite å vinne på å gå alt for hardt i begynnelsen dog, all trening er maraton ikke sprint.

Anonymkode: 20a72...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normale og hverken bra eller dårlig, er dårlig om man stadig er støl lenge, da får man dårlig trening frekvens å hver muskel bør stimuleres iallfall 2 ganger i uka, proteinsyntesen varer bare 24 -36 timer, så om jeg har lyst på Støre ræv så trener jeg den annhver dag, men kanskje en ekstra hvile dag på slutten av uka, man , ons, fre typ.

Anonymkode: 1adc3...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr jo bare at du ikke har brukt de musklene på lenge. Stølhet for meg er et tegn på at jeg ikke trener nok. 

Anonymkode: 99c55...2e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Betyr jo bare at du ikke har brukt de musklene på lenge. Stølhet for meg er et tegn på at jeg ikke trener nok. 

Anonymkode: 99c55...2e3

Tja, jeg trener mye er godt trent, kan bli støl om jeg går fra 5ere til 10 ere i bøy, dette sier ikke nødvendigvis at man ikke trener nok, bare at det er noe nytt. Ikke bli opphengt i stølhet. Man naviger seg rundt dette ved å under prestere med vilje en uka når man bytter repetisjons området, dette hjelper noe. 

Endret av Blåmonster
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...