Gå til innhold

Føler meg så glad og avslappende sammen med han.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han får meg til å føle meg hel. Han er så god og har en helt nydelig personlighet, Han er helt fantastisk. Nesten for god til å vøre sann..Hvordan finne ut hva han føler, uten å spør direkte?

Anonymkode: 71f7d...2ec

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du virker ikke til å være helt i vater...

Anonymkode: 7a2db...344

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere venner eller dater dere? Og hvis dere dater, hvor lenge har dere holdt på?

Endret av Bombasi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du virker ikke til å være helt i vater...

Anonymkode: 7a2db...344

Hæ?

 

Bombasi skrev (6 minutter siden):

Er dere venner eller dater dere? Og hvis dere dater, hvor lenge har dere holdt på?

Venner.

Anonymkode: 71f7d...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Venner.

Anonymkode: 71f7d...2ec

Åja. Den blir verre. Isåfall går det an å spørre på generelt grunnlag om han har et godt øye til noen eller slikt. Men pass på at du kan bli skuffet over svaret. 

Du bør aldri spørre om følelser ovenfor deg sånn uten videre. Det kan føles for brått og avskrekkende.

Ellers kan du jo alltids bjuda litt på. Små-flørte litt. Vise litt hud. By på kroppskontakt der du nærmer deg sakte innpå på en uskyldig måte, slik at du ikke risikerer vennskapet om du mislykkes. Sånn kan du føle på responsen hans. Og så må du ha tålmodighet og bruke lang tid på det, for det skal være såpass uskyldig at han ikke "skjønner hva som treffer han". 

Skal du vekke følelser til en mann så må du bjuda på og ta initiativ hvis han selv ikke gjør det.

Det er ikke sikkert at han har tenkt på deg romantisk. Men du må få han til å gjøre det, om du skjønner. :) 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Han får meg til å føle meg hel. Han er så god og har en helt nydelig personlighet, Han er helt fantastisk. Nesten for god til å vøre sann..Hvordan finne ut hva han føler, uten å spør direkte?

Anonymkode: 71f7d...2ec

Ta på han..bare litt umerkelig som en lett hånd på skuldra eller på ryggen som dere kvinner er så gode til.. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bombasi skrev (9 minutter siden):

By på kroppskontakt der du nærmer deg sakte innpå på en uskyldig måte, slik at du ikke risikerer vennskapet om du mislykkes. Sånn kan du føle på responsen hans

Dette er veldig riktig!

Bombasi skrev (11 minutter siden):

 Og så må du ha tålmodighet og bruke lang tid på det, for det skal være såpass uskyldig at han ikke "skjønner hva som treffer han".

Også dette er viktig og riktig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

petterm skrev (5 minutter siden):

Dette er veldig riktig!

Også dette er viktig og riktig!

Ja, jeg mener det. 

Det skal faktisk være så uskyldig at tanken på romanse er noe han tror han kommer på selv ;) 

Og den gode nyheten er at linken mellom visuelle idèer og kroppskontakt mot følelser hos en mann er kort! 

Endret av Bombasi
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (13 timer siden):

Ja, jeg mener det. 

Det skal faktisk være så uskyldig at tanken på romanse er noe han tror han kommer på selv ;) 

Og den gode nyheten er at linken mellom visuelle idèer og kroppskontakt mot følelser hos en mann er kort! 

hva med en mann som alltid gir deg klem når man møtes.. lang god bamseklem hver gang. sinnsykt digg for min del. Blir aldri for mye klemmer fra han gitt. Men kroppskontakt er viktig for meg da. Da føler man jo at den andre liker en. 

Anonymkode: b8639...622

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

hva med en mann som alltid gir deg klem når man møtes.. lang god bamseklem hver gang. sinnsykt digg for min del. Blir aldri for mye klemmer fra han gitt. Men kroppskontakt er viktig for meg da. Da føler man jo at den andre liker en. 

Anonymkode: b8639...622

Vel, en slik mann er det enklere å komme nærmere. For kroppskontakten er der allerede. 

Hva med å være bevisst rundt hva du gjør med hendene når du gir klemmene. Hvor er de og hva gjør de? Holder du bare rundt han høyt på kroppen hans? Isåfall kan du prøve på en mer "strykende" tilnærming. Stryk han på ryggen, og lenger ned. Stryk deg inn i klemmen, allerede på sidene hans og inn mot ryggen når du klemmer. 

Utover det kan du prøve mer kroppskontakt når dere ikke klemmer. Hvordan ellers kan du ta på han? Eventuelt være borti han? Hva kan du vise av deg selv? Mer hud er alltid bra. Samt handler det om stemning, humør og glimt i øyet. Flørting og hinting, uten at det er flørting og hinting, for å få han på tankene.

Det er som sagt en lang prosess, men det er mye du kan gjøre for å utfordre tankene hans.

Og jeg er for øvrig ingen fasit på det, så du må nesten kjenne på det selv! :D 

Endret av Bombasi
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

hva med en mann som alltid gir deg klem når man møtes.. lang god bamseklem hver gang. sinnsykt digg for min del. Blir aldri for mye klemmer fra han gitt. Men kroppskontakt er viktig for meg da. Da føler man jo at den andre liker en. 

Anonymkode: b8639...622

Har du ingen andre mannlige venner? Siden du legger så mye i en klem mener jeg. Jeg gir alle vennene mine klem når jeg møter de uavhengig av kjønn.

Anonymkode: 62d34...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at siden han er mann, så vil han selv vise det hvis han er interessert i deg. 

Anonymkode: 57a0e...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg tenker at siden han er mann, så vil han selv vise det hvis han er interessert i deg. 

Anonymkode: 57a0e...08f

Det kan også hende han er redd for å ødelegge vennskapet ved å ta initiativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...