Gå til innhold

Kvinner som ikke har facebook og puler gifte menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som du selv spør, hvem prøver de å overbevise.. du skjønner det ikke.

Kan det da være at du da heller skal kjøre Occam's razor/"det enkleste er ofte det riktige"-prinsippet, og  vurdere om det de faktisk skriver er sant?

Det er jo lite poeng i å bortforklare seg i et anonymt innlegg på KG, for andre anonyme fremmede. 

Som andre her er inne på, veldig mange legger lite og ingenting ut på Facebook. Og det er heller ikke alle som stalker den de ligger med på sosiale medier, de har kanskje ikke lagt dem til som venn engang. 

Å legge ut sivilstatus er vel nærmest noe bare folk 50+ gjør nå til dags. Jeg vil faktisk påstå at det er mer uvanlig enn vanlig å gjøre det.

Endret av Cuntzilla
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det kommer gang på gang innlegg her inne der ei kvinner sier at hun har vært elskerinne med gift mann uten å vite om at vedkommande var gift. Varighet av disse relasjonene varierer fra noen uker, måneder og opptil flere år…

Mitt spørsmål er. Tror noen virkelig på dette? Min bullshit detektor slår helt rødt når jeg leser slike innlegg. Hvem prøver de å overbevise? Misforstå meg rett, jeg er klar over at den som er i forhold og er utro har ansvar på å ikke pule annen en sin partner men forstår ikke hvorfor disse kvinnene har dette behovet å fraskrive seg ansvar med denne elendige unnskyldningen om at de ikke ”viste” at han var gift. 
 

Det er ikke mulig at alle disse kvinnene ikke har Facebook? 

Anonymkode: f10a9...669

Det er mye du misforstår her ja.

Anonymkode: bd035...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Deg om det tenker jeg. Samboer på det 13. året med fast elskerinne de siste 9.

Hun er en gammel barndomsvenninne som ble singel for 10 år siden. 

Anonymkode: d0e0f...d7a

Hun vet ikke du er gift?

Anonymkode: 20d6d...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Verken jeg eller typen har forholdsstatus på facebook.

Han bruker ikke facebook til annet enn messenger, og har ikke lagt ut en oppdatering , bilde eller status på 6-7 år. Jeg bytter profilbilde iblandt, ellers ingen oppdateringer. Ikke pleide jeg sjekket nye dater sine profiler når jeg datet heller.

Såmitt spørsmål er: tror du virkelig at alle annonserer alt på facebook? 

Anonymkode: 247ec...30f

Dette. Tiden hvor det var kult å brette ut alt om livene sine på Internett et definitivt over. Er vel stort sett influensere og andre enkle mennesker som driver med sånt nå. Jeg har vel kanskje noen bilder av meg selv på Facebook, men tror ikke jeg har noen med partner og det står ingen steder at jeg er gift. Tror det er det samme for oss begge.

Anonymkode: ec905...ea6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Finnes det fortsatt folk som bretter ut om sine liv og forhold på Facebook? Og som attpåtil sitter og blar gjennom andres profiler istedenfor å ha en samtale med dem? Så pinlig.

Jeg har ligget med menn som viste seg å være gifte. Var ikke akkurat sånn at jeg stoppet da det begynte å bli hett for å åpne Facebook og sjekke profilen hans. Hvis han velger å ligge med meg bak ryggen på partner, så er det faktisk hans problem og ikke mitt.

Anonymkode: d2602...e1a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.4.2024 den 15.51):

Deg om det tenker jeg. Samboer på det 13. året med fast elskerinne de siste 9.

Hun er en gammel barndomsvenninne som ble singel for 10 år siden. 

Anonymkode: d0e0f...d7a

Er det en grunn til at hun har vært elskerinnen din i hele 9 år? Gikk hun aldri videre med livet for å finne seg en egen? Har du holdt henne på gress? Vet kona di noe, har hun hatt en elsker alle disse årene? 9 år, det er så lenge at om du har holdt det skjult for kona er det så grovft tillitsbrudd at det egentlig blitt staff av loven. Du har vært utro dobbelt så lenge som du var samboer. Hvorfor bare dumpet du ikke samboeren? Hva skjedde her? 

Er du onskap i menneskelig form? 

Anonymkode: 251d8...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var elskerinne til en mann i over 2 år før jeg fant ut at han var gift og hadde barn. Da jeg fant ut av det avsluttet jeg selvsagt øyeblikkelig og sa klart i fra hva jeg mente om det, da jeg tidligere hadde utrykt ovenfor han at jeg synes utroskap er forkastelig.  Jeg hadde null mistanke da jeg traff han til alle døgnets tider og alltid før og etter jobbreiser. Det jeg kanskje skulle tenkt over var at vi alltid var til meg og aldri til han. For meg falt det bare naturlig siden han hadde bil og bodde litt mer usentralt til i forhold til meg som bodde sentralt. Det var mye enklere for han å komme til meg. 

Jeg  sitter ikke å stalker menn på facebook eller andre sosiale medier, jeg stoler på at de sier de er single.  Jeg har ikke en gang hatt de to siste jeg var i lengre forhold til på facebook, og jeg ville aldri lagt til en elsker på facebook. En elsker er bare og det og har ingenting med å være på mine sosiale medier. Det er en grunn at en elsker er en elsker og ikke en kjæreste. 

Anonymkode: 474c6...1df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...