Gå til innhold

Lei av at det alltid snakkes om hvordan man må se ut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sponger skrev (35 minutter siden):

Jeg synes du fortjener en stor bukett med blomster for denne kommentaren 🩵.

Jeg misliker at det hele tiden skal handle om hvor attraktiv man er, og ikke minst at man skal skryte av det. Begge deler er lite attraktivt, i mine øyne.

Skal man leve livet sammen med noen, så vet jeg ikke om det holder i lengden? Før eller senere blir man skrukkete og grå. Dersom fokuset hele tiden har vært utseendet, hva sitter man igjen med da? Tiltrekning kommer på flere måter enn en. Spesielt om man skal bli gamle og ha det fint sammen.

De attraktive sliter med en ting: I all oppmerksomheten de får må de filtrere ut de som er pene på innsiden som vil deg vel.

Men det er alltid fokus på perfekt kropp. Som at jeg har to større tatoveringer, og flere har kommentert at de ikke vil se pene ut når jeg er 80. Som om resten av kroppen i den alderen ser smashing ut 🤣🤣

Anonymkode: 8fd4a...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir mer og mer overbevist om at all skjermbruken og tiden brukt på sosiale medier skader menneskelige relasjoner. Det er fort gjort å få et feilaktig inntrykk av utvalg og egne muligheter. Når det er sagt, så høres det ut som om du kan ha godt av et miljøskifte. Se litt an folkene du omgir deg med og hvilke interesser de har. Hvis det kun er overfladiske temaer som sviver der så er det klart at du bør se deg om etter noe annet. Har du noen hobbyer du liker? Meld deg inn i en forening og bli kjent med likesinnede. Kom deg inn i turgrupper og opplev vakker natur med sunne folk. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Tror mange menn synes dette med høydekrav er spesielt ekkelt fordi det er noe som er 100% genetisk. Og når man får den slengt i trynet at man ''ikke er høy nok'' så blir man ganske tung siden det er noe man har absolutt null kontroll over. Hadde heller tatt kommentarer på vekta/kroppen over høyden any day. 

Anonymkode: 513c0...9df

Mange menn har også høgdekrav, fins mange damer som er for høge for dei. 

Anonymkode: bc357...c35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mange menn har også høgdekrav, fins mange damer som er for høge for dei. 

Anonymkode: bc357...c35

Kanskje høye kvinner og lave menn burde finne sammen? :D 

Anonymkode: 684ac...3c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.4.2024 den 15.52):

Men det er alltid fokus på perfekt kropp. Som at jeg har to større tatoveringer, og flere har kommentert at de ikke vil se pene ut når jeg er 80. Som om resten av kroppen i den alderen ser smashing ut 🤣🤣

Anonymkode: 8fd4a...929

Jeg pleier å svare at man ikke er så pen når man er 80 uansett. Har et par selv og har fått den kommentaren også 🤣.

Og newsflash! Ingen har perfekt kropp! Den vil også forfalle med tiden. Hva gjør man da, hvis det er så sykt viktig? 😄

Endret av Sponger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.4.2024 den 15.52):

Men det er alltid fokus på perfekt kropp. Som at jeg har to større tatoveringer, og flere har kommentert at de ikke vil se pene ut når jeg er 80. Som om resten av kroppen i den alderen ser smashing ut 🤣🤣

Anonymkode: 8fd4a...929

Må bare legge til en ting til her. Jeg tenker at det viktigste er at man tar vare på det man har, slik at man lever et godt og sunt liv.

Overdreven trening er heller ikke bra over tid. Det finnes en god mellomting i alt 🙂.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 5.4.2024 den 18.54):

Kanskje høye kvinner og lave menn burde finne sammen? :D 

Anonymkode: 684ac...3c6

De lave mennene vil ikke ha meg heller, jeg er for høy 😄 Men kan skjønne det, mulig de ikke føler seg så maskuline når jeg fysisk kan plukke dem opp og sette dem på fanget. 

Anonymkode: b7eed...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...