AnonymBruker Skrevet 4. april #1 Del Skrevet 4. april Jeg får så tørre og kløende øyne ved bilkjøring. Dette skjer etter jeg har kjørt i en halv time. Jeg har slått av varmen i bilen men det hjelper ikke. Siden øynene klør så føler jeg meg sliten. Kan man bli sliten av tørre og kløende øyne ved bilkjøring? Er dette tretthet? Dette plager meg veldig da jeg ofte må kjøre langt. Er det noe jeg kan gjøre? Hvorfor klør det sånn? Er det lufta? Om sommeren har jeg hatt vinduene åpne lenge for å se om det er det men øynene svir og klør. Anonymkode: 9770b...839 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #2 Del Skrevet 4. april Noen ganger skjer dette også etter at jeg har kjørt i 15 minutter også. Er dette noe med tretthet og slitenhet å gjøre? Eller noe med noe annet? Har vært hos optiker men bruker bare briller. Anonymkode: 9770b...839 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #3 Del Skrevet 4. april Denne passa både på kropp og helse og under bil og trafikk. Derfor på generell. Anonymkode: 9770b...839 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #4 Del Skrevet 4. april Prøvd å bytte pollenfilter i bilen? Her er jeg plaget med det samme etter noen allergier blusset opp, og er generelt plaget med tørre øyne. Men merker stor forskjell på om pollenfilteret nylig er byttet eller ei. Anonymkode: 769f6...02f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #5 Del Skrevet 4. april Mente at jeg har vært hos optiker og må kjøre med briller. Anonymkode: 9770b...839 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #6 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prøvd å bytte pollenfilter i bilen? Her er jeg plaget med det samme etter noen allergier blusset opp, og er generelt plaget med tørre øyne. Men merker stor forskjell på om pollenfilteret nylig er byttet eller ei. Anonymkode: 769f6...02f Øynene klør uansett når på året det er og ikke kun nå i pollensesongen. Anonymkode: 9770b...839 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #7 Del Skrevet 4. april Du blunker for lite, kanskje fordi du konsentrerer deg veldig? Blunk overdrevet noen ganger mens du kjører. Da smører du øynene med olje fra øyelokket Anonymkode: fda50...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #8 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Øynene klør uansett når på året det er og ikke kun nå i pollensesongen. Anonymkode: 9770b...839 Ja, men om det er lenge siden du har byttet pollenfilteret er jo det fult i pollen og rusk likevel Og det blir ikke byttet i en standard service, da må en be om utvidet service. Men kjøp noen gode øyedråper så du får fuktet øynene, om ikke det er allergi så er det trolig bare tørre øyne pga overanstrengelse når du fokuserer Anonymkode: 769f6...02f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #9 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, men om det er lenge siden du har byttet pollenfilteret er jo det fult i pollen og rusk likevel Og det blir ikke byttet i en standard service, da må en be om utvidet service. Men kjøp noen gode øyedråper så du får fuktet øynene, om ikke det er allergi så er det trolig bare tørre øyne pga overanstrengelse når du fokuserer Anonymkode: 769f6...02f Er det vanskelig å bytte pollenfilter? Bilen jeg har er kjøpt brukt så aner ikke når det var bytta sist. Anonymkode: 9770b...839 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #10 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Du blunker for lite, kanskje fordi du konsentrerer deg veldig? Blunk overdrevet noen ganger mens du kjører. Da smører du øynene med olje fra øyelokket Anonymkode: fda50...5ee Det skal jeg prøve på men er det ikke slitsomt å blunke masse i en halv time? Jeg prøvde nå i fem minutter bare her hjemme og ble sliten. Anonymkode: 9770b...839 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #11 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det vanskelig å bytte pollenfilter? Bilen jeg har er kjøpt brukt så aner ikke når det var bytta sist. Anonymkode: 9770b...839 Sjekk på YouTube. Anonymkode: ed8d2...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #12 Del Skrevet 4. april Hva skjer hvis du kjører noen andres bil da? Anonymkode: d4404...64d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #13 Del Skrevet 5. april Pollenfilter er superlett å skifte og du kan godt gjøre det minimum én gang i året. Man puster jo gjennom den og de blir ofte helt svarte av veimøkk og gugg, av og til mugner de (særlig på Vestlandet). Anonymkode: 1b18f...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå