Gå til innhold

Noen med erfaringer med lav HCG? 🤞🏼


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lang historie kort... Fikk positiv Clearblue med ukeindikator 28/3 hvor det sto 1-2. 

Igår var jeg hos legen å målte HCG da jeg ifølge den ene appen bikket inn i uke 6 idag (5+0).

Nivået ble målet til 24.

Skal tilbake imorgen for ny prøve, men føler jo at dette er alt for lite i forhold til å være 5+0. 

Men siden Clearblue sier sa 1-2 så kan jeg også være en uke kortere på vei altså typ 4+0. 

Har ikke flere tester med ukeindikator nå å gidder ikke å sløse penger på de når jeg alikavel skal til legen imorgen. 

Problemet det er jo nå at jeg ikke går svar på den nye HCG prøver før til mandag! 🥺

Noen som har solskinnshistorier eller reelle historier om lav HCG. Vet at det er veldig individuelt men uannsett da. 🤞🏼🧡

Anonymkode: 8fc49...249

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. 

Dessverre kan dette høres ut som en veldig tidlig SA. Jeg håper for din del det ikke er det men jeg hadde en lignende erfaring, to ganger faktisk - begge endte i tidlig SA. Lykke til, håper du bare er kortere på vei enn du tror! 

Anonymkode: e48f8...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei. 

Dessverre kan dette høres ut som en veldig tidlig SA. Jeg håper for din del det ikke er det men jeg hadde en lignende erfaring, to ganger faktisk - begge endte i tidlig SA. Lykke til, håper du bare er kortere på vei enn du tror! 

Anonymkode: e48f8...c98

Takk for svar. Så leit å høre. Hvor langt på vei var du i dine SA'er? Regner vel egentlig ikke med at det går veien denne gangen heller, men syns det er rart at jeg ikke begynner å blø å har heller ingen smerter. 

Er det lov å spørre hvordan det forløp for deg? 🧡🥺

Anonymkode: 8fc49...249

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for svar. Så leit å høre. Hvor langt på vei var du i dine SA'er? Regner vel egentlig ikke med at det går veien denne gangen heller, men syns det er rart at jeg ikke begynner å blø å har heller ingen smerter. 

Er det lov å spørre hvordan det forløp for deg? 🧡🥺

Anonymkode: 8fc49...249

Du kan spørre om akkurat det du føler for, jeg har få hemmeligheter sånn sett ☺️

Jeg hadde ingen smerter eller blødning men hcg steg sakte og holdt seg relativt lav. Den ble derimot høyere enn tallet du nevner, men doblet seg ikke. Så uti uke 5 kom lett blødning som ble sterkere og så kom smerten etterhvert. Da hadde hcg begynte å gå ned, da dette begynte. 

Som sagt, dette skjedde meg to ganger, men det kan jo hende at andre har andre erfaringer. Eller at du ikke er så langt på vei som du tror. 

Anonymkode: e48f8...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres dessverre ikke positivt ut ❤️ 

Etter personlig erfaring går det nok ikke veien, men om du er kortere på vei så er det jo kanskje en mulighet. 

 

Anonymkode: 740e6...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok heller ikke dette går bra. Beklager..

Jeg har hatt mange spontanaborter, og i ettertid er jeg mest glad for de tidlige. Jo lengre man har kommet, jo lengre kan det ta før ny eggløsning. 

Endte opp med to perfekte gutter forresten 😊

Anonymkode: 32ac3...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde hcg på rundt 3200 da jeg var i begynnelsen av uke 5. 

Kan det vere at du hadde eggløsning sent? 

Anonymkode: 4df91...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med min Missed abortion målte jeg 250 i ike 5+0. Gikk bort i uke 9. 

Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene for dere ❤️

Anonymkode: 36d24...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres kanskje for lavt ut, hvis du er så langt som du er. Jeg husker når jeg målte HCG 92 i uke 4, men det var fremdeles innafor en typisk verdi selv om jeg opplevde den som lav. Det gikk fint. Men jeg tenker uansett at HCG er veldig individuelt, og kroppen har overrasket mange en gang før :) Så vent og se. Prøv å ikke ta sorgene på forskudd heller. Du får jo svar veldig snart!

Anonymkode: 50e0e...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg hadde hcg på rundt 3200 da jeg var i begynnelsen av uke 5. 

Kan det vere at du hadde eggløsning sent? 

Anonymkode: 4df91...e6f

Peiler med både El tester fra Babyplan og Clearblue, så tipper EL er ganske så korrekt. 🥺

Anonymkode: 8fc49...249

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...