AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #21 Del Skrevet 6. april 2024 Oppdaget i uke 12, fosteret sluttet å utvikle seg ca uke 8. Anonymkode: eb485...e6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #22 Del Skrevet 8. april 2024 1. Ma: var 7+2, fosteret var ca 4 uker 2. Ma: var 11+2, fosteret var 9+4 Anonymkode: 0e269...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #23 Del Skrevet 10. april 2024 Oppdaget det i uke 17. Fosteret døde i uke 14. Alt var bra ved tidlig ultralyd 13+5. Så vidt jeg vet opplever bare noen få prosent av gravide spontanabort/missed abortion så seint. Og det er jeg glad for, for det er det jævligste jeg har opplevd på så mange måter. Anonymkode: 0d9e4...f42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 10. april 2024 #24 Del Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Oppdaget det i uke 17. Fosteret døde i uke 14. Alt var bra ved tidlig ultralyd 13+5. Så vidt jeg vet opplever bare noen få prosent av gravide spontanabort/missed abortion så seint. Og det er jeg glad for, for det er det jævligste jeg har opplevd på så mange måter. Anonymkode: 0d9e4...f42 Veldig leit å høre. ❤️ Det er forferdelig vondt å miste så sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #25 Del Skrevet 10. april 2024 Var 12 uker, baby døde i uke 7/8. Etter at vi hadde sett hjerteslag i uke 7. Oppdaget det fordi vannet gikk og jeg begynte å blø, gikk "fint" i den forstand at kroppen ordnet opp selv når den endelig skjønte tegninga. Anonymkode: 7eaf9...0fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 10. april 2024 #26 Del Skrevet 10. april 2024 uke 19. foster død 15+ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #27 Del Skrevet 11. april 2024 Hyppige tidlige ultralyder gjør at mange oppdager dødt foster tidligere enn ordinær ultralyd. Jeg har hatt tre SA og ble utredet siden de kom etter hverandre. Den ene var i uke 12, og fosteret døde i uke 8. Det ble kalt SA, siden kroppen min samme uke hadde begynt med murringer, og tydeligvis gjorde seg klar til å støte det ut. Det vanligste er at kroppen ordner opp selv, men det kan ta mange uker. Det er heldigvis veldig sjeldent at man går rundt i flere måneder med dødt foster😊 Har fått tre friske barn etter dette🤩 Anonymkode: bcbc9...1c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #28 Del Skrevet 12. april 2024 MA oppdaget i uke 8+2. Foster målt til 8+1. Anonymkode: 91682...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #29 Del Skrevet 12. april 2024 Ænema skrev (På 11.4.2024 den 0.19): uke 19. foster død 15+ Føler med deg. ❤️💔❤️ Anonymkode: 0d9e4...f42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #30 Del Skrevet 12. april 2024 Melus skrev (På 11.4.2024 den 0.09): Veldig leit å høre. ❤️ Det er forferdelig vondt å miste så sent. Ja, det var og er jævlig. Men det er heldigvis sjeldent! Anonymkode: 0d9e4...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #31 Del Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (På 10.4.2024 den 21.15): Oppdaget det i uke 17. Fosteret døde i uke 14. Alt var bra ved tidlig ultralyd 13+5. Så vidt jeg vet opplever bare noen få prosent av gravide spontanabort/missed abortion så seint. Og det er jeg glad for, for det er det jævligste jeg har opplevd på så mange måter. Anonymkode: 0d9e4...f42 Det høres leit ut å miste så seint. Jeg synes det var ille nok da jeg var 11 uker og fosteret døde 9+3. Vet du hva som var grunnen til at du mistet din? Her var det kromosomavvik. Anonymkode: 863ce...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #32 Del Skrevet 15. april 2024 19 uker, på ordinær ultralyd. Embryoet sluttet å utvikle seg i uke 7. 9 uker, hvor embryoet sluttet å utvikle seg i uke 5. Jeg var da overbevist at hjertet aldri begynte å slå, og fikk heldigvis oppfølgning med tidlig UL og blodprøver. Første UL i uke 6, hjertet slo ikke, og målingene viste embryo i 5. uke, så de fulgte opp med blodprøver da det var for tidlig å anslå MA. HCG økte normalt, som den skulle, men fikk likevel oppfølgning på UL i uke 9, som viste at embryo slutta å utvikle seg i uke 5. Fått to barn etter dette. Anonymkode: 7a049...4b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 15. april 2024 #33 Del Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (På 12.4.2024 den 13.39): Ja, det var og er jævlig. Men det er heldigvis sjeldent! Anonymkode: 0d9e4...f42 Ja, jeg har selv mistet i uke 18. Det er grusomt vondt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #34 Del Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det høres leit ut å miste så seint. Jeg synes det var ille nok da jeg var 11 uker og fosteret døde 9+3. Vet du hva som var grunnen til at du mistet din? Her var det kromosomavvik. Anonymkode: 863ce...904 Huff, det er nok vondt å miste uansett, og så tungt når man tror at alt er bra og får det slengt i trynet på ultralyd. Det er straks en måned siden nå, men tårene kommer hver kveld. Jeg vet ikke årsaken dessverre. Det ble også litt komplikasjoner og mye bløning som gjorde meg ganske fysisk svekket. Det er først nå jeg føler meg noen lunde normal fysisk. Anonymkode: 0d9e4...f42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #35 Del Skrevet 15. april 2024 Melus skrev (56 minutter siden): Ja, jeg har selv mistet i uke 18. Det er grusomt vondt. Huff, blir så lei meg når jeg ser andre som har vært borti det samme. Skulle ønske det gikk an å samle smerten vår i en krukke og stenge den inne der. 💔 Anonymkode: 0d9e4...f42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #36 Del Skrevet 15. april 2024 Idag, stoppet på uke 5-6 , skulle vært 9+4,. Anonymkode: 5a5a4...d05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 15. april 2024 #37 Del Skrevet 15. april 2024 5+6..🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #38 Del Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Huff, det er nok vondt å miste uansett, og så tungt når man tror at alt er bra og får det slengt i trynet på ultralyd. Det er straks en måned siden nå, men tårene kommer hver kveld. Jeg vet ikke årsaken dessverre. Det ble også litt komplikasjoner og mye bløning som gjorde meg ganske fysisk svekket. Det er først nå jeg føler meg noen lunde normal fysisk. Anonymkode: 0d9e4...f42 Jeg slapp heldigvis å få det slengt i trynet men det skjedde veldig raskt for min del. Skulle dele nyheten med familien dagen etter men så begynte jeg å blø. Og såpass mye at jeg med en gang skjønte det var noe galt. Jeg hadde allikevel et ørlite håp da vi dro på sykehus at alt skulle være bra allikevel. Men å se det alvorlige uttrykket i ansiktet til gynekologen og assisstenten mens de desperat prøvde å se fra forskjellige vinkler.. og til slutt lytte og høre hjerteslagene jeg hørte banke så raskt noen uker tidligere var borte💔 Det var nok til å gråte for min del. Jeg fikk det også kirurgisk fjernet så måtte ikke gjennomgå noe smertefullt. Var bare så rart å gå fra gravid med masse symptomer og så plutselig ikke gravid. For de symptomene lurte meg virkelig . For min del skjedde det i jula så håper å bli gravid på nytt. Først nå vi aktivt prøver. Glad for å høre du føler deg bedre❤️ Anonymkode: 863ce...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #39 Del Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg slapp heldigvis å få det slengt i trynet men det skjedde veldig raskt for min del. Skulle dele nyheten med familien dagen etter men så begynte jeg å blø. Og såpass mye at jeg med en gang skjønte det var noe galt. Jeg hadde allikevel et ørlite håp da vi dro på sykehus at alt skulle være bra allikevel. Men å se det alvorlige uttrykket i ansiktet til gynekologen og assisstenten mens de desperat prøvde å se fra forskjellige vinkler.. og til slutt lytte og høre hjerteslagene jeg hørte banke så raskt noen uker tidligere var borte💔 Det var nok til å gråte for min del. Jeg fikk det også kirurgisk fjernet så måtte ikke gjennomgå noe smertefullt. Var bare så rart å gå fra gravid med masse symptomer og så plutselig ikke gravid. For de symptomene lurte meg virkelig . For min del skjedde det i jula så håper å bli gravid på nytt. Først nå vi aktivt prøver. Glad for å høre du føler deg bedre❤️ Anonymkode: 863ce...904 Ønsker deg lykke til med det! Håper regnbuebabyen din kommer. ❤️ Anonymkode: 0d9e4...f42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 15. april 2024 #40 Del Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Huff, blir så lei meg når jeg ser andre som har vært borti det samme. Skulle ønske det gikk an å samle smerten vår i en krukke og stenge den inne der. 💔 Anonymkode: 0d9e4...f42 Ja, det er umenneskelig å måtte begrave barnet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå