Gå til innhold

Lime utstående ører?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg lurer på om noen har erfaring med dette. Det gjelder ørene mine som står litt ut - såpass at det plager meg.

Har ikke lyst å operere, men bare en liten quick fiks enkelte anledninger. Har så vidt hørt om teaterlim kan fungere, men vil gjerne ha erfaringer fra andre med samme "utfordninger" :) Har prøvd slike silikongreier med lim, men det holdt ikke..

 

 

Anonymkode: c2214...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har desverre ingen gode tips, men vil bare fortelle deg at det ikke er noe galt med utstående ører. I Kina er det faktisk så populært at folk opererer ørene sine utover! Noen bruker også proteser som de tar oppå ørene sine😅Så du vet jo aldri om trenden kommer hit en dag :) men det tyder jo på at begge deler kan være like populært, «alve-ører» kaller de det.

IMG_2061.thumb.jpeg.6d78a328adab2ca03fb3517d239c17b8.jpeg
IMG_2060.thumb.jpeg.601f2eee322bc809a13d0a0554dc3183.jpeg

Anonymkode: 5a013...576

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være veldig søtt! Vet teiping kan fungere på valper for å få ørene til å stå opp, men vet ikke hvordan det er for mennesker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær glad for de ørene du har, de utfører en viktig funksjon. Mer de står ut, bedre retningssans på lyden.

Anonymkode: 4ee66...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vær glad for de ørene du har, de utfører en viktig funksjon. Mer de står ut, bedre retningssans på lyden.

Anonymkode: 4ee66...c2d

Nå er du teit!

TS, det blir merkelig for de rundt deg om du bytter på å bruke teip/lim for å endre på ørene. Elsk deg selv som du er eller ta en operasjon

Anonymkode: 2974d...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstående ører er så fint. Gir så mye karakter og personlighet. 🧡

Anonymkode: 1160c...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har utestående ører, aldri noe jeg tenkte over som barn før min bestemor begynte å kommentere det og sa at jeg måtte operere de i en alder av 7-8 år, hun var en meget spesiell dame som ikke akkurat ga meg god selvtillit som liten, skjønner nå hvorfor min far direkte mobbet oss barna... 

Så jeg vokste opp med at det plaget meg veldig, turte aldri gå med håret opp og var veldig opptatt av at det ikke skulle syntes. Fikk meg etterhvert en jobb i helsevesenet hvor jeg måtte ha håret opp, og vet du hva, nå gjør det meg overhode ingenting, idag er det en del av det som gjør meg meg, og jeg har heller aldri manglet mannlig interesse, jeg har vært bra nok som jeg er (ta den du bestemor!) . 

Dine utestående ører er som andre har fregner, krøllete hår, en skeiv nese eller tann. Ofte noe man misliker selv, men som andre finner sjarmerende. Man vil nesten alltid finne noe man misliker ved en selv.. 

Prøv teip om du vil, men tipper at hvis du bevisst går med håret opp eller godtar dine ører som de er så vil du etterhvert bare tenke at de er en del av deg.

Anonymkode: 86e41...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...