Gå til innhold

Sykepleiere - hvor jobber du og hva er best med jobben din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan begynne. Jobber på medisinsk sengepost på sykehuset, det beste med jobben er at det er spennende, man får et annet syn på livet (tar ikke ting for gitt lenger) og galgenhumor med kollegaene på vaktrommet 😄

Anonymkode: 8eb87...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber natt på helsehus. Der har vi KAD, mye ulike typer pasienter. Alt fra brudd, svangerskapskvalme, demens, nyresvikt, kols, kreft, paliasjon. 

Trives med arbeidsoppgavene, ta i mot nye pasienter, sørge for at alle har det bra på natten. Har gode kollegaer, vi er stabile og er ikke så mange av oss. 

Anonymkode: ec5a5...7f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i akuttmottak. Det beste med jobben er de veldig korte møtene med pasientene, og at det er enormt variert. Vi får inn alt mulig før de sendes på spesialiserte sengeposter. I tillegg kan det være veldig rolig og det er virkelig nødvendig for å holde ut i jobben, spesielt etter veldig hektiske perioder.

Anonymkode: a6de5...9a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på somatisk avdeling. Det beste er de dagene jeg føler at jeg får gjort jobben min på en god måte uten stress, god tid til pasientene og litt "dulling" 😊 dagen blir enda bedre om det er kjente folk på jobb og nok sykepleiere.

Anonymkode: de4ee...a1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som seniorkonsulent v/FHI. Liker best de faglige utfordringene.

Anonymkode: 9fd3f...931

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jobber som seniorkonsulent v/FHI. Liker best de faglige utfordringene.

Anonymkode: 9fd3f...931

Spennende. Har du videreutdanning?

Anonymkode: 8eb87...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber som anestesisykepleier på et stort sykehus med akuttfunksjon. Det beste er selvstendigheten og variasjonen- en dag jeg ha en dårlig intensivpasient inne til en stor operasjon, den neste korte dagkirurgiske inngrep på friske pasienter og den tredje akuttcallingen med hjertestanser, traumer og keisersnitt. 

Anonymkode: eecf5...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Spennende. Har du videreutdanning?

Anonymkode: 8eb87...b4d

Ja. Jeg har en master i folkehelse og blant annet diplomstudie fra et nordisk universitet.

 

Anonymkode: 9fd3f...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmesykepleien. Det beste er selvstendighet og frihet, slippe nattevakter, stillhet og pause i bilen, slippe klokker som ringer i alle kanter og konstant mas, og alle de fine brukerene mine❤️Samt fine og engasjerte kollegaer. Så aldri mer tilbake på sykehus for meg.

Anonymkode: 0dcf0...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...