Gå til innhold

Dere swingere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Topper og daler skrev (3 minutter siden):

Se post over. Der får du svar. 

 

Topper og daler skrev (4 minutter siden):

Ja, LystClub er jo en swingers-portal, så det ville jo vært rart om ikke swingers brukte en swingers-portal til å søke opp andre swingers. Hva var poenget ditt? Litt vanskelig å få tak i. 

Ja, det er en swingersportal som brukes av et marginalt utsnitt del av befolkningen med svært spesielle preferanser. Derfor blir det forsiktig sagt skivebom å sammenligne med Tinder eller biblioteket som brukes av folk flest. 

Anonymkode: 7b8e4...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 

Ja, det er en swingersportal som brukes av et marginalt utsnitt del av befolkningen med svært spesielle preferanser. Derfor blir det forsiktig sagt skivebom å sammenligne med Tinder eller biblioteket som brukes av folk flest. 

Anonymkode: 7b8e4...71a

Så klart. Det er bare noen få prosenter av befolkningen som har forsøkt seg på swinging, men der er jo ingen grunn til å tro at ikke disse utgjør er utsnitt av befolkningen, både aldersmessig, utseendemessig og utdanningsmessig. LystClub er den største portalen, vil jeg tro, så derfor blir det uansett søkt å konkludere med utseendet og alder til et helt segment basert på sju personer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min x ble swinger bare noen måneder etter at de møttes. Typen hennes var nok swinger fra før av, og trengte nok henne for å få innpass og leve ut sine fantasier. Han er ikke veeeldig attraktiv etter min mening, så sjansen for han å swinge uten ei dame er vel heller minimal. Nå virker det som swinging er blitt altoppslukende for henne. Egentlig litt sykt at alt dreier seg om det, men har hørt at det gjør det for noen. 

Anonymkode: ba17e...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Min x ble swinger bare noen måneder etter at de møttes. Typen hennes var nok swinger fra før av, og trengte nok henne for å få innpass og leve ut sine fantasier. Han er ikke veeeldig attraktiv etter min mening, så sjansen for han å swinge uten ei dame er vel heller minimal. Nå virker det som swinging er blitt altoppslukende for henne. Egentlig litt sykt at alt dreier seg om det, men har hørt at det gjør det for noen. 

Anonymkode: ba17e...3a8

Kjekt for eksen din at hun har fått et frodigere sexliv enn det virker som at du kunne tilby henne. Bitterhet framstår forresten ikke så veldig sjarmerende, bare som et lite tips. 

Endret av Topper og daler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min samboer opprettet profil på spicy match for noen år siden for å få litt inspirasjon. Vi er blitt kjent med veldig fine folk rundt om i landet, selv bor vi i en liten bygd nordpå hvor vi helst vil holde en lav profil angående swingertreff.

det tar litt tid bli kjent i miljøet men når man har fått en fot innenfor så åpner det seg en ny verden.

Anonymkode: 4a4b4...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke vært aktiv i noe miljø eller vært på swingertreff da vi liker det mer personlig og rolig. Har forsøkt et åpent treff for et par år siden og det var virkelig ikke noe for oss… mulig lukkede treff med litt begrensninger på alder hadde vært bedre, men usikker på om det hadde hjulpet altså.

Vi har funnet single og par på fetlife og har fått oss noen gjengangere der. Vi samkjørte to av parene slik at vi har vært tre par som har møttes et par ganger. Det har vært veldig fint 😊 Vi er litt kresne på utseendet til både kvinner og menn (føler meg litt vel overfladisk av å si det, men slik er det) og har behov for kjemi og at de vi treffer er oppegående mennesker. Bryr oss nada om lønn og utdanning så det er ikke noe vi snakker om hverken før eller under treff.

Vi selv har begge høyere utdanning og gode jobber, er 31 og 34 år, har barn, er slanke og veltrente og har ok utseende. Av de parene vi har truffet (og single kvinner og menn for den saks skyld) så virker kjemi og utseende å være viktigst. Men som sagt har ingen spurt oss om «stmfunnsstatus»… har vel kanskje kommet i snakk om yrke og familie med de vi har truffet flere ganger, men uke i forkant av treff. 

Anonymkode: 9e8fa...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...