Gå til innhold

Dere swingere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor treffer dere likesinnede? Forslag til nettsider vi kan sjekke ut?

Anonymkode: c8cf7...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forsøk SpicyMatch.com  og Lyst-Club.no Ellers er det jo de forskjellige klubbene rundt om.  

Anonymkode: f12f3...74a

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ellers er det jo de forskjellige klubbene rundt om.  

Som er? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk nettsider eller klubber som ikke er private eller har en strengt inviteringspolicy. Du ender kun opp med skrap og særinger så med mindre du er av lavere samfunnsrang selv så hold deg unna. Det finnes noen ytterst få klubber i Europa som er ok, men de er også ganske strenge i døra på hvem de slipper inn og du må oftest forhåndsgodkjennes med bilder. 
 

Det meste av swinging foregår i lukkende miljøer hvor du på sett og vis blir rekruttert inn basert på bekjentskaper osv. Og man inviterer ikke inn hvem som helst. Det er ofte relativt strenge krav til utseende, sosial tilhørighet og status, og alder. 

Anonymkode: eed40...812

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har truffet fine folk på lyst-club, selv om de fleste nok ikke er noe for oss.

Anonymkode: c8d92...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ikke bruk nettsider eller klubber som ikke er private eller har en strengt inviteringspolicy. Du ender kun opp med skrap og særinger så med mindre du er av lavere samfunnsrang selv så hold deg unna. Det finnes noen ytterst få klubber i Europa som er ok, men de er også ganske strenge i døra på hvem de slipper inn og du må oftest forhåndsgodkjennes med bilder. 
 

Det meste av swinging foregår i lukkende miljøer hvor du på sett og vis blir rekruttert inn basert på bekjentskaper osv. Og man inviterer ikke inn hvem som helst. Det er ofte relativt strenge krav til utseende, sosial tilhørighet og status, og alder. 

Anonymkode: eed40...812

Dette her er bare tull. De har ingen krav til utseende, sosial tilhørighet og status, med mindre det er mindre, private grupper som selvfølgelig inviterer hvem de vil.

Spicymatch har aldersgrense på sine arrangementer (18-50), selv om de i praksis er mer fleksible, mens Lyst-club har ingen aldersgrense, bortsett fra at man selvfølgelig må være voksen. Ellers ingen krav, annet enn at man må oppføre seg.

Det er helt flotte og fine folk som kommer på disse arrangementene. Ingen av dem er "skrap" eller særinger.

Anonymkode: 33dc2...4c2

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du ender kun opp med skrap og særinger så med mindre du er av lavere samfunnsrang selv så hold deg unna.

Anonymkode: eed40...812

Hva mener du med 'samfunnsrang'? Og hva er 'skrap og særinger' siden du mener at det er greit at de med lavere 'samfunnsrang' kan ligge med dem?

Anonymkode: 1399d...3f3

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte med club4shop om de visste om noe miljø på Vestlandet. Det gjorde de å satt meg i kontakt. 
 

Null krav annet enn voksen, fersk sjekk av sykdommer og å være diskré. 

Anonymkode: dbcd0...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke bruk nettsider eller klubber som ikke er private eller har en strengt inviteringspolicy. Du ender kun opp med skrap og særinger så med mindre du er av lavere samfunnsrang selv så hold deg unna. Det finnes noen ytterst få klubber i Europa som er ok, men de er også ganske strenge i døra på hvem de slipper inn og du må oftest forhåndsgodkjennes med bilder. 
 

Det meste av swinging foregår i lukkende miljøer hvor du på sett og vis blir rekruttert inn basert på bekjentskaper osv. Og man inviterer ikke inn hvem som helst. Det er ofte relativt strenge krav til utseende, sosial tilhørighet og status, og alder. 

Anonymkode: eed40...812

Det er mange her inne som gir inntrykk av at de kjenner swingersmiljøet fra innsiden, men som åpenbart ikke gjør det. Dette innlegget må være et sv de innleggene jeg har lest som avslører minst kunnskap og erfaring med dette miljøet.

Hilsen en som har vært swingers i 15 år. 

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (3 timer siden):

Som er? 

Jeg vet godt at de ikke finnes på hvert nes, men om man f.eks bare tar kontakt med Club Fantasy, eller Afrodisia, så kan det sikkert formidles kontakter hvorsomhelst i landet. 

Anonymkode: f12f3...74a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen ønsker å få vite hvordan de på en trygg måte kan komme i kontakt med swinging, meld meg gjerne på pm. Jeg deler gladelig erfaringer, og dere kan være helt trygge på at jeg ikke på noen som helst måte ser på en pm som en invitasjon til sex. 😜 Jeg søker ikke her inne, det har jeg andre kanaler til. Jeg ønsker heller ikke å bidra i tråden, da det er for mange uten erfaring som skriver svada og nonsens. Men som sagt - meld gjerne. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vet godt at de ikke finnes på hvert nes, men om man f.eks bare tar kontakt med Club Fantasy, eller Afrodisia, så kan det sikkert formidles kontakter hvorsomhelst i landet. 

Anonymkode: f12f3...74a

Tror du har lite peiling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (18 minutter siden):

Tror du har lite peiling. 

Jeg ser det i hver eneste tråd hvor dette temaet kommer opp; du virker like opptatt av å tråkke ned andre, som å være inkluderende, selv om enkelte fortjener litt tyn. Jeg har ikke femten års swingererfaring, men jeg kom fort dit at jeg fikk noen kontakter. For min del var det rett etter at noen fortalte meg om SpicyMatch, og det er vel den veien jeg ville sendt ts først.  

Anonymkode: f12f3...74a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ser det i hver eneste tråd hvor dette temaet kommer opp; du virker like opptatt av å tråkke ned andre, som å være inkluderende, selv om enkelte fortjener litt tyn. Jeg har ikke femten års swingererfaring, men jeg kom fort dit at jeg fikk noen kontakter. For min del var det rett etter at noen fortalte meg om SpicyMatch, og det er vel den veien jeg ville sendt ts først.  

Anonymkode: f12f3...74a

En som har erfaring vil vite at det kun er to klubber i Norge, en i Tønsberg og en i Trondheim, og ikke skrive som om det nærmest er klubber i hver by. Det er derfor (i Norge) ingen god framgangsmåte å henvende seg til klubbene når en skal gjøre sine første skritt inn i miljøet. Bedre da å søke der du bor. 
Det er mange her inne som skryter på seg det ene og det andre. Jeg finner det merkelig - og ødeleggende for debatten. Når det gjelder swinging, så er det en så marginal aktivitet, og miljøet er så lite i Norge, at det er lett å avsløre de som leker storkar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Dette her er bare tull. De har ingen krav til utseende, sosial tilhørighet og status, med mindre det er mindre, private grupper som selvfølgelig inviterer hvem de vil.

Spicymatch har aldersgrense på sine arrangementer (18-50), selv om de i praksis er mer fleksible, mens Lyst-club har ingen aldersgrense, bortsett fra at man selvfølgelig må være voksen. Ellers ingen krav, annet enn at man må oppføre seg.

Det er helt flotte og fine folk som kommer på disse arrangementene. Ingen av dem er "skrap" eller særinger.

Anonymkode: 33dc2...4c2

Usikker på om du hadde utfordringer med å lese det som ble skrevet, men poenget var at de norske klubbene HAR IKKE kriterier derfor er hva du kan forvente å finne der også veldig labert. Det er årsaken til at du ikke finner høystatus meget attraktive folk under 40 der. Fordi disse menneskene holder seg i miljøer med likesinnede. Eksempel på klubber som er restriktive er f.eks Fever i England som har strengt bildepolicy og øvre aldersgrense på kvinner på 40 år. 

Anonymkode: eed40...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Usikker på om du hadde utfordringer med å lese det som ble skrevet, men poenget var at de norske klubbene HAR IKKE kriterier derfor er hva du kan forvente å finne der også veldig labert. Det er årsaken til at du ikke finner høystatus meget attraktive folk under 40 der. Fordi disse menneskene holder seg i miljøer med likesinnede. Eksempel på klubber som er restriktive er f.eks Fever i England som har strengt bildepolicy og øvre aldersgrense på kvinner på 40 år. 

Anonymkode: eed40...812

Altså, vi er åpenbart ikke i dine kretser, men det virker som at i dine kretser må man være pen, ung, rik og forholdsvis trang i nøtta… Vi er pene, unge, ikke rike, men heldigvis ikke trange i nøtta. Vi fant et likesinnet, vakkert par på nakentid.no (skikkelig høystatussted… 😂) og swinget med de… Vet ikke hvilken status du snakker om, men vi har vel en viss status i vi 4 til sammen har over 20 års høyere utdanning i det minste, gode vel ansette jobber. Godt mulig du snakker om en annen status (rikdom og kjendiseri?), men at vi er skrap, og lavere sammfunnsrang vil nok de fleste finne protestere mot. At vi kanskje er særinger for noen kan sikkert stemme riktignok 😂

Anonymkode: 409d3...602

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ikke bruk nettsider eller klubber som ikke er private eller har en strengt inviteringspolicy. Du ender kun opp med skrap og særinger så med mindre du er av lavere samfunnsrang selv så hold deg unna. Det finnes noen ytterst få klubber i Europa som er ok, men de er også ganske strenge i døra på hvem de slipper inn og du må oftest forhåndsgodkjennes med bilder. 
 

Det meste av swinging foregår i lukkende miljøer hvor du på sett og vis blir rekruttert inn basert på bekjentskaper osv. Og man inviterer ikke inn hvem som helst. Det er ofte relativt strenge krav til utseende, sosial tilhørighet og status, og alder. 

Anonymkode: eed40...812

De klubbene som bedriver ekskludering basert på utseende blir et advart mot opp og ned i mente. De som er med der, ville jeg holdt meg langt, langt unna. 

Status, sosial tilhørighet?

Du, man må ikke legge inn en søknad med utleverende info for å dra på klubb altså 😂

Det er ofte påmelding ja, men da brukes det jo til og med kallenavn på lista i døra 😂 makan til fjas!

Anonymkode: d0d7a...917

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Altså, vi er åpenbart ikke i dine kretser, men det virker som at i dine kretser må man være pen, ung, rik og forholdsvis trang i nøtta… Vi er pene, unge, ikke rike, men heldigvis ikke trange i nøtta. Vi fant et likesinnet, vakkert par på nakentid.no (skikkelig høystatussted… 😂) og swinget med de… Vet ikke hvilken status du snakker om, men vi har vel en viss status i vi 4 til sammen har over 20 års høyere utdanning i det minste, gode vel ansette jobber. Godt mulig du snakker om en annen status (rikdom og kjendiseri?), men at vi er skrap, og lavere sammfunnsrang vil nok de fleste finne protestere mot. At vi kanskje er særinger for noen kan sikkert stemme riktignok 😂

Anonymkode: 409d3...602

Vet om swingere som er ufør, eldre, fra null til høy utdanning etc etc.

Fint dere fant noen på nakentid. Der har vi funnet et par også.👀 Fler på forløperen.

Felles er glimt i øyet, renslighet, humor, gode verdier og Ikke så mye annet. Vi skal ikke gifte oss med noen av dem, ei heller formere oss. Så hva de gjør 09-16 mandag til fredag betyr ikke særlig. 

Anonymkode: d0d7a...917

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet om swingere som er ufør, eldre, fra null til høy utdanning etc etc.

Fint dere fant noen på nakentid. Der har vi funnet et par også.👀 Fler på forløperen.

Felles er glimt i øyet, renslighet, humor, gode verdier og Ikke så mye annet. Vi skal ikke gifte oss med noen av dem, ei heller formere oss. Så hva de gjør 09-16 mandag til fredag betyr ikke særlig. 

Anonymkode: d0d7a...917

For oss var det viktig å finne noen første gangen som vi kunne identifisere oss veldig med, for at det skulle bli mindre skummelt, og det klarte vi å få til.
Ellers er vi enige med deg, de vi swinger med er det jo først og fremst viktig å klare å få et gøy stund med, og det er jo stort sett uavhengig av sosial status. Og så er poenget at på disse nettsidene (nakentid spicymatch og lyst-Club) så finnes det alle typer mennesker. Det betyr ikke at vi swinger med hvem som helst, vi siler veldig godt, men poenget er at disse nettstedene inneholder alle typer mennesker og ikke ekskluderer noen og jeg tror at ALLE kan finne noen flotte likesinnede folk der.

Anonymkode: 409d3...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er årsaken til at du ikke finner høystatus meget attraktive folk under 40 der. Fordi disse menneskene holder seg i miljøer med likesinnede. Eksempel på klubber som er restriktive er f.eks Fever i England som har strengt bildepolicy og øvre aldersgrense på kvinner på 40 år. 

Sludder. Jeg har vært på klubber i England, der det er bildepolicy, og jeg kan si at det er regelrett pølsevev at nordmenn som søker attraktive swingers frekventerer der. Et slikt «norsk» miljø finnes over hodet ikke. Det er noe du har diktet opp. Swingers er som alle andre når de sjekker. For noen betyr utseende alt, for andre betyr det lite. De som er opptatt av utseende bruker de samme arenaene som andre, de er bare mer nøye hvem de velger i utvelgelsesprosessen. Vi har en ordning som vi kaller kjemidate som sørger for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...