Gå til innhold

Dere swingere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner folk som har vært med på dette, men jeg er ikke noe fan , men smak og behag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De jeg kjenner til som henger på lystclub og lignende nettsteder er folk som sliter med å sjekke på byen. 

Anonymkode: 2d7f4...702

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

De jeg kjenner til som henger på lystclub og lignende nettsteder er folk som sliter med å sjekke på byen. 

Anonymkode: 2d7f4...702

Samme som de som henger på Tinder. De sliter tydeligvis også med å sjekke på byen.

Anonymkode: 0e906...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De jeg kjenner til som henger på lystclub og lignende nettsteder er folk som sliter med å sjekke på byen. 

Anonymkode: 2d7f4...702

Ikke bare bare å sjekke på byen som swingere da🤣 for en teit kommentar.

Anonymkode: c8cf7...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Usikker på om du hadde utfordringer med å lese det som ble skrevet, men poenget var at de norske klubbene HAR IKKE kriterier derfor er hva du kan forvente å finne der også veldig labert. Det er årsaken til at du ikke finner høystatus meget attraktive folk under 40 der. Fordi disse menneskene holder seg i miljøer med likesinnede. Eksempel på klubber som er restriktive er f.eks Fever i England som har strengt bildepolicy og øvre aldersgrense på kvinner på 40 år. 

Anonymkode: eed40...812

Rettelse.  Du mener strippeklubb med noko attåt med invitation only? Du får kontakte samme  miljø som Exit folka.  Der finner du ekle overflatiske griser som sikkert med glede deler på den typen informasjon og kun finner seg i  ha sex med strigla kvinner under 40. 

Anonymkode: d9225...a9a

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Du ender kun opp med skrap og særinger så med mindre du er av lavere samfunnsrang selv så hold deg unna. 

Anonymkode: eed40...812

 

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er årsaken til at du ikke finner høystatus meget attraktive folk under 40 der. Fordi disse menneskene holder seg i miljøer med likesinnede. 

Anonymkode: eed40...812

På den ene siden kaller du folk skrap, sære og å si at noen har lav samfunnsrang. Og så er det noen som du mener er høystatus.

Beklager å si det, men det er en ganske motbydelig klasseinndeling du driver med der. Du bør revurdere måten du omtaler andre på. Å omtale noen som skrap sier veldig lite om de folkene, men svært mye om deg.

Anonymkode: 1399d...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Beklager å si det, men det er en ganske motbydelig klasseinndeling du driver med der. Du bør revurdere måten du omtaler andre på. Å omtale noen som skrap sier veldig lite om de folkene, men svært mye om deg.

Dette er en person som åpenbart lider sv mindreverdighetskomplekser i møte med swinging, og som kompenserer med å tøffe seg. Klassisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Ikke bare bare å sjekke på byen som swingere da🤣 for en teit kommentar.

Anonymkode: c8cf7...b9b

Det jeg mente var at det er folk som ikke har draget. Derfor kunne jeg aldri oppsøkt en swingersklubb basert på de lystclub-folkene.

Anonymkode: 2d7f4...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det jeg mente var at det er folk som ikke har draget. Derfor kunne jeg aldri oppsøkt en swingersklubb basert på de lystclub-folkene.

Anonymkode: 2d7f4...702

Og hvordan vet du dette?

Anonymkode: c8cf7...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Og hvordan vet du dette?

Anonymkode: c8cf7...b9b

Som jeg sa; basert på de jeg kjenner som henger på lystclub. Vet om 7 stk, ingen av de kunne jeg tenkt meg å ha sex med noensinne.

Anonymkode: 2d7f4...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Usikker på om du hadde utfordringer med å lese det som ble skrevet, men poenget var at de norske klubbene HAR IKKE kriterier derfor er hva du kan forvente å finne der også veldig labert. Det er årsaken til at du ikke finner høystatus meget attraktive folk under 40 der. Fordi disse menneskene holder seg i miljøer med likesinnede. Eksempel på klubber som er restriktive er f.eks Fever i England som har strengt bildepolicy og øvre aldersgrense på kvinner på 40 år. 

Anonymkode: eed40...812

Hvilken kvinne er dum nok til å gå med på et sånnt miljø som diskriminerer kvinnekroppen og ikke mannekroppen? Jeg er ikke over 40, men å gudbedre om jeg hadde orket noe så turn off. Høres ut som tidenes creepy gammelmanns treff. Rike narsisiter, kjempe kos med litt traumer i hverdagen.

Anonymkode: fe331...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Som jeg sa; basert på de jeg kjenner som henger på lystclub. Vet om 7 stk, ingen av de kunne jeg tenkt meg å ha sex med noensinne.

Anonymkode: 2d7f4...702

Du er klar over at LystClub ikke er en swingersklubb, men en nettportal?
Det ville være som å si at du ikke ønsker å bruke Tinder fordi du kjenner til sju uattraktive kvinner med profiler der. Eller at du ikke vil låne bøker på biblioteket fordi du har hørt om sju dårlige bøker der. Sikkert ingen fare for at du ville låne bøker på biblioteket uansett.

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (7 timer siden):

Du er klar over at LystClub ikke er en swingersklubb, men en nettportal?
Det ville være som å si at du ikke ønsker å bruke Tinder fordi du kjenner til sju uattraktive kvinner med profiler der. Eller at du ikke vil låne bøker på biblioteket fordi du har hørt om sju dårlige bøker der. Sikkert ingen fare for at du ville låne bøker på biblioteket uansett.

Haha, skjønner hva du mener med sammenligninga, men grunnen til at jeg nevnte lystclub og swingers i samme setning er fordi de bruker nettportalen til å søke opp andre swingere. 

Anonymkode: 2d7f4...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 hours ago, AnonymBruker said:

Rettelse.  Du mener strippeklubb med noko attåt med invitation only? Du får kontakte samme  miljø som Exit folka.  Der finner du ekle overflatiske griser som sikkert med glede deler på den typen informasjon og kun finner seg i  ha sex med strigla kvinner under 40. 

Anonymkode: d9225...a9a

Skjønner at du er bitter for at du ikke hadde blitt sluppet inn i på en plass med strenge krav. Men det endrer ikke det faktum at det er sånn det er :)

Anonymkode: eed40...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Hvilken kvinne er dum nok til å gå med på et sånnt miljø som diskriminerer kvinnekroppen og ikke mannekroppen? Jeg er ikke over 40, men å gudbedre om jeg hadde orket noe så turn off. Høres ut som tidenes creepy gammelmanns treff. Rike narsisiter, kjempe kos med litt traumer i hverdagen.

Anonymkode: fe331...2ca

Hvilke kvinner? Vel, de som er attraktive og ønsker å omgås andre attraktive og høystatus mennesker. Folk vil omgås likesinnende. Det er jo tydelig på din respons at du IKKE hadde passet inn eller fått innpass i disse omgivelsene, og antageligvis egentlig er litt bitter for det. 

Anonymkode: eed40...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Haha, skjønner hva du mener med sammenligninga, men grunnen til at jeg nevnte lystclub og swingers i samme setning er fordi de bruker nettportalen til å søke opp andre swingere. 

Anonymkode: 2d7f4...702

Men disse vennene er det par som søker andre par eller er det enslige menn? For om du er sistnevnte kan jeg forstå hva du mener, men det er ikke inntrykket mitt når det kommer til par.
Det er nok ganske mange enslige menn slike steder som håper/tror det er en quickfix men den klarer nok ikke få seg noe mer der enn pyntinger og byen. De fåe riktig nok se masse flotte bilder av vanlige folk, og de får vist seg fram til de få som gidder å trykke inn på bildene de legger ut.

Og så har du noen få single menn som stikker av med mesteparten av moroa på slike nettsider, det er mange par som vil ha med en ekstra mann til trekant. Og de parene går nok for menn som skjønner rollen og de sosiale kodene. Men vil anta at 95% av profiler med single menn får ingenting.

Blant par tror jeg det er mer «jevnt» og folk fra alle samfunnslag der mange klarer å finne noen de passer sammen med.

Anonymkode: 409d3...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Rettelse.  Du mener strippeklubb med noko attåt med invitation only? Du får kontakte samme  miljø som Exit folka.  Der finner du ekle overflatiske griser som sikkert med glede deler på den typen informasjon og kun finner seg i  ha sex med strigla kvinner under 40. 

Anonymkode: d9225...a9a

Han mener strippeklubb/sexklubb for menn med penger og prostituerte kvinner under 40 som får betalt for å late som de er kåte på «høystatus» mennene. 😂

Anonymkode: 738ce...b82

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.4.2024 den 13.11):

Usikker på om du hadde utfordringer med å lese det som ble skrevet, men poenget var at de norske klubbene HAR IKKE kriterier derfor er hva du kan forvente å finne der også veldig labert. Det er årsaken til at du ikke finner høystatus meget attraktive folk under 40 der. Fordi disse menneskene holder seg i miljøer med likesinnede. Eksempel på klubber som er restriktive er f.eks Fever i England som har strengt bildepolicy og øvre aldersgrense på kvinner på 40 år. 

Anonymkode: eed40...812

Seriøst? Er det 40 år øvre aldersgrense på kvinner? Hva med menn?

Anonymkode: 575cd...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Haha, skjønner hva du mener med sammenligninga, men grunnen til at jeg nevnte lystclub og swingers i samme setning er fordi de bruker nettportalen til å søke opp andre swingere. 

Anonymkode: 2d7f4...702

Ja, LystClub er jo en swingers-portal, så det ville jo vært rart om ikke swingers brukte en swingers-portal til å søke opp andre swingers. Hva var poenget ditt? Litt vanskelig å få tak i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Men disse vennene er det par som søker andre par eller er det enslige menn?

Se post over. Der får du svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...