AnonymBruker Skrevet 4. april #41 Del Skrevet 4. april 6 hours ago, AnonymBruker said: Desemberbarn selv, 6 dager før jul. Hadde aldri i livet satt ett barn til i verden hvis termin var på slutten av året. Jeg har hatet det hele veien, yngst i klassen, sistemann til alt som har med aldersgrenser å gjøre. Ble til og med stengt ute i en liten del av russetida fordi jeg ikke var 18 når de andre var.. fuck that om ungen skal gå igjennom det samme. Bare negativer. Anonymkode: 387ca...79e Da har du ikke særlig problemer med å få barn eller har prøvd lenge. Anonymkode: a7de4...942 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #42 Del Skrevet 4. april Jeg personlig ville ha barn på den varmere siden av året, og spesielt når nr 2 skulle planlegges. Hadde stresset med å skulle hatt en nyfødt oppi alt av sykdom som florerer fra desember til mars. Nå har jo jeg vært heldig å ting har gått fint av seg selv, så lett for meg å si i etterkant. Tror nok jeg hadde tenkt annerledes etter å ha prøvd en stund og ikke fått det til. Det å føde i desember hadde jeg ikke bekymret meg for da. Fødte midt i fellesferien sist, og merket ikke noe til underbemanning og full fødeavdeling. Anonymkode: 36980...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #43 Del Skrevet 4. april Forundret.. skrev (13 timer siden): Isaac Newton er født i desember, Walt disney, Tiger Woods, Rudyard Kipling, Beethoven, James lebron, Samuel L Jackson, spears, Ozzy, T Swift, Anthony Hopkins, Frank Sinatra og mange mange flere suksessrike mennesker.. Jeg gidder ikke sette meg ned og søke opp alle seriemordere som er født i desember, altså. Slike svar er ganske meningsløse. Anonymkode: e70b5...8be 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #44 Del Skrevet 4. april Forundret.. skrev (21 timer siden): Isaac Newton er født i desember, Walt disney, Tiger Woods, Rudyard Kipling, Beethoven, James lebron, Samuel L Jackson, spears, Ozzy, T Swift, Anthony Hopkins, Frank Sinatra og mange mange flere suksessrike mennesker.. I USA og Storbritannia deles aldersgruppene 1. september (i USA varierer det mellom august og september avhengig av hvilken stat du er i) og ikke 1. januar som i Norge. Så du må sammenligne med de som er født i juli for at det skal være sammenlignbart. Anonymkode: 86778...ddc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #45 Del Skrevet 5. april Nei. Det var aldri aktuelt å tenke på det i min situasjon. Hadde lav AMH og dårlig tid. Å få barn er viktigere enn at de blir født i desember. Det klaffet for meg endelig etter lang tid og det ble desember barn. Tenk om jeg hadde valgt å hoppe over den mnd? Da kunne jeg risikert å vært barnløs nå. Jeg traff gullegget etter lang tid. Å nå får jeg mest sannsynlig ikke flere barn. Jeg har veldig lav AMH og er i begynnende overgangsalder. Så ja. Er så uendelig glad for at jeg ikke brydde meg om dette med desemberbarn. Å hittil har det ikke hvert et nevneverdig problem. Anonymkode: a9aff...077 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #46 Del Skrevet 5. april Nei virkelig ikke. Hadde aldri klart å la vær å tenke at det kunne ha vært det rette egget. Jeg er selv sent desemberbarn og aldri hatt noen issues med det. Anonymkode: d95b2...619 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #47 Del Skrevet 5. april 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei. Det var aldri aktuelt å tenke på det i min situasjon. Hadde lav AMH og dårlig tid. Å få barn er viktigere enn at de blir født i desember. Det klaffet for meg endelig etter lang tid og det ble desember barn. Tenk om jeg hadde valgt å hoppe over den mnd? Da kunne jeg risikert å vært barnløs nå. Jeg traff gullegget etter lang tid. Å nå får jeg mest sannsynlig ikke flere barn. Jeg har veldig lav AMH og er i begynnende overgangsalder. Så ja. Er så uendelig glad for at jeg ikke brydde meg om dette med desemberbarn. Å hittil har det ikke hvert et nevneverdig problem. Anonymkode: a9aff...077 Jeg vet tråden ikke handler om AMH, men jeg ville bare nevne at jeg hadde svært lav, og de sa jeg var i begynnende overgangsalder. Jeg snakket med noen spesialister og de sa at AMH er egentlig ikke et godt mål på å få barn, og mange kvinner hadde blitt skremt opp gjennom årene av disse resultatene av leger. Og for meg så hadde AMH gått opp igjen til en akseptabel verdi etter et par år. Håper du får flere barn hvis du ønsker deg det Anonymkode: a7de4...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #48 Del Skrevet 5. april Vi tenkte ikke over termindato, bare prøvde i vei. Fikk et barn med termin i romjula som kom i begynnelsen av oktober og er en av de flinkeste i klassa. Så termin i romjula er ikke ensbetydende verken med at barnet blitt født i romjula eller at det havner "bakpå". Anonymkode: acc13...dad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #49 Del Skrevet 5. april 43 minutter siden, AnonymBruker said: Vi tenkte ikke over termindato, bare prøvde i vei. Fikk et barn med termin i romjula som kom i begynnelsen av oktober og er en av de flinkeste i klassa. Så termin i romjula er ikke ensbetydende verken med at barnet blitt født i romjula eller at det havner "bakpå". Anonymkode: acc13...dad Ei heller at premature barn sent på året må være bakpå! Anonymkode: a7de4...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #50 Del Skrevet 6. april Etter spontanabort er det uaktuelt å unngå prøveperioder for å estimere termin i desember.. Fikk nettopp positiv test etter 2 måneder prøving etter SA, som betyr termin blir i desember, og den lykken trumfer alle praktiske preferanser💚 Anonymkode: 237d9...345 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå