Gå til innhold

Samboer som sender sexmeldinger til damer i fylla


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Faen. Jeg er så skuffa. Min samboer gjennom flere år har chattet med damer i fylla. Han drikker kanskje 1-2 ganger I mnd, men da virker det som om det er tomt for hjerneceller.

Han har I mange år vært "gammel ungkar", dvs vi møttes da han var i midten av 30 årene. Jeg er noe yngre. Jeg syntes han var sjarmerende og fin.

Nå har vi 2 unger, og jeg trodde vi hadde det bra jeg! Vi hadde sex nesten hver dag, og jeg har prioritert han. Føler jeg har lagt mye i dette forholdet. 

Jeg oppdaget utroskap da han hadde glemt å låse mobilen. Ja, skyt meg, men jeg ble nysgjerrig.  Dette har foregått over flere år. 

Jeg konfronterte han på en rolig og saklig måte. Og sa at tillit er borte. Han blånekta først for at han gjort noe.  Så ble han stille. Han har ikke forklart seg eller bedt om unnskyldning. 

Hvorfor gjør menn slik?? Synes de ikke at dette er utroskap selv? 

Vi har hatt det kjempebra, vk ler mye sammen og koser oss i lag. Så oppdager jeg dette!! Man kan ikke stole på noen.

 

Anonymkode: 7a03b...b91

  • Liker 1
  • Hjerte 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Faen. Jeg er så skuffa. Min samboer gjennom flere år har chattet med damer i fylla. Han drikker kanskje 1-2 ganger I mnd, men da virker det som om det er tomt for hjerneceller.

Han har I mange år vært "gammel ungkar", dvs vi møttes da han var i midten av 30 årene. Jeg er noe yngre. Jeg syntes han var sjarmerende og fin.

Nå har vi 2 unger, og jeg trodde vi hadde det bra jeg! Vi hadde sex nesten hver dag, og jeg har prioritert han. Føler jeg har lagt mye i dette forholdet. 

Jeg oppdaget utroskap da han hadde glemt å låse mobilen. Ja, skyt meg, men jeg ble nysgjerrig.  Dette har foregått over flere år. 

Jeg konfronterte han på en rolig og saklig måte. Og sa at tillit er borte. Han blånekta først for at han gjort noe.  Så ble han stille. Han har ikke forklart seg eller bedt om unnskyldning. 

Hvorfor gjør menn slik?? Synes de ikke at dette er utroskap selv? 

Vi har hatt det kjempebra, vk ler mye sammen og koser oss i lag. Så oppdager jeg dette!! Man kan ikke stole på noen.

 

Anonymkode: 7a03b...b91

Må legge til at definisjon chatting er ; " jeg vil smake på deg". " hvor bor du", er du klar for noe nytt. Send bilder av musa di. ( som flere gjorde". Osv.osv.

Tinder,  sukker, snaphat. 

 

Ts

Anonymkode: 7a03b...b91

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj hadde kasta han på dør.. 

Anonymkode: da9fe...5aa

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å gjøre det slutt, enkelt og greit.

Anonymkode: 6b85a...07e

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Må legge til at definisjon chatting er ; " jeg vil smake på deg". " hvor bor du", er du klar for noe nytt. Send bilder av musa di. ( som flere gjorde". Osv.osv.

Tinder,  sukker, snaphat. 

 

Ts

Anonymkode: 7a03b...b91

Dette er absolutt utroskap og ganske creepy oppførsel. Hva du vil gjøre er opp til deg. Han risikerer å bli anmeldt om han sender: «hvor bor du» og «send meg bilder» til folk han ikke kjenner. Er dette eskortesider? 

  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan så si. 40-50% av alle menn (og kvinner) er utro i ulik grad. Så det er relativt vanlig. Det betyr at om du har 10 venninner med kjærester de kaller ‘sine bedre halvdeler’, så er ca 4-5 av disse fantastiske mennene utro mot dem. Dette blir en oppvekker i hvor vanlig det er når man tenker slik. Men man kan også snu på det. I denne venninnegjengen finnes 5 fantastiske og trofaste kjærester.

Om man går inn i et forhold må man rett og slett ha i bakhodet at utroskap kan skje den beste. Vi er seksuelle vesener og moralen kommer ofte for sent. Man kan ikke annet enn å våge å satse. Eller forbli singel og trygg på å ikke bli såret. Da ender man derimot lett opp med et vondt tomrom. 

Anonymkode: 8dbc6...350

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Må legge til at definisjon chatting er ; " jeg vil smake på deg". " hvor bor du", er du klar for noe nytt. Send bilder av musa di. ( som flere gjorde". Osv.osv.

Tinder,  sukker, snaphat. 

 

Ts

Anonymkode: 7a03b...b91

Hva har du tenkt å gjøre? 

Anonymkode: 8dbc6...350

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva har du tenkt å gjøre? 

Anonymkode: 8dbc6...350

Akkurat nå sover vi på hvert vårt rom. 

Jeg vet ikke. Det jeg vet er at disse meldingene har foregått når han har vært full. Kan ikke se det har skjedd utenom. At han er en dritt, er alt jeg føler nå.

Mister man dømmekraften såpass når man er full? Har aldri vært utro jeg. Ts

Anonymkode: 7a03b...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du kan så si. 40-50% av alle menn (og kvinner) er utro i ulik grad. Så det er relativt vanlig. Det betyr at om du har 10 venninner med kjærester de kaller ‘sine bedre halvdeler’, så er ca 4-5 av disse fantastiske mennene utro mot dem. Dette blir en oppvekker i hvor vanlig det er når man tenker slik. Men man kan også snu på det. I denne venninnegjengen finnes 5 fantastiske og trofaste kjærester.

Om man går inn i et forhold må man rett og slett ha i bakhodet at utroskap kan skje den beste. Vi er seksuelle vesener og moralen kommer ofte for sent. Man kan ikke annet enn å våge å satse. Eller forbli singel og trygg på å ikke bli såret. Da ender man derimot lett opp med et vondt tomrom. 

Anonymkode: 8dbc6...350

Jeg er enig i at utroskap kan skje den beste, men jeg mener også at hvordan man tar eierskap i egne feil er viktig. Om en mann snubler så hardt i fylla at han uten egenkontroll ramler inn og lager profiler på ulike datingsider og snakker om sex som en full sjømann sin papegøye, og etterpå sier: mange er utro … er svaret at mange også forlater folk som er utro. 

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at han ikke engang har bedt om unnskyldning hadde lett fått meg til å tenke at han ikke egentlig er så lei seg eller mener han har gjort så veldig mye galt ...

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dette vært en gang så, men han har gjort dette over år. Og han vet. Samtidig som han vet det, har han ikke gått ned på drikkingen, men fortsatt, mens han vet dette er resultatet. Det er sinnssykt.

Anonymkode: 5bcc1...e25

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

Hadde gått. Er så grovt tillitsbrudd at for min del hadde jeg aldri klart å stole på han igjen. Full eller ei så hadde forholdet vært dødt for min del. Og det at han i tillegg ikke engang legger seg flat og sier unnskyld….det er patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du kan så si. 40-50% av alle menn (og kvinner) er utro i ulik grad. Så det er relativt vanlig. Det betyr at om du har 10 venninner med kjærester de kaller ‘sine bedre halvdeler’, så er ca 4-5 av disse fantastiske mennene utro mot dem. Dette blir en oppvekker i hvor vanlig det er når man tenker slik. Men man kan også snu på det. I denne venninnegjengen finnes 5 fantastiske og trofaste kjærester.

Om man går inn i et forhold må man rett og slett ha i bakhodet at utroskap kan skje den beste. Vi er seksuelle vesener og moralen kommer ofte for sent. Man kan ikke annet enn å våge å satse. Eller forbli singel og trygg på å ikke bli såret. Da ender man derimot lett opp med et vondt tomrom. 

Anonymkode: 8dbc6...350

Du har ikke helt forstått disse prosentene. Omtrent 50% av befolkningen er utro i løpet av livet. Ikke at det er utroskap i 50% av alle forhold. 
Så hun som var utro mot partner da hun var 18 og aldri har vært utro mot noen partnere i ettertid er med å fylle de 50%. 

Anonymkode: a54cb...9a2

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, det er spennende med nye damer. Punktum. Sånn er det bare. Forhold over tid er kjedelig, og man har behov for spenning. Det er også sånn at man ikke nødvendig har den diggeste dama hjemme, og da er det alltid spennende å kommunisere med deilige jenter. Nå er det også svært usannsynlig at mannen din har sjangs på noen av disse damene spesielt dersom de ser bedre ut enn deg er sjansen for det svært lav. Om han driver å sender sexmeldinger til mindre attraktive damer så er han jo en loser 

Anonymkode: 929a1...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vel, det er spennende med nye damer. Punktum. Sånn er det bare. Forhold over tid er kjedelig, og man har behov for spenning. Det er også sånn at man ikke nødvendig har den diggeste dama hjemme, og da er det alltid spennende å kommunisere med deilige jenter. Nå er det også svært usannsynlig at mannen din har sjangs på noen av disse damene spesielt dersom de ser bedre ut enn deg er sjansen for det svært lav. Om han driver å sender sexmeldinger til mindre attraktive damer så er han jo en loser 

Anonymkode: 929a1...245

Da bør dere som tenker slik, være single. Ikke bli sammen med mindre pene damer for å ta til takke med noen og ha fast tilgang på sex og husarbeid. Vær single og ha sex, flørt og meldinger med hvem dere vil. 

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vel, det er spennende med nye damer. Punktum. Sånn er det bare. Forhold over tid er kjedelig, og man har behov for spenning. Det er også sånn at man ikke nødvendig har den diggeste dama hjemme, og da er det alltid spennende å kommunisere med deilige jenter. Nå er det også svært usannsynlig at mannen din har sjangs på noen av disse damene spesielt dersom de ser bedre ut enn deg er sjansen for det svært lav. Om han driver å sender sexmeldinger til mindre attraktive damer så er han jo en loser 

Anonymkode: 929a1...245

Slike emosjonelt umodne "menn" med forpliktelsesvegring burde innse sine begrensninger og forholde seg single. Det ikke rettferdig at deres egosentriske oppførsel skal gå utover en  partner. 

Anonymkode: 0bf89...b63

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vel, det er spennende med nye damer. Punktum. Sånn er det bare. Forhold over tid er kjedelig, og man har behov for spenning. Det er også sånn at man ikke nødvendig har den diggeste dama hjemme, og da er det alltid spennende å kommunisere med deilige jenter. Nå er det også svært usannsynlig at mannen din har sjangs på noen av disse damene spesielt dersom de ser bedre ut enn deg er sjansen for det svært lav. Om han driver å sender sexmeldinger til mindre attraktive damer så er han jo en loser 

Anonymkode: 929a1...245

Hadde du for øvrig syntes det var greit at dama di sendte masse sexmeldinger til diverse hunks? Hun har jo ikke sjanse på dem uansett, og det er spennende med nye menn?

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel, det er spennende med nye damer. Punktum. Sånn er det bare. Forhold over tid er kjedelig, og man har behov for spenning. Det er også sånn at man ikke nødvendig har den diggeste dama hjemme, og da er det alltid spennende å kommunisere med deilige jenter. Nå er det også svært usannsynlig at mannen din har sjangs på noen av disse damene spesielt dersom de ser bedre ut enn deg er sjansen for det svært lav. Om han driver å sender sexmeldinger til mindre attraktive damer så er han jo en loser 

Anonymkode: 929a1...245

Ja, som den over meg har skrevet, så går jo det der begge veier. Det er klart det er superspennende med nye mannfolk, ny flørting og alt som hører med i starten av en ny flamme. Men vi som er lojale holder oss igjen fra slikt av respekt for vår partner.

Anonymkode: 309e0...698

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg oppdaget utroskap da han hadde glemt å låse mobilen. Ja, skyt meg, men jeg ble nysgjerrig.  Dette har foregått over flere år. 

 

1. Dersom du har sett på mobilen er det omvendt. Du som er overgriperen og han offeret. Det du holder på med her er victim blaming.

2. Victim blaming er en ganske stygg sak, nå har du allerede gjort et overgrep mot han, og så holde på med victim blaming,

Fy, skam deg.

Anonymkode: e209e...178

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

1. Dersom du har sett på mobilen er det omvendt. Du som er overgriperen og han offeret. Det du holder på med her er victim blaming.

2. Victim blaming er en ganske stygg sak, nå har du allerede gjort et overgrep mot han, og så holde på med victim blaming,

Fy, skam deg.

Anonymkode: e209e...178

Kan jeg få litt av det du røyka? Jeg trenger å bli litt blåst i hodet.

  • Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...