Gå til innhold

Noen gang vurdert å spille klin gæren for å slippe unna et uønsket vennskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjorde du isåfall?
Jeg er konfliktsky og sjenert, men utrolig lei av mennesker jeg ikke har noe til felles med som skal egle seg innpå meg og tømme meg for energi. Jeg vet at jeg burde si ifra, men jeg får det ikke til. Nå er jeg så dritt lei at jeg vurderer å overgå deres væremåte ved å oppføre meg helt absurd. Jeg kan kunsten å være kjedelig, og  skjønner ikke helt hva disse menneskene vil med meg, annet enn å bruke meg for egen vinning fordi jeg har kunnskap de ønsker seg. Men hvordan kan jeg bli så kjedelig at ingen (les: narsissistene) vil ta i meg med ildtang?
Det er ikke sånn at jeg er verdens mest sosiale heller, men jeg er veldig fornøyd med det jeg allerede har av harmoniske vennskap.

Anonymkode: caef3...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er da bare å ignorere vedkommende.

Anonymkode: 4154d...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er da bare å ignorere vedkommende.

Anonymkode: 4154d...eee

Ikke denne dessverre, har forsøkt uten hell.

Anonymkode: caef3...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghosting pleier å funke i de fleste uønskede forhold. Ikke svar telefon eller meldinger. Da blir personen lei til slutt. 

 

Anonymkode: d764d...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke denne dessverre, har forsøkt uten hell.

Anonymkode: caef3...933

Så denne personen står og ringer på døra di i timevis til du åpner, ringer og sender meldinger døgnet rundt uansett om du aldri svarer? 

Da kan du jo gå til politiet og anmelde for trakassering.

Anonymkode: 4154d...eee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så denne personen står og ringer på døra di i timevis til du åpner, ringer og sender meldinger døgnet rundt uansett om du aldri svarer? 

Da kan du jo gå til politiet og anmelde for trakassering.

Anonymkode: 4154d...eee

Hvor fikk du det fra?

Anonymkode: caef3...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ghosting pleier å funke i de fleste uønskede forhold. Ikke svar telefon eller meldinger. Da blir personen lei til slutt. 

 

Anonymkode: d764d...593

Jeg har også opplevd at det ikke funker når det ikke er på telefonen vi treffes. Jeg kan tilfeldigvis alltid reise meg og gjøre noe annet om personen setter seg ved siden av meg, sette meg mellom to andre slik at det ikke er plass ved siden av meg, involvere meg i en annen samtale som foregår i nærheten i stedet for at denne personen skal kuppe samtalen jeg var i osv. Det føles ekstremt tydelig og slemt, men jeg ønsker heller å overse slik at personen skal miste interessen enn å si at det er noe ved personen jeg ikke liker. Men hvis de ikke tar et hint er det kanskje bedre å si ifra direkte. Selv om det blir ubehagelig og burde være unødvendig. 

Anonymkode: 882f8...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kald skulder er effektivt.

Anonymkode: a39b9...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...