Gå til innhold

Jeg tror "noen" er missfornøyd med meg


Anbefalte innlegg

De siste ukene har det vært svært urolig rundt meg. Musikk skrur seg av, ting forsvinner eller flyttes på, internettforbindelsen kuttes, mobilen begynner å spille musikk, blant mye annet. Og det er bare når det har med meg å gjøre. Resten av familien opplever ikke noe slikt. For eksempel så satt mannen min og så på tv helt greit i går kveld helt til jeg satte meg ned. Da begynte Altibox'en å leve sitt eget liv.

Jeg har noen "hjelpere" i huset som har fulgt meg i mange år. De har drevet med ugang tidligere, men kun når de har blitt forstyrret med oppussing, flytting, selskap eller annet de av en eller annen grunn ikke har likt. Denne gangen er det ikke noen grunn?

Har noen noe innspill om hva dette kan være, hva som kan være grunnen og om det er noe jeg bør/kan gjøre?  

Anonymkode: ff37d...9e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mer mellom himmel og jord enn andre steder. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør om tegn. Bruk pendel og spør om det er noe du gjør feil. Ikke sikkert du gjør noe feil, kanskje de vil hjelpe deg. 

Anonymkode: b1619...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært ugrei mot noen i det siste?

Anonymkode: 4af52...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært ugrei mot noen, så vidt jeg vet. Det er heller ikke noe nytt som har skjedd de siste ukene, bare masse hverdager. Det begynte før påska, så det er ikke at vi har vært mer hjemme heller. Blir snart sprø av dette!

TS

Anonymkode: ff37d...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ikke vært ugrei mot noen, så vidt jeg vet. Det er heller ikke noe nytt som har skjedd de siste ukene, bare masse hverdager. Det begynte før påska, så det er ikke at vi har vært mer hjemme heller. Blir snart sprø av dette!

TS

Anonymkode: ff37d...9e7

Er du eller noen som har gått bort jordtegn? Tok rett og slett å trakk kort. Første var death som sikkert er bekreftelse på overnaturlig. Og så fikk jeg king of pentacles og 4 of cups. Dersom de som har gått bort, kanskje de er lei av at du ikke forstår beskjedene og dermed prøver å få oppmerksomheten din? Siden du også kaller dem hjelpere og ikke poltergeist eller at dere er hjemsøkt tenker jeg.

Anonymkode: 4af52...cec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller kanskje du rett og slett er hjemsøkt av noen da, jeg ser at du har skrevet "hjelpere" og ikke hjelpere. Hva tror du ts etter hvordan du føler på det. Føler du det ubekvem eller at det rett og slett spøker? Hvis det er det så kan det fortsatt være at de kjeder seg og ønsker å ha det morro. Gjerne oppsøk noen som kan hjelpe dem over til den andre siden :)

Anonymkode: 4af52...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trakk også et siste kort, 6 of swords. De trenger gjerne hjelp til å komme over til den andre siden!

Anonymkode: 4af52...cec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du i det hele tatt tenker at vår forståelse av fysikk, biologi og kjemi skal være feil, for at det skal passe inn i din idiotiske ide om at "noen" ikke liker deg, det er absolutt latterlig. Hva med å kanskje se på logiske forklaringer først, google lytter til deg gjennom telefonen, Siri gjør det samme, Nett og tv kan falle ut, det er ikke noe uvanlig med det. At du tenker at kort, pendler eller annen idioti skal gi deg svar på dette er bekymringsverdig.
Personlig så skjønner jeg ikke at folk kan gjøre sånne massive tankefeil, spesielt når informasjon er tilgjengelig ved et kjapt google søk.

Endret av K.B.
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er du eller noen som har gått bort jordtegn? Tok rett og slett å trakk kort. Første var death som sikkert er bekreftelse på overnaturlig. Og så fikk jeg king of pentacles og 4 of cups. Dersom de som har gått bort, kanskje de er lei av at du ikke forstår beskjedene og dermed prøver å få oppmerksomheten din? Siden du også kaller dem hjelpere og ikke poltergeist eller at dere er hjemsøkt tenker jeg.

Anonymkode: 4af52...cec

Kortene du trakk gir mening i forhold til personlig situasjon og bekymringer. Har to kvinner som har gått bort som er født i tyrens tegn, begge har vært nære omsorgspersoner for meg i barndom/ungdom. Skal gruble på det og prøve å åpne opp mot dem. 

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Eller kanskje du rett og slett er hjemsøkt av noen da, jeg ser at du har skrevet "hjelpere" og ikke hjelpere.

Jeg kaller de som er her "hjelpere" da det er det de som oftest er. Hvis jeg leter etter noe eller trenger hjelp, så dukker det jeg leter etter titt og ofte opp på merkelige steder, eller ting har løst seg av seg selv. Disse "hjelperne" kan også finne på å låne ting, flytte saker og gjøre annet hyss, men har til nå vært mulig å be om ro fra. Jeg tror ikke disse er ånder fra levde mennesker, men heller noe annet. De har fulgt meg på flytting mellom tre forskjellige hjem og er ikke bundet til gjenstand eller sted. 

K.B. skrev (9 timer siden):

At du i det hele tatt tenker at vår forståelse av fysikk, biologi og kjemi skal være feil, for at det skal passe inn i din idiotiske ide om at "noen" ikke liker deg, det er absolutt latterlig. Hva med å kanskje se på logiske forklaringer først, google lytter til deg gjennom telefonen, Siri gjør det samme, Nett og tv kan falle ut, det er ikke noe uvanlig med det. At du tenker at kort, pendler eller annen idioti skal gi deg svar på dette er bekymringsverdig.
Personlig så skjønner jeg ikke at folk kan gjøre sånne massive tankefeil, spesielt når informasjon er tilgjengelig ved et kjapt google søk.

Du må regne med slike innlegg under tråden for Religion, alternativt og filosofiske spørsmål. Hvis du ikke liker å lese om slike ting, så kan du heller unngå å gå inn på slike tråder. Jeg er ikke så paranoid at jeg tror google greier å skru av lysene på bilen min, legge verktøy på spisebordet mitt, skru av musikken på treningsrommet etc. Ja, nett og tv kan falle ut, men det er da merkelig at det skal skje bare når jeg snur stolen og ser på den, og ikke mens de andre gjør det. 

TS

Anonymkode: ff37d...9e7

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være en avdød sjel som forsøker å få kontakt med deg fordi hen har en beskjed til deg, men du har mange distraksjoner rundt deg og den avdøde sjelen får problemer nå frem til deg.

Anonymkode: 7b54d...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...