Gå til innhold

Hvordan er deres baby på 5-6 uker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min våkner alltid med et skrik, og vil ha pupp. Vil alltid ha puppen i munnen så lenge han er våken. Skriker/klager under raping og bleieskift, eneste som trøster er puppen igjen frem til han sovner. Så sover han (helst med puppen i munnen eller ansiktet, kan sjelden legge han fra meg), sover litt, også gjentar det seg. Er dette vanlig? At de ikke er våkne uten å være misfornøyd? Ytterst, ytterst sjelden han er våken uten å spise eller skrike.. synes det er overveldende, men det er kanskje vanlig?

Anonymkode: 20b5f...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres kjent ut, ja. Mine to nådde toppen av uro rundt 6 uker, etter det ble det bedre. 

Mitt beste tips: legg lista lavt på absolutt alt annet i livet i akkurat denne perioden. 

Anonymkode: 04162...90b

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres akkurat ut som min😅

Anonymkode: b0744...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som jenten min. Hun er nett bikket 7 uker og det er først de to siste dagene hun har begynt å være våken uten å skrike/gråte! Plutselig snudde det bare, håper det fortsetter slik 🤪😅

Anonymkode: 0d409...f2c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min våkner alltid med et skrik, og vil ha pupp. Vil alltid ha puppen i munnen så lenge han er våken. Skriker/klager under raping og bleieskift, eneste som trøster er puppen igjen frem til han sovner. Så sover han (helst med puppen i munnen eller ansiktet, kan sjelden legge han fra meg), sover litt, også gjentar det seg. Er dette vanlig? At de ikke er våkne uten å være misfornøyd? Ytterst, ytterst sjelden han er våken uten å spise eller skrike.. synes det er overveldende, men det er kanskje vanlig?

Anonymkode: 20b5f...e06

Min var også sånn! Folk snakket om å ligge på magen og legge babyene deres for kvelden! Hahahah! La han seg så la jeg meg! Dette går over og er helt vanlig. Om han vil ha smokk kan det lette litt for deg, min ville ikke ha det heller. 

Anonymkode: 23971...d0f

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min hadde mye kveldsuro mellom uke 3 og 6, fra kl.18-midnatt var det bare gråting og misnøye. Det var veldig nytt for meg, for første baby var ikke sånn. Prøvde alt for å roe ned, ingenting hjalp, til slutt var dere bare å bysse og trøste mens han gråt, sørge for at han var mest mulig komfortabel inntil gråten gav seg. Etter uke 6 har halt gått på skinner, bli og fornøyd, og sover godt.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 4,5 uke nå og kveldsuro har begynt. Det er ikke like ille som med førstefødte, men i går kveld ble det 3 timer med våkentid med en del gråt og uro. Bare hakker på puppen og skriker til den. Fant roa til slutt. Vant til dette fra forrige runde, og satser på at det blir bedre etter uker 7-8. 

Anonymkode: f7b32...9f0

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...