AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #1 Del Skrevet 2. april 2024 Er det alle bruker for slike anledninger? Jeg er dame litt over 40, har alltid vært litt enkel når det kommer til solarium og selvbruning. Men nå føles kroppen ekstrem hvit og kald og jeg føler meg ikke fresh i kjole som viser en del hud nå til helgen. Hva anbefaler dere? Anonymkode: b9f53...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #2 Del Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det alle bruker for slike anledninger? Jeg er dame litt over 40, har alltid vært litt enkel når det kommer til solarium og selvbruning. Men nå føles kroppen ekstrem hvit og kald og jeg føler meg ikke fresh i kjole som viser en del hud nå til helgen. Hva anbefaler dere? Anonymkode: b9f53...de2 Tok tan spray til bryllupet mitt tidlig i mai. Valgte en veldig lys brun så det syntes ikke at jeg hadde gjort det. Men slapp å være likblek. Ble jevnt og fint. Men hun som gjorde det var også veldig flink. Anonymkode: e6b9b...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #3 Del Skrevet 2. april 2024 Sofie Elise sin eller fra StTropes - de er snilli fht utsmøring og sjolder og den siste lukter mye bedre enn den første.. Anonymkode: 5bb24...0e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #4 Del Skrevet 3. april 2024 Jeg bruker tanning drops fra ida warg, enkelt å få jevnt. Anonymkode: 09715...c30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #5 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Er det alle bruker for slike anledninger? Jeg er dame litt over 40, har alltid vært litt enkel når det kommer til solarium og selvbruning. Men nå føles kroppen ekstrem hvit og kald og jeg føler meg ikke fresh i kjole som viser en del hud nå til helgen. Hva anbefaler dere? Anonymkode: b9f53...de2 Dersom du ikke har peiling på selvbruning ville jeg tatt noen turer på solarium, eventuelt ta selvbruning profesjonelt. Hjemmesnekret Sofie Elise eller St Tropez som noen over her nevner kan meget fort bli orange og/eller skjoldete hvis du ikke vet hva du driver med.. Anonymkode: 41416...726 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 3. april 2024 #6 Del Skrevet 3. april 2024 Hadde aldri tort å ta selvbruning for første gang rett før et bryllup. Det må bare gå galt 😅 I beste fall har du mørkebrune albuer og kløft, i verste fall har du en allergisk reaksjon. Spraytan i salong, eller soltime. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #7 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dersom du ikke har peiling på selvbruning ville jeg tatt noen turer på solarium, eventuelt ta selvbruning profesjonelt. Hjemmesnekret Sofie Elise eller St Tropez som noen over her nevner kan meget fort bli orange og/eller skjoldete hvis du ikke vet hva du driver med.. Anonymkode: 41416...726 Dette! Solarium i moderate mengder og litt forsiktig selvbruning 👍 Anonymkode: 4dabc...99d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #8 Del Skrevet 3. april 2024 Dove Summer Revived bygger farge gradvis, blir ikke skjoldete, og ser naturlig ut. Du blir ikke nøttebrun, men får en lett, varm farge. Bruker denne hver eneste vår med godt resultat. https://www.vita.no/kroppspleie/selvbruning-til-kropp/dove-summer-revived-fair-to-medium-body-lotion Anonymkode: fa4ad...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 5. april 2024 #9 Del Skrevet 5. april 2024 (endret) Glem solstudio. Tørrolje med glitter er bedre og finner i alle prisklasser essence Disney The Lion King Shimmer Body Gel 01 The one true king | lyko.com Glöd Sophie Elise Body Oil Champagne 100ml | Vita.no IDA WARG Dry Shimmer Oil | Vita.no Kjøp NUXE Huile Prodigieuse Dry Oil Shimmer 50 ml på nett | Vitusapotek French Girl Organics Lumière Rose Dorée Shimmer Oil (60g) | Bred (bangerhead.no) The Ritual Of Karma Shimmering Body Oil 100 ml - Rituals - KICKS og Dior DIOR Dior Solar The Sublimating Oil Body, Face and Hair 125 ml - Fredrik & Louisa (fredrikoglouisa.no) Endret 5. april 2024 av kaledonia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå