Gå til innhold

Bryllup i april og vinterblek hud, selvbruning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det alle bruker for slike anledninger? Jeg er dame litt over 40, har alltid vært litt enkel når det kommer til solarium og selvbruning. Men nå føles kroppen ekstrem hvit og kald og jeg føler meg ikke fresh i kjole som viser en del hud nå til helgen. Hva anbefaler dere? 

Anonymkode: b9f53...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det alle bruker for slike anledninger? Jeg er dame litt over 40, har alltid vært litt enkel når det kommer til solarium og selvbruning. Men nå føles kroppen ekstrem hvit og kald og jeg føler meg ikke fresh i kjole som viser en del hud nå til helgen. Hva anbefaler dere? 

Anonymkode: b9f53...de2

Tok tan spray til bryllupet mitt tidlig i mai. Valgte en veldig lys brun så det syntes ikke at jeg hadde  gjort det. Men slapp å være likblek. Ble jevnt og fint. Men hun som gjorde det var også veldig flink. 

Anonymkode: e6b9b...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie Elise sin eller fra StTropes - de er snilli fht utsmøring og sjolder og den siste lukter mye bedre enn den første.. 

Anonymkode: 5bb24...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker tanning drops fra ida warg, enkelt å få jevnt.

Anonymkode: 09715...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Er det alle bruker for slike anledninger? Jeg er dame litt over 40, har alltid vært litt enkel når det kommer til solarium og selvbruning. Men nå føles kroppen ekstrem hvit og kald og jeg føler meg ikke fresh i kjole som viser en del hud nå til helgen. Hva anbefaler dere? 

Anonymkode: b9f53...de2

Dersom du ikke har peiling på selvbruning ville jeg tatt noen turer på solarium, eventuelt ta selvbruning profesjonelt. Hjemmesnekret Sofie Elise eller St Tropez som noen over her nevner kan meget fort bli orange og/eller skjoldete hvis du ikke vet hva du driver med..

Anonymkode: 41416...726

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri tort å ta selvbruning for første gang rett før et bryllup. Det må bare gå galt 😅 

 

I beste fall har du mørkebrune albuer og kløft, i verste fall har du en allergisk reaksjon. 

Spraytan i salong, eller soltime. 
 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dersom du ikke har peiling på selvbruning ville jeg tatt noen turer på solarium, eventuelt ta selvbruning profesjonelt. Hjemmesnekret Sofie Elise eller St Tropez som noen over her nevner kan meget fort bli orange og/eller skjoldete hvis du ikke vet hva du driver med..

Anonymkode: 41416...726

Dette! Solarium i moderate mengder og litt forsiktig selvbruning 👍

Anonymkode: 4dabc...99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dove Summer Revived bygger farge gradvis, blir ikke skjoldete, og ser naturlig ut. Du blir ikke nøttebrun, men får en lett, varm farge. Bruker denne hver eneste vår med godt resultat. 

https://www.vita.no/kroppspleie/selvbruning-til-kropp/dove-summer-revived-fair-to-medium-body-lotion

Anonymkode: fa4ad...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...