AntiBullshit Skrevet 1. april #1 Del Skrevet 1. april Bor i Kristiansand og kan nesten ikke huske en så dårlig vår som det vi har i år. Ser at det stort sett er likt i resten av landet, kaldt, overskyet og mye regn i mars. Ser ikke ut som april blir noe bedre med det første heller. Kjenner jeg blir skikkelig værsyk og giddalaus 4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 2. april #2 Del Skrevet 2. april i sør Norge : iskaldt vinter og dritt vår ..... 😫 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 2. april #3 Del Skrevet 2. april Det måtte jo være en fra Sørlandet eller Østlandet som klaget over dette - allerede den 2. april! 🤣 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 2. april #4 Del Skrevet 2. april 43 minutter siden, Mmmwhatever said: Det måtte jo være en fra Sørlandet eller Østlandet som klaget over dette - allerede den 2. april! 🤣 ja visst, jeg bor på sør Norge ! Men det er forventet snø på torsdag ! vi har alle grunn til å klage 😔 4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 2. april #5 Del Skrevet 2. april I Bergen kom de fleste vårspirene i løpet av februar måned, så ikke noe drittvær her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 2. april #6 Del Skrevet 2. april AntiBullshit skrev (21 timer siden): Bor i Kristiansand og kan nesten ikke huske en så dårlig vår som det vi har i år. Ser at det stort sett er likt i resten av landet, kaldt, overskyet og mye regn i mars. Ser ikke ut som april blir noe bedre med det første heller. Kjenner jeg blir skikkelig værsyk og giddalaus Det har vært en fin vår. Dere på sørlandet er nok litt bortskjemt med pent vær så når dere får litt ruskete vær så får vi slike tråder. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 2. april #7 Del Skrevet 2. april Bor i Bergen. Trenger jeg si mer? Våren i Bergen er på mange måter våren i Bergen.. En må alltid ha med seg 4 årstidene på skift i vesken. Men meg og mannen snakket om det seinest i går at når begge oss vokste opp så var det ikke grønn bjørk å ta inn til 17. mai, nå derimot så har det vært det i de siste 10 årene iallefall. Så mildere har det iallefall blitt de siste årene, for den knopper seg fint med grønt i tuppene her iallefall. Våren er lunefull, og manisk depressiv om ikke fullt ut ruset, det er vet vi jo ganske sikkert, men sånn er våren. Det er sjarmen til årstiden det. Jeg hadde to lag med ull og snowboard bukse på meg en dag i påsken, i dag var det nok med lettere klær og en lett ytterjakke da solen skinte fra blå himmel og det var 14 grader. Det går opp og ned. Fredag før påske isbadet jeg i strålende solskinn og to timer seinere lå haggel seg i hvite enger på bakken. Men krokuser, snøklokker, grønne skudd, smørblomst og vårfugler som igjen har begynt å kvitre lett har iallefall kommet og det er vår for meg🌱 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metalbitch Skrevet 2. april #8 Del Skrevet 2. april Elsker denne våren! Har vært fantastisk at det er vår og sol i lavlandet og at det snør kun på fjellet 🤩 bor i Møre og Romsdal. Nyter å gå på de laveste fjellene og løpe på bar asfalt! Vi har hatt mange år nå nesten uten vårfølelse, med seine, store snøfall, så unner dere både snøen og den dårlige våren i år 🤣🤣 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 2. april #9 Del Skrevet 2. april Metalbitch skrev (8 minutter siden): Elsker denne våren! Har vært fantastisk at det er vår og sol i lavlandet og at det snør kun på fjellet 🤩 bor i Møre og Romsdal. Nyter å gå på de laveste fjellene og løpe på bar asfalt! Vi har hatt mange år nå nesten uten vårfølelse, med seine, store snøfall, så unner dere både snøen og den dårlige våren i år 🤣🤣 Ja skadefryd er også en fryd 🤪😅 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 2. april #10 Del Skrevet 2. april Jeg tror nok dette er veldig typisk vær for mars/april. Det er bare ekstra belastende fordi vinteren kom så tidlig og har vært ekstra hard. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuligåfinnenavn Skrevet 2. april #11 Del Skrevet 2. april Bor i nord, så vi har fortsatt en del snø, men vi har hatt mange fine dager med knallsol, så det er ikke dårlig vær i hele landet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #12 Del Skrevet 3. april AntiBullshit skrev (På 2.4.2024 den 0.30): Bor i Kristiansand og kan nesten ikke huske en så dårlig vår som det vi har i år. Ser at det stort sett er likt i resten av landet, kaldt, overskyet og mye regn i mars. Ser ikke ut som april blir noe bedre med det første heller. Kjenner jeg blir skikkelig værsyk og giddalaus Hvordan er det mulig å klage på elendig vår i starten av april? Ja vinteren har vært kjip, men det er da måte på forventninger til strålende vårvær når vi såvidt er ferdig med mars...? Vi bor fortsatt i Norge... Anonymkode: f5425...b75 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 3. april Forfatter #13 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan er det mulig å klage på elendig vår i starten av april? Ja vinteren har vært kjip, men det er da måte på forventninger til strålende vårvær når vi såvidt er ferdig med mars...? Vi bor fortsatt i Norge... Anonymkode: f5425...b75 Jo fordi jeg de siste 10 årene har vært vant til at det i mars måned er rundt 10 grader og flest dager med sol/ikke tykt skydekke. Da sier det vel seg selv at man forventer at snøen og skydekket forsvinner innen april? Nå er det i tillegg meldt sludd i morgen, og jeg vet at jeg ikke er den eneste som stusser på dette. Bor man i Tromsø så forventer man selvsagt ikke vårvær i april, men i Norges sørligste byer er det ikke garantert at man har snø på julaften engang - da er det spesielt med vintervær helt ut i april. Takk 7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #14 Del Skrevet 3. april Våren har vært fraværende i år på Østlandet. Så lange perioder med grått vær og snø. Og nå kommer det enda mer snø. Det er altså til å grine av, denne vinteren har vært ekstremt lang og brutal. Anonymkode: 4464f...176 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #15 Del Skrevet 3. april 15 hours ago, Mmmwhatever said: Det måtte jo være en fra Sørlandet eller Østlandet som klaget over dette - allerede den 2. april! 🤣 Og ikke minst det må jo være en idiot fra nord som kommer med ett slikt utsagn og ikke minst ett slikt idiotisk smilefjes. Anonymkode: 6084b...35e 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #16 Del Skrevet 3. april Akkurat kvitt snødekke i Oslo men nå er det meldt snøvær igjen. Regn, vind for det meste og en og annen soldag innimellom. Kaldt. Anonymkode: 6b836...4d7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #17 Del Skrevet 3. april Bor i Arendal, og dette har vært den verste vinteren i manns minne - med maks 5 dager med sol på et halvår. Ellers snø, regn og overskyet. I 2017 hadde vi 18 grader i Februar - iår tror jeg vi må til Juni for å se 18 grader..... 😉 Imorra får vi igjen snø - og årsaken er østavinden som har bitt seg fast i hele vinter. Og den ser ut til å fortsette....... Anonymkode: 90ef9...7f1 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #18 Del Skrevet 3. april Her nord i Vestland har det vært snøfritt lenge,men nå er det sludd/snø😟 Kombinert med nordakuling er det skikkelig surt. Men det er typisk vårvær og det er tidlig i april . Har opplevd snø både i mai og juni! Anonymkode: f12a5...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 3. april #19 Del Skrevet 3. april AntiBullshit skrev (På 2.4.2024 den 0.30): Bor i Kristiansand og kan nesten ikke huske en så dårlig vår som det vi har i år. Ser at det stort sett er likt i resten av landet, kaldt, overskyet og mye regn i mars. Ser ikke ut som april blir noe bedre med det første heller. Kjenner jeg blir skikkelig værsyk og giddalaus Samme i Oslo. Mye dårligere vær på Østlandet og Sørlandet enn vanlig i 2024, mens det har vært bedre vær enn vanlig på Vestlandet. 🤷♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #20 Del Skrevet 3. april Jeg bor også i Kristiansand, og det er drittvær i vente - igjen. Krokusene, de stakkars krokusene... Jeg håper tulipanene overlever også. De har knapt sett blå himmel. At vi som pleier å ha en nydelig vår, klager over elendig vår, bør være innafor. Dere som er vant til dårlig vår, har sikkert noe annet å klage på. Anonymkode: 95775...7f2 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå