Gå til innhold

Hvordan få mannen til å være med på litt mer spennende forspill?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vært sammen i mange år, har jevnlig sex. Det har blitt litt rutine og han tar letteste vei for å få meg klar om vi kan si det slik..Jeg får orgasme så er ikke det som er problemet, bare kjedelig. 

Vi har snakket om det mange ganger, og vi begge er veldig enig i at sex blir bedre om vi tar oss mer tid, starter med mer pirring osv. Likevel havner vi som oftest der vi alltid gjør.

Jeg trenger mer spenning, og sex er bedre når jeg er veldig klar enn sånn halvveis. 

Vi har sex minst to ganger i uken, og jeg tar like mye initiativ som han så er ikke slik at det er fordi vi har det sjeldent. Jeg ønsker bare litt mer enn rutinen vi har fått. Hvordan komme ut av rutinen når kommunikasjonen ikke helt fungerer? Noen råd på veien her? 

 

 

Anonymkode: cc723...c06

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si det rett ut. Akkurat som du skrev det her. Litt annerledes rekkefølge og begynne med det som er fint. 

 

Anonymkode: 6d51b...a9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Si det rett ut. Akkurat som du skrev det her. Litt annerledes rekkefølge og begynne med det som er fint. 

 

Anonymkode: 6d51b...a9a

Har selvfølgelig gjort ;) Vi snakker åpent om sex, men akkurat her har vi problemer med å endre rutinen. 

Anonymkode: cc723...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Har selvfølgelig gjort ;) Vi snakker åpent om sex, men akkurat her har vi problemer med å endre rutinen. 

Anonymkode: cc723...c06

Vel, det funker her i huset. Om han ikke tar det til seg så må du nok endre taktikk. Bli enda mer direkte? 

Men bare han vet hva som skal til.

Anonymkode: 6d51b...a9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd å pirre litt iløpet av dagen? Sånn av forspillet begynner flere timer før leggetid? Liker det her..bare stryker han litt over rumpa når jeg går forbi han, kysser han litt lenger enn vanlig når vi treffes etter jobb, sender en litt frekk melding kanskje🤷🏻‍♀️ Ellers finnes det jo spill ala disse sex-adventskalenderne der en kan bli utfordret til ulike ting.

Anonymkode: 7adf4...32f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilfredsstille hverandre uten at det ender med piv. En hel kveld med masse deilig suging og slikking f eks 😍 Eller gi hverandre en sensuell massasje. Bruk leketøy på hverandre. Legg litt innsats i å sette stemningen. Levende lys, musikk, fint undertøy, se en sexy film sammen etc❤️

Ellers spørs det jo litt hva dere tenner på og er komfortable med. Hva med å binde ham fast i sengen og pirre ham til han blir desperat. Få ham til å se på at du tilfredsstiller deg selv. Gi ham en litt annerledes runk: f eks masse glidemiddel, masturbator eller penisring og edge ham. Mange mannfolk får ekstrem nytelse av en finger inn bak men tør ikke spørre. Det går jo an å prøve seg frem eller spørre ham. 

Jeg tror at en må ta initiativet og kaste seg ut i det. Han kommer nok kjapt til å innse at sex er mer enn misjonær. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...