AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #21 Del Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet ikke hvordan hun hadde reagert. Mulig hun hadde blitt sint. Anonymkode: 2a12e...576 Ja, kanskje. Jeg har prøvd denne metoden og hun ble sur som en padde. De vil at du reagerer og det spiller ikke noen rolle hvordan. Om du mister kontrollen "vinner" hun. Ikke mål krefter med henne. Andro sin taktikk var badass! 😄 Anonymkode: 0b8f1...1cf 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #22 Del Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det finnes andre bedre måter å gjøre det på faktisk. Du hadde uansett ikke klart å trykke ned meg for jeg hadde ikke brydd meg. Anonymkode: 2a12e...576 Hva andre måter som fins er irrelevant for meg. Også folk som innbiller seg at de ikke lar seg trykke ned over tid. Anonymkode: b3ebe...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #23 Del Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Av og til er det nødvendig for å jekke ned folk. Anonymkode: b3ebe...6f2 Men du virke høre ut å være veldig høy på deg selv, huff å huff! Anonymkode: 3697a...0ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #24 Del Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva andre måter som fins er irrelevant for meg. Også folk som innbiller seg at de ikke lar seg trykke ned over tid. Anonymkode: b3ebe...6f2 Ok. Ikke jeg. For de som gjør dette har et problem. Og jeg tenker at de innerst inne ikke har det greit med seg selv. Anonymkode: 2a12e...576 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #25 Del Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men du virke høre ut å være veldig høy på deg selv, huff å huff! Anonymkode: 3697a...0ae Pga at en konstaterer at noen trenger å jekkes ned? Javel. Anonymkode: b3ebe...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #26 Del Skrevet 1. april 2024 NiceOrNothing skrev (10 minutter siden): Håper dette er en aprilspøk ? Godt det var en person som skjønte det. Anonymkode: 471c1...918 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #27 Del Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok. Ikke jeg. For de som gjør dette har et problem. Og jeg tenker at de innerst inne ikke har det greit med seg selv. Anonymkode: 2a12e...576 Slett ikke noe problem. Det er en egenskap en har og kan ta i bruk om det trengs. Heldigvis er det sjeldent. Anonymkode: b3ebe...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #28 Del Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slett ikke noe problem. Det er en egenskap en har og kan ta i bruk om det trengs. Heldigvis er det sjeldent. Anonymkode: b3ebe...6f2 Ok. Så fint for deg da. Hva hadde du sagt om noen andre hadde brukt samme metode på deg? Anonymkode: 2a12e...576 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #29 Del Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Pga at en konstaterer at noen trenger å jekkes ned? Javel. Anonymkode: b3ebe...6f2 Ja! Anonymkode: 3697a...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #30 Del Skrevet 1. april 2024 Jeg pleier å slenge ut en ganske slem/frekk spøk tilbake til slike. Med ett smil om munnen. Anonymkode: 60052...79e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #31 Del Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok. Så fint for deg da. Hva hadde du sagt om noen andre hadde brukt samme metode på deg? Anonymkode: 2a12e...576 Samme metode ville jo være veldig lett gjenkjennelig. Anonymkode: b3ebe...6f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #32 Del Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja! Anonymkode: 3697a...0ae Javel. Anonymkode: b3ebe...6f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #33 Del Skrevet 1. april 2024 Andro skrev (5 minutter siden): Du har valgt helt riktig strategi og når du går for dagen skal du gi henne et strålende smil, og si: "Ha det bra! Jeg håper resten av dagen din blir like god som du." La henne tenke etter om det er et kompliment... Ikke vis følelser. DENNE skal jeg huske. Jeg har ei i livet mitt som driver og gjør dette, og jeg har prøvd å ikke gi henne den reaksjonen hun helt tydelig er ute etter å få fra meg. Det er vel reaksjonen som gir disse menneskene den emosjonelle «føden» de trenger (fordi de mangler noe selv emosjonelt kanskje?) Nå har hun begynt å komme med stikk mot de mer sårbare tingene i livet mitt, f eks det at jeg er syk og ting jeg mangler i livet osv. Ting som jeg tidligere har snakket om til henne som en støttende venninne. Altså har hun begynt å gjøre det veldig åpenbart, på en sånn måte at hun vet at jeg vet at hun kommer med et sårende stikk. Det er som om hun har skrudd det opp et hakk, kanskje fordi hun virkelig VIL ha den reaksjonen hun aldri får. Det er jo nesten fascinerende Anonymkode: 530d3...bfb 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #34 Del Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Samme metode ville jo være veldig lett gjenkjennelig. Anonymkode: b3ebe...6f2 Ok. Men husk på at folk kommer til å ta avstand fra deg når du holder på sånn. Anonymkode: 2a12e...576 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #35 Del Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok. Men husk på at folk kommer til å ta avstand fra deg når du holder på sånn. Anonymkode: 2a12e...576 Når jeg holder på sånn, har det en hensikt. Som regel å få noen til å slutte å være cocky og overlegen ovenfor andre. Det går som regel svært greit, de oppfatter det etter kort tid. Anonymkode: b3ebe...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #36 Del Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok. Men husk på at folk kommer til å ta avstand fra deg når du holder på sånn. Anonymkode: 2a12e...576 Ikke gi denne personen oppmerksomhet, de er ute etter en reaksjon. La oss heller bare overse dem og ikke gi dem det de vil ha. Lat som de ikke fins Anonymkode: 530d3...bfb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #37 Del Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke gi denne personen oppmerksomhet, de er ute etter en reaksjon. La oss heller bare overse dem og ikke gi dem det de vil ha. Lat som de ikke fins Anonymkode: 530d3...bfb Enig ♥️ Anonymkode: 2a12e...576 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #38 Del Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når jeg holder på sånn, har det en hensikt. Som regel å få noen til å slutte å være cocky og overlegen ovenfor andre. Det går som regel svært greit, de oppfatter det etter kort tid. Anonymkode: b3ebe...6f2 Haha ok. Anonymkode: 2a12e...576 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #39 Del Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva andre måter som fins er irrelevant for meg. Også folk som innbiller seg at de ikke lar seg trykke ned over tid. Anonymkode: b3ebe...6f2 Trykke ned av en patetisk voksen passiv aggressiv mobber? Nei det gjør jeg ikke. Litt irriterende og litt trist er det jo. Anonymkode: 0b8f1...1cf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #40 Del Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke gi denne personen oppmerksomhet, de er ute etter en reaksjon. La oss heller bare overse dem og ikke gi dem det de vil ha. Lat som de ikke fins Anonymkode: 530d3...bfb Ingen reaksjon er forventet, jeg bare forklarer hvordan det er. At dette også har sine fordeler, om det gjøres korrekt og i riktig sammenheng. Anonymkode: b3ebe...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå