Gå til innhold

Selges denne yoghurten fortsatt, og i så tilfelle, hvor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Send mail til Tine og skriv hvor i Norge du handler, så sender de deg en liste over hvilke butikker som har den/kan bestille inn. 

Anonymkode: 6c3ee...5f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett den på Kiwi.

Anonymkode: 9a408...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Extra

Anonymkode: f8e41...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har vel gått ut?

Anonymkode: 7970f...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, den savner den. Jeg har ikke sett den i noen butikk på lenge, men skal lete litt ekstra etter den nå.

Ellers er jeg ikke overrasket hvis den har gått ut av produksjon. Det meste jeg liker gjør det dessverre.

Anonymkode: c945e...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror den har gått ut av produksjon, jeg elsket også den! Den fantes i Tine Fyldig 4-pakk sammen med mango, men den har også gått ut av sortimentet. De sier det er fordi det ikke selger bra nok, jeg kjøpte masse 😪

Anonymkode: bc13c...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å ja, den savner den. Jeg har ikke sett den i noen butikk på lenge, men skal lete litt ekstra etter den nå.

Ellers er jeg ikke overrasket hvis den har gått ut av produksjon. Det meste jeg liker gjør det dessverre.

Anonymkode: c945e...3bd

Tror den er borte ja.
Samme her forresten, ting jeg liker blir borte Samboer blir stressa på matslepp i februar og september fordi han vet jeg blir forelsket i nye produkter som blir borte fort🥺😂

Synnøve hadde kokos i miniboks for sånn 5-6 år siden. Så god! Så ble den borte. Og kom i stort beger kun på coop mega så jeg tømte en lokal Coop for de jevnlig. Så var det kun Tine med kokos, og så nylig kun to-pak med mango på kjøpet jeg ikke var så hypp på. Og nå borte😢 Er det ikke marked for kokosyoghurt som ikke er vegansk?! Skjønner det ikke! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Tror den har gått ut av produksjon, jeg elsket også den! Den fantes i Tine Fyldig 4-pakk sammen med mango, men den har også gått ut av sortimentet. De sier det er fordi det ikke selger bra nok, jeg kjøpte masse 😪

Anonymkode: bc13c...017

 

Frøkenfryden skrev (21 timer siden):

Tror den er borte ja.
Samme her forresten, ting jeg liker blir borte Samboer blir stressa på matslepp i februar og september fordi han vet jeg blir forelsket i nye produkter som blir borte fort🥺😂

Synnøve hadde kokos i miniboks for sånn 5-6 år siden. Så god! Så ble den borte. Og kom i stort beger kun på coop mega så jeg tømte en lokal Coop for de jevnlig. Så var det kun Tine med kokos, og så nylig kun to-pak med mango på kjøpet jeg ikke var så hypp på. Og nå borte😢 Er det ikke marked for kokosyoghurt som ikke er vegansk?! Skjønner det ikke! 

Vet ikke om den selges i 4-pakning, men den er en del av pakken med sesongens smaker nå: TINE® Yoghurt Sesong Vår/Sommer 8x150g

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gnå skrev (37 minutter siden):

 

Vet ikke om den selges i 4-pakning, men den er en del av pakken med sesongens smaker nå: TINE® Yoghurt Sesong Vår/Sommer 8x150g

Takk! ☺️ Glemte få med den positive siden i mitt innlegg, ble litt dramatisk😂  vi kjøper den og jeg gjør krav på de to og donerer de resterende til samboer. Han liker alt heldigvis😃

Men siden den er sesong føles det ikke som jeg har den på ordentlig, bare inntil videre🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.4.2024 den 12.41):

https://www.tine.no/merkevarer/tine-yoghurt/produkter/tine-yoghurt-kokos

Bruker å handle på Bunnpris og Spar, ikke sett den der. 

Anonymkode: 2edd2...cb5

Det er bare helt vanlig yoghurt med kokos. Kjøp fersk eller tørket kokos og bland i yoghurt naturell (husk like deler sukker og kokos). All smaksatt ferdigmat kan lages hjemme. Det meste på under 1 minutt.

Anonymkode: 15245...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...