Gå til innhold

Interesse eller ei, kanskje noe alle ville gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er litt nysgjerrig, reflekterer du i det hele tatt over rådene du har fått her de siste åra?

Anonymkode: e4d19...e34

Jeg har tatt til meg noen av rådene, ja. Absolutt. Han vennen min som jeg er like gammel som er i stadie vennskap, håper det utvikler seg til noe annet men vi får se. Det var i bunn og grunn det tråden handlet om, men nå prates det bare om trådene og alt annet.  

Anonymkode: 33330...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har tatt til meg noen av rådene, ja. Absolutt. Han vennen min som jeg er like gammel som er i stadie vennskap, håper det utvikler seg til noe annet men vi får se. Det var i bunn og grunn det tråden handlet om, men nå prates det bare om trådene og alt annet.  

Anonymkode: 33330...22e

Har du begynt å jobbe med deg selv? Eller tatt til deg rådet om psykolog som du har fått ganske mange ganger etterhvert?

Anonymkode: e4d19...e34

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.4.2024 den 10.37):

Har du begynt å jobbe med deg selv? Eller tatt til deg rådet om psykolog som du har fått ganske mange ganger etterhvert?

Anonymkode: e4d19...e34

Syntes det skal være plass til andre som trenger det. Så nei, ikke oppsøkt psykolog😊

Anonymkode: 33330...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Syntes det skal være plass til andre som trenger det. Så nei, ikke oppsøkt psykolog😊

Anonymkode: 33330...22e

Så mao du har ikke gjort noenting. Du vet hva som sies, man er en idiot hvis man fortsetter å gjøre det samme om, og om igjen, og forventer et annet utfall.

Før du tar tak i deg selv så kommer du aldri til å finne en mann, og da mener jeg aldri.

Siden mannfolk tydeligvis er en stor (alt for stor) del av ditt liv, hvorfor er du ikke villig til å gjøre jobben med deg selv som kreves for å finne en mann som ikke bare er ute etter det du har mellom beina?

Hvorfor er det så vanskelig for deg å innse at du er din egens største fiende når det gjelder det å finne en mann?

Du burde lese denne tråden:

Håper nesten det er deg som har oppretta den for da har du i såfall litt selvinnsikt.

 

Anonymkode: e4d19...e34

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så mao du har ikke gjort noenting. Du vet hva som sies, man er en idiot hvis man fortsetter å gjøre det samme om, og om igjen, og forventer et annet utfall.

Før du tar tak i deg selv så kommer du aldri til å finne en mann, og da mener jeg aldri.

Siden mannfolk tydeligvis er en stor (alt for stor) del av ditt liv, hvorfor er du ikke villig til å gjøre jobben med deg selv som kreves for å finne en mann som ikke bare er ute etter det du har mellom beina?

Hvorfor er det så vanskelig for deg å innse at du er din egens største fiende når det gjelder det å finne en mann?

Du burde lese denne tråden:

Håper nesten det er deg som har oppretta den for da har du i såfall litt selvinnsikt.

 

Anonymkode: e4d19...e34

Istedenfor å trykke ned som du alltid gjør, prøv å med litt oppmuntring heller. Jeg jobber i helse (du tenker vel at de i helse ikke kan gjøre slikt, skremmende😱) OG er et med-menneske, jeg kan ikke over nett dømme et menneske. Syntes du skal lære deg det, ikke døm for fort. 

Når det er sagt, så lærer man av de fleste feil. Jeg føler ikke behovet for å prate med psykolog. Ts❤️

Anonymkode: 33330...22e

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så mao du har ikke gjort noenting. Du vet hva som sies, man er en idiot hvis man fortsetter å gjøre det samme om, og om igjen, og forventer et annet utfall.

Før du tar tak i deg selv så kommer du aldri til å finne en mann, og da mener jeg aldri.

Siden mannfolk tydeligvis er en stor (alt for stor) del av ditt liv, hvorfor er du ikke villig til å gjøre jobben med deg selv som kreves for å finne en mann som ikke bare er ute etter det du har mellom beina?

Hvorfor er det så vanskelig for deg å innse at du er din egens største fiende når det gjelder det å finne en mann?

Du burde lese denne tråden:

Håper nesten det er deg som har oppretta den for da har du i såfall litt selvinnsikt.

 

Anonymkode: e4d19...e34

Syntes du skal roe den overtenkingen din jeg og stoppe å sammenligne tråder. Det må være altoppslukende. 

Anonymkode: 33330...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Istedenfor å trykke ned som du alltid gjør, prøv å med litt oppmuntring heller. Jeg jobber i helse (du tenker vel at de i helse ikke kan gjøre slikt, skremmende😱) OG er et med-menneske, jeg kan ikke over nett dømme et menneske. Syntes du skal lære deg det, ikke døm for fort. 

Når det er sagt, så lærer man av de fleste feil. Jeg føler ikke behovet for å prate med psykolog. Ts❤️

Anonymkode: 33330...22e

Hele kg har prøvd å oppmuntre deg til å jobbe med deg selv, men det går jo ikke inn.

Anonymkode: e4d19...e34

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Istedenfor å trykke ned som du alltid gjør, prøv å med litt oppmuntring heller. Jeg jobber i helse (du tenker vel at de i helse ikke kan gjøre slikt, skremmende😱) OG er et med-menneske, jeg kan ikke over nett dømme et menneske. Syntes du skal lære deg det, ikke døm for fort. 

Når det er sagt, så lærer man av de fleste feil. Jeg føler ikke behovet for å prate med psykolog. Ts❤️

Anonymkode: 33330...22e

MEN DU LÆRER JO IKKE AV DINE FEIL???? Du er jo helt fullstendig stuck i samme jævla mønster.

Engstelig tilknytningsstil level 9000. Jeg blir helt matt.

Du kan fikse dette VELDIG ENKELT TS, men da må du endre mentalitet! Og den psykologgreia bør du revurdere, alle kan gagnes psykologtimer, men spesielt mennesker som finner seg selv låst i et mønster de ikke klarer å bryte ut av = deg.

Anonymkode: 31e41...e06

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

99,9 % av alle som svarer deg i (de mange) trådene dine er samstemte. Det er ikke EN bruker som er ute etter å «trykke deg ned». Her bekrefter du det bare alle sier: får du ikke positivt svar og bekreftelse, ignorerer du rådene du får. Det er som å snakke til en vegg. Psykolog høres ut som et meget godt råd. Legg den desperate mannfolkjakten på hylla, og jobb med deg selv. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hele kg har prøvd å oppmuntre deg til å jobbe med deg selv, men det går jo ikke inn.

Anonymkode: e4d19...e34

Hva gjør jeg feil med å treffe en venn ukentlig som tidligere var en jeg hadde en greie med? Det er ingen andre menn jeg treffer nå.

Vi har det veldig fint. 

Anonymkode: 33330...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...