Gå til innhold

Er det ikke vanlig å like å slikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle jeg har møtt elsker å slikke, bortsett fra én. Er heller ikke glatt.

Anonymkode: 4f731...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Digg å slikke

Var litt sammen med ei som hadde nydelig fitte og fittesafter, og nøyt hver gang jeg slikka hu 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg har aldri ligget med en mann som ikke har vært veldig interessert i å slikke meg. Men han nest forrige jeg hadde en relasjon til, som også var veldig glad i å slikke, mente at jeg hadde "flaks" fordi de fleste menn ikke liker det. Det overrasket meg veldig, for det har jeg absolutt aldri fått inntrykk av. Det er alltid mannen som tar initiativ, alltid første gang vi har sex. Tror knapt jeg har ligget med noen som ikke gjorde det. Har ligget med kanskje 15 stk. Jeg har til og mer som regel ganske naturlig hårvekst. 

Anonymkode: 0f1e0...89e

slikker bare damer jeg er sammen med eller som jeg på annet vis vet er sykdomsfrie. oralsex kan gi smitte.

elsker å slikke fitte, altså. smaker nydelig og deilig å se en naken og kåt dame vri seg av kåthet.

Anonymkode: c192e...272

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg slikker ikke ONS, kun eventuell kjøreste. Men jeg forventer heller ikke å bli sugd av ONS.

Anonymkode: 75eb0...585

klokt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt slikket av alle mennene jeg har hatt sex med, men kan ikke si jeg syns det er noe storslått og fantastisk. Eneste jeg har likt å bli slikket av, er kjæresten min. 

Anonymkode: dcda0...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med rundt 20 menn og ingen av dem har slikket meg utenom dem jeg har hatt fast forhold til. Så tror du enten har hatt flaks med mennene eller kanskje di har virket "hard to get' og da har mennene gjort denne ekstra 'tjenesten' ved å slikke deg først?

Anonymkode: d2ccd...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg har aldri ligget med en mann som ikke har vært veldig interessert i å slikke meg. Men han nest forrige jeg hadde en relasjon til, som også var veldig glad i å slikke, mente at jeg hadde "flaks" fordi de fleste menn ikke liker det. Det overrasket meg veldig, for det har jeg absolutt aldri fått inntrykk av. Det er alltid mannen som tar initiativ, alltid første gang vi har sex. Tror knapt jeg har ligget med noen som ikke gjorde det. Har ligget med kanskje 15 stk. Jeg har til og mer som regel ganske naturlig hårvekst. 

Anonymkode: 0f1e0...89e

Aldri møtt en som ikke elsker det😅🙈 Alle menn har vært ville etter å slikke meg,men hva hjelpe det? Jeg synes det er kjedelig. 

Anonymkode: 7ddaa...c4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg har hatt sex med rundt 20 menn og ingen av dem har slikket meg utenom dem jeg har hatt fast forhold til. Så tror du enten har hatt flaks med mennene eller kanskje di har virket "hard to get' og da har mennene gjort denne ekstra 'tjenesten' ved å slikke deg først?

Anonymkode: d2ccd...1fd

Er mange som ikke utfører oral på fremmede, men som gjør det med kjæresten. Det kan jo gi kjønnssykdommer det og. Samtidig er man ofte mest opptatt av å gi oral til noen man er glad i og noen man nyter å se nytelsen til. Er ikke det samme med ons.

Anonymkode: 4f731...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

I og med at 90 % av kvinner ikke klarer å få orgasme med mindre de blir slikket og fingret så ligger menn som nekter å slikke helt sinnsykt dårlig an 😅

Anonymkode: 34b14...8e7

Jeg får i alle fall ikke orgasme av å bli slikket 

Anonymkode: 1501b...968

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Var sammen med en som ikke likte det, gikk rundt i ca 8 mnd å lurte på om han var homofil 😂så fant jeg ut at han bare ikke likte det 🙈 

Jeg hadde aldri vært borti sånn før da 🙈

Anonymkode: da62d...ad8

Er de kvinnene som ikke liker å suge lesbiske, da?

Å synes at oralsex er ekkelt betyr ikke at de har en annen legning. Og hvorfor skal man gjøre noe man ikke liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare snakke for meg selv, men det blir litt for nært kloakksystemet for å stikke nesa der.

Hvorfor jeg ikke liker å slikke kan også ha å gjøre med at jeg ikke er en hund.

Anonymkode: 43254...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at sånt går begge veier jeg da, orker ikke menn som forventer at jeg skal suge hvis de ikke vil slikke selv.

Anonymkode: fb635...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har hatt sex med rundt 20 menn og ingen av dem har slikket meg utenom dem jeg har hatt fast forhold til. Så tror du enten har hatt flaks med mennene eller kanskje di har virket "hard to get' og da har mennene gjort denne ekstra 'tjenesten' ved å slikke deg først?

Anonymkode: d2ccd...1fd

Oj! Veldig forskjellig erfaring enn det jeg har, har ikke vært borti noen som ikke har tilbrakt mye tid med å slikke. Både før samleie, underveis og etter.

Anonymkode: aab53...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Har aldri vært med en mann som ikke liker det selv.

Jeg utfører ikke oralsex selv. Menn jeg har vært med driter i det, så lenge jeg liker at de slikker meg💁🏼‍♀️

Anonymkode: d0d59...767

Dama mi har sugd meg like mange ganger jeg kan telle på to hender etter mange år sammen. Selv slikker jeg henne hver kveld og ofte to ganger om dagen fordi jeg elsker å slikke😇 

Tror jeg er avhengig av å slikke fitte og kunne ikke klart meg uten det😅

Anonymkode: 3df8e...996

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg får i alle fall ikke orgasme av å bli slikket 

Anonymkode: 1501b...968

Da har du aldri blitt slikket av noen som virkelig kan og elsker det eller så har du mentale sperrer som hindrer deg fra å like det eller ikke er trygg på deg selv der nede eller partneren din? 

De damene jeg har vært med kommer alltid et par ganger før samleie når jeg slikker. Men det er en kunst å være god å slikke og mannen må elske det og kunne evnen til å formidle det for dama. Har desverre vært med damer som sier at mange menn ikke klarer å få de til å slappe av eller at de blir for ivrige/hardhendte med tunga og feil teknikk. 

Anonymkode: 3df8e...996

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Har aldri vært med en mann som ikke liker det selv.

Jeg utfører ikke oralsex selv. Menn jeg har vært med driter i det, så lenge jeg liker at de slikker meg💁🏼‍♀️

Anonymkode: d0d59...767

Det kan jeg love at de ikke driter i.

Men man vet jo at det er et stort flertall av norske damer som bare vil motta og ikke gi, så da lever man med det da.

Anonymkode: 7d9bc...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

I og med at 90 % av kvinner ikke klarer å få orgasme med mindre de blir slikket og fingret så ligger menn som nekter å slikke helt sinnsykt dårlig an 😅

Anonymkode: 34b14...8e7

90%? For et tulletall! Fant du på det selv? 

Ser gjerne en link dersom du påstår at dette stemmer.

Anonymkode: f15db...d2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

90%? For et tulletall! Fant du på det selv? 

Ser gjerne en link dersom du påstår at dette stemmer.

Anonymkode: f15db...d2f

Tallet var tatt ut av det blå tydeligvis, men fakta er de færreste jenter/damer oppnår klimaks uten å stimulere klitoris, så om ikke 90%, så er den helt klart flertallet som aldri har fått orgasme av bare å få en pikk i vagina. Dette er det jo artikler om hele tiden, så umulig å ikke få med seg.. 

Anonymkode: 3df8e...996

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det kan jeg love at de ikke driter i.

Men man vet jo at det er et stort flertall av norske damer som bare vil motta og ikke gi, så da lever man med det da.

Anonymkode: 7d9bc...101

Som mann, så kan jeg love at jeg driter i det.

Å bli sugd er over hode ikke noe jeg ønsker eller trenger. Å ikke bli sugd er ikke et tap.

Om partner ikke hadde likt at jeg utførte oralsex på henne, hadde vært langt værre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad i å gi og det å gi oralsex (til kvinner som nyter det) gir meg mye. Men folk er forskjellige. Jeg har slikket alle jeg har hatt sex med, både ONS og forhold og det blir unaturlig å ha sex uten at dette er en del av «pakka». Jeg har faktisk slikket under teltsex på festival også. Var helt uproblematisk det.Selvfølgelig går det an å ha sex uten, men det hører egentlig til sjeldenhetene (typisk «kjappis»).

Har hatt sex med en kvinne (ONS) som gav uttrykk for at hun ikke var særlig fan av å motta oralsex og ville fort over på PIV, men der tror jeg det bunnet mest i usikkerhet hos henne.

Av de jeg her hatt sex med så har alle jeg her vært i forhold med gitt meg oralsex, men nåværende kjæreste gjør det svært sjelden. Av ONS er det ca 50/50 om jeg har fått eller ikke.

Anonymkode: 0c9fd...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...