Gå til innhold

Kan jeg gi parfyme som tilleggsgave til kombinasjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal gi en gave til min niese som skal konfirmere seg, og er usikker på om jeg skal gi henne en bunadsring eller et gavekort, og så har jeg ganske spontant kjøpt en parfyme jeg vet hun liker, og lurer på om det passer seg å gi det i tillegg?

Anonymkode: 896f8...065

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skal gi en gave til min niese som skal konfirmere seg, og er usikker på om jeg skal gi henne en bunadsring eller et gavekort, og så har jeg ganske spontant kjøpt en parfyme jeg vet hun liker, og lurer på om det passer seg å gi det i tillegg?

Anonymkode: 896f8...065

Ts her.

KONFIRMASJON skulle det stå i overskriften

Anonymkode: 896f8...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan du det. Men hvorfor kan du ikke heller gi penger, med parfymen? Fremfor gavekort som låser henne til hvor pengene kan brukes. Konfirmasjons-penger er en fin måte å feks spare til lappen, sette inn på BSU osv.. 

Anonymkode: 59381...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selvsagt kan du det. Men hvorfor kan du ikke heller gi penger, med parfymen? Fremfor gavekort som låser henne til hvor pengene kan brukes. Konfirmasjons-penger er en fin måte å feks spare til lappen, sette inn på BSU osv.. 

Anonymkode: 59381...5b0

Jeg har ikke helt bestemt om jeg skal gi noe til bunaden, et gavekort hun kan bruke i hele byen eller penger.

Ts

Anonymkode: 896f8...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke helt bestemt om jeg skal gi noe til bunaden, et gavekort hun kan bruke i hele byen eller penger.

Ts

Anonymkode: 896f8...065

Fra ei som var konfirmant for ikke aaalt for lenge siden, så kan jeg nok nesten garantere at en pengegave kombinert med en parfyme hun liker, vil falle mest i smak. Det kommer flere anledninger til at hun kan få tilbehør til bunaden (18-års dag, bryllup osv) og et gavekort gjør at man blir låst til hva man får gjort med pengene. Tipper hun vil sette pris på å få satt inn en god sum på sparekonto. 

Anonymkode: 59381...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...