AnonymBruker Skrevet 4. april #21 Del Skrevet 4. april Jeg skulle ut av et trangt phus og svingte for nær veggen i nedoverbakke, så kjørte jeg, skrapte og bulket opp hele høyre siden på bilen noe helt jævli, det var den verste lyden jeg har hørt.. kosmetisk skade til 120 000! Heldigvis hadde jeg superkasko så slapp unna med egenandel på 6K, men gud så flaut! Dæver av det den dag idag.. Anonymkode: 57960...ddb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #22 Del Skrevet 4. april Jeg har blitt bulka på av flere biler mens jeg stod parkert. Ingen lapp i ruta noen av gangene. Anonymkode: b69e7...1f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #23 Del Skrevet 4. april Ganske fersk sjåfør. En dag det blåste noe vanvittig skulle jeg bruke mine foreldres bil. Veldig tunge garasjedører, lita dame. Jeg rakk ikke å feste den ene døra godt nok før den først blåste meg overende og så sneia bilen. Ble en bulk på et par centimeter. Den eneste gangen jeg i voksen alder har fått ørefik av min far. Anonymkode: e918a...13f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå