AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #61 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Da går hele ettermiddagen på kjøring og henting. Sen middag, jeg kommer ikke på møter og kurs pga mann som må ha bilen. Eller bli hentet. Heldigvis har min bror stilt opp som sjåfør så jeg slipper utgifter til tog. Anonymkode: 476a4...48d Hvorfor ikke fikse bilen, slik at dere klarer dere selv? Være selvstendige voksne? Anonymkode: 7f452...b14 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #62 Skrevet 1. april 2024 Jeg forstår deg, ts. Og jeg tror du har helt rett i at hun gjør det med vilje. Som deg er jeg fra bygdeslekt der det er en selvfølge å stille opp for hverandre. Kjøring, hjelp med diverse, tjenester, henting, gaver, passe hverandres barn... dette er sånt vi gjør uten å tenke over det. Jeg ble godt voksen før jeg skjønte at det ikke er sånn for andre. Min svigerinne er en sint og bitter dame. Jeg tolket henne i beste mening i flere år før det gikk opp for meg at hun faktisk vil at det skal gå dårlig i livet til broren hennes, som er min mann. Hvis han får til noe, vinner noe, drar på en fin ferie, ja, hva som helst, så reagerer hun med lange monologer om noe litt bedre (slik skal det oppfattes, men i virkeligheten har det ikke gått bra for henne, dessverre) som hun har fått til, vunnet, dratt på. Det er helt komisk. Han kan fortelle at han skal på tur til xx, og i stedet for å være interessert, glad på hans vegne eller annet, så skal det snakkes om en ferie hun var på. Spiller ingen rolle om den var for flere år siden. Kan hun sabotere noe for oss, så går hun aktivt inn for det. Det tok meg flere år å "se" hvordan hun faktisk var, for jeg har aldri opplevd noe sånt før, så jeg hadde ikke noe å sammenligne med. Har aldri slått meg at noen er dårlige med vilje. Og så overtydelig. Nesten alle meldingene hennes er passiv aggressive. Et utrolig kjipt menneske. Broren din vet nok om det. Regner med at han må høre mye om hva hun synes om deg. Sånne folk må man bare holde seg mest mulig unna. Anonymkode: 8e225...a12
Gjest Jentamedtekopp Skrevet 2. april 2024 #63 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (På 31.3.2024 den 16.50): Blir midlertidig. Vi låner. Så trenger de vist to biler psr dager, så låner vi igjen. Men nå blir det slik at jeg må kjøre min mann på jobb, så på jobb selv, så hente han på jobb når jeg selv er ferdig. Kun fordi svigerinne ikke har egen bil. Hadde hun kjøp egen, kunne vi ha tatt over brors bil. Anonymkode: 476a4...48d Dette må være tull!?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå