Gå til innhold

Hadde dere vært beskymra over dette? Gravid NB! LEGGER VED BILDE AV EN TRUSE!..!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg er gravid i 11 uke og har hatt brun utflod i ca. 1 uke. Avogtil kommer det på papiret eller så er det ingenting på papiret kun i trusa.

har mistet engang før i MA, da begynte jeg å blø mye brunt på engang, ikke over lengre tid. Men kan være forskjell fra gang til gang.. 

Har sett hjerte banke 2 ganger 

men fortsatt livredd for å miste igjen 

 

IMG_1247.thumb.jpeg.f584f928030b9737cb312f62642b5f3c.jpeg

Anonymkode: 1c84a...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei, hadde ikke vært redd. 

Anonymkode: ffd87...4e2

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke vært bekymret om det var min truse, men skjønner jo samtidig at man nok sitter med en helt annen frykt etter MA. Krysser fingrene for deg 🥰🤞🏻

Anonymkode: 9e406...465

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei tusen takk❤️

da kan jeg legge meg til å sove 😅🫶🏽

Anonymkode: 1c84a...f21

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sånn så mi truse ut også noen ganger i 1. trimester 😊

Anonymkode: a1c4b...fb0

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som helt vanlig utflod for meg. 

Anonymkode: aa359...9a0

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Betryggende å høre, tusen takk❤️

Anonymkode: 1c84a...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får gjerne mer utfold. Det fikk jeg, og det er det det ser ut som på bildet også. Hadde ikke bekymret meg. Ser ikke ut som blod hvis det var det du lurte på. Lykke til med svangerskapet 

Anonymkode: 595e1...94f

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Forsetter bare her så slipper det bli enda en ekkel tråd🤭

 

Nå er det enda mer, og kommer en stripe i toalettet. Var på ultralyd igår da var jeg 10+6 og så en aktiv baby. Har ikke smerter nå heller, kan det være at det kommer av at morkaka tar over?IMG_1509.thumb.jpeg.0e85093513914b02b3975b8b6e305d73.jpeg

Anonymkode: 1c84a...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 svangerskap bak meg, og dertil 3 barn, og i alle mine svangerskap har jeg hatt slik utflod (brunt/blodspor) jevnlig gjennom hele svangerskapet. Fikk det forklart med at slimhinner osv blir skjørere, små blodkar kan briste lettere osv, og så lenge det ikke var smerter og vi hadde sett hjerte banke og fosteret utvikle seg normalt, var det ingenting å bekymre seg for. Hvilket ikke er lett når man er gravid, og alltid får høre at man aldri skal se blod under svangerskapet, og så viser det seg at det egentlig er ganske normalt med små blødninger uten at det er noe fare.

Anonymkode: a6321...ec2

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har 3 svangerskap bak meg, og dertil 3 barn, og i alle mine svangerskap har jeg hatt slik utflod (brunt/blodspor) jevnlig gjennom hele svangerskapet. Fikk det forklart med at slimhinner osv blir skjørere, små blodkar kan briste lettere osv, og så lenge det ikke var smerter og vi hadde sett hjerte banke og fosteret utvikle seg normalt, var det ingenting å bekymre seg for. Hvilket ikke er lett når man er gravid, og alltid får høre at man aldri skal se blod under svangerskapet, og så viser det seg at det egentlig er ganske normalt med små blødninger uten at det er noe fare.

Anonymkode: a6321...ec2


 

Nei ikke lett🥲

senka skuldrene igår når jeg så bankende hjerte og en baby som vinka. Men nå etter jobb kom det enda mer og enda mørkere brunt… håper så inderlig det bare er en bagatell…

Anonymkode: 1c84a...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en periode frem til rundt 12 uker hvor jeg ved et par anledninger hadde rosa papir ved tørk etter dobesøk, og enkelte ganger brunt. Alltid svakt, men er jo nok til at man stresser litt med det.. 

Uke 31 nå og masse liv inni der, så foreløpig ser det jo ut til å gå veien da. Sånn håper jeg naturligvis at det fortsetter også 😅

Anonymkode: 9e406...465

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ser helt normalt ut for første trimester. 

Anonymkode: 040ee...23f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS

❤️

takk!

det har økt litt med mengden og blitt litt brunere i fargen.. vi har ikke hatt samleie på flere uker så kommer ikke av det. 
Ingen smerter enda og sist når jeg mista var det mye mer enn nå og mye mye mørkere 🤞🏽🤞🏽Så jeg får bare prøve å «glemme» det litt og vente til tul om 2 uker❤️

Anonymkode: 1c84a...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...