Gå til innhold

Klarer ikke unngå å tenke hva andre menn har gjort med henne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg vet om en som klarte det, å finne vakker jomfru. De fant hverandre på ungdomsskolen og holdt sammen til han døde av hjerteinfarkt. Klarer man ikke å ta vare på ungdomsskjæresten så er egentlig løpet kjørt dersom man er ubesudlet-fetishist.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 30.3.2024 den 18.56):

"Problemet" er at jeg vet hvordan menn\venner er. Det er pulefeller, det er på død å liv å få dem til sengs osv. Det gjør at når jeg skal møte noen selv så vet jeg at dette er en dame som mest sannsynlig har fått sæden til typen inni seg, som sikkert har slurpet i seg hans precum\sæd, som har fått hans penis både her og der. Og da får jeg et bilde i hode av at det er  "matrester" igjen  fra andre menn som jeg igjen får i meg. Er jo en grunn til mann kan få kjønnssykdommer lenge etter en evnt partner har hatt sex også. Om du skjønner hva jeg mener.  Jeg vet at slik jeg tenker er ikke normalt, og ser ut fra svarene at folk blir irritert på meg pga det. 

Anonymkode: f227c...757

Høres ut som du bør gå til psykolog. Er ikke vanlig å fantasere masse om dette. Med mindre du er ung, usikker og derfor har sjalusitendenser.

Anonymkode: 06def...2f3

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig frigjort seksuelt. Har hatt 3 seriøse forhold(samboerskap/gift) og noen kjærester i mellom. Hatt noen dates som varte noen mnd(aldri ONS).

Sammenlagt at jeg alltid har vært trygg på min egen seksualitet er jeg en som er opptatt av å tilfredsstille partner og prøve nye ting.

Min nye kjæreste er blown away av sexen. Han har aldri opplevd lignende sex og orgasmer. Han er i 40 årene. 
 

Han ser meg ikke på noen måte som «brukt» fordi jeg vet hva jeg i sengen. Heldigvis er han ikke sjalu og usikker på seg selv🙏 Han er ikke akkurat jomfru selv 😅

Du høres usikker ut om du føler deg truet av en seksuelt frigjort kvinne. Slipp henne løs og la henne finne seg en modem og selvsikker mann som liker å nyte sex!

Anonymkode: f587c...94c

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Alle disse kvinnene som "har knullet like mye rundt som eskorter", de har vel hatt seg med like mange menn, syns du disse mennene er like "low status"?

Anonymkode: 7fce5...ee6

De har knuller rundt med samme fuckboys som ligger med alt og alle. Så fuckboys og damer som ligger rundt er noe av det minst attraktive i valg av partner. 

Anonymkode: e35b1...b94

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjønner jeg ærlig talt ikke problemet. Hva dama har gjort med andre menn er jo bare sexy, og ekstremt digg å tenke på. Det må jo være det kjedeligste i verden å være sammen med en konservativ tørrpinne med bluse kneppet helt opp i halsen. Mye bedre med ei dame som har knullet med livet som innsats og har sugd såpass med kuk at hun vet hva hun driver med. 

Anonymkode: 6dced...51f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.3.2024 den 18.56):

"Problemet" er at jeg vet hvordan menn\venner er. Det er pulefeller, det er på død å liv å få dem til sengs osv. Det gjør at når jeg skal møte noen selv så vet jeg at dette er en dame som mest sannsynlig har fått sæden til typen inni seg, som sikkert har slurpet i seg hans precum\sæd, som har fått hans penis både her og der. Og da får jeg et bilde i hode av at det er  "matrester" igjen  fra andre menn som jeg igjen får i meg. Er jo en grunn til mann kan få kjønnssykdommer lenge etter en evnt partner har hatt sex også. Om du skjønner hva jeg mener.  Jeg vet at slik jeg tenker er ikke normalt, og ser ut fra svarene at folk blir irritert på meg pga det. 

Anonymkode: f227c...757

Det er litt syke tanker det der. Og totalt urelevante om man har funnet noen å dele livet med. 

Men det du skriver er jo bare enda en case kvinner kan ikke vinne på noen fronter og vil aldri bli bra nok for menn og at menn er alt for kravstore. Selv om de påstår de ikke krever noe.

Menn vil helst ha en jomfru med masse erfaring. De skal ha masse selvtiltt men være underdanige. 

De skal ikke være kjedelige i senga, men å utprøve fantasier og lekenhet er for mye og gjør mannen usikker.

Menn bør virkelig  gå litt mer inn i seg selv. Og få litt mer insikt i hvor urimelig man er og at dette er et seg problem som må jobbes med og  ikke et partner problem.

Desuten fulstendig feil fokus iht et partnerskap. En kvinne er ikke en ting du har bestilt på postordre.  Jun er et menneske du skal klare å ha følser for sette pris på . En kvinne er akkurat like uperfekt for deg. Kjøper du en bil med riper i lakken da kan du klage. Men du kan ikke finne deg en dame med riper i lakken å så klage.  Du er jo et total vrak dama di setter pris på. 

Anonymkode: 2788a...d2a

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.3.2024 den 18.33):

Jeg har truffet en dame som har veldig lyst å ekperimentere i senga, vil si hun er drøy i forhold til alle jeg har hatt tidligere. Dette gjør .... at jeg faktisk mister litt lysten på henne. Føles som man spiser maten som noen andre har spist på tidligere, eller som at hun ikke er "ren". 

Er det normalt å ha slike tanker? Tenker dere kvinner på det samme, f.eks om mannen er en som er veldig erfaren i senga, at han faktisk har gjort det med flere andre også, der du er en i mengden 🥶

Anonymkode: f227c...757


Dette er ikke normalt. Du høres mentalt forstyrra ut. Gjør henne en tjeneste og dump henne, så kan du runke til utopien av ei fantasidame i hodet ditt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.3.2024 den 18.22):

Jeg kan relatere meg til overskriften, men vinklingen innlegget er litt annerledes enn det jeg sliter med. 

Vi bor på et lite sted, og jeg vet kona har ligget med 7-8 stykker før vi møttes. Dette er menn  jeg møter på fotballbanen når barna våre trener, det er menn jeg møter på den lokale puben osv. 

Jeg sliter litt med å tenke på at de tenker at "jeg har pult kona di". Jeg synes det er spesielt om når kona mi og jeg står på sidelinja i en fotballkamp, sammen med en annen fotballpappa, som har pult kona min. Kanskje har hun sugd kuken hans og han har sprutet munnen hennes full. Slike tanker. Og det spiser meg opp innvending. 

Anonymkode: 75975...fa0

Du høres også ut til å trenge hjelp til å bearbeide disse følelsene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg skjønner ikke at noen menn velger å gifte seg med norske damer og menn for den saks skyld som har knullet rundt.

Hadde ikke tatt i sånne personer med ildtang engang. Anbefaler de som har lyst på dydige damer å se bort fra damer fra vesten. De har helt annen oppfatning av sex og forhold og tradisjonelle verdier. Menn og kvinner fra vesten som har ligget rundt er low status i mine øyne.

Det er ikke mye sexy med damer som har knullet like mye rundt som eskorter ærlig talt..  

Anonymkode: e35b1...b94

Men tenk så mye gøy de har hatt! Herlig! Det er ikke morsomt å måtte leve med en som man ikke er kompatibel med eller som ikke ønsker å utvikle seg seksuelt. Foretrekker noen som har øvd seg litt på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/30/2024 at 6:33 PM, AnonymBruker said:

Jeg har truffet en dame som har veldig lyst å ekperimentere i senga, vil si hun er drøy i forhold til alle jeg har hatt tidligere. Dette gjør .... at jeg faktisk mister litt lysten på henne. Føles som man spiser maten som noen andre har spist på tidligere, eller som at hun ikke er "ren". 

Er det normalt å ha slike tanker? Tenker dere kvinner på det samme, f.eks om mannen er en som er veldig erfaren i senga, at han faktisk har gjort det med flere andre også, der du er en i mengden 🥶

Anonymkode: f227c...757

Jeg tenker at du ser på henne som noe som er ditt, og ikke at hun er sin egen person.

At du blir forvirret over at hun har levd sitt eget liv, betyr at du ikke greier å akseptere henne og dyrke henne som et helt eget menneske.

Anonymkode: 37c08...9ce

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (På 1.4.2024 den 11.00):

Ja, men jeg vet hvilken last jeg ville kvittet meg med først. Ti av ti ganger. Jeg vet også hvilket problem som er til størst hinder for normal livsutfoldelse i denne tråden, Det er ikke at kvinnen er seksuelt leken. 

Absolutt enig i det. 

Anonymkode: 1cb73...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både og. Kan bli selvbevisst og lei meg av å tenke på at han har dett andre jenter nakne og delt intime øyeblikk med dem, og bli redd han skal sammenlikne meg med det feks. Men tenker aldri på partner som en brukt gjenstand eller matrester. Det er et menneske, og eventuelle valg eller feil fra fortiden endrer ikke hvem det mennesket er, deres verdi eller det vi skaper sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.3.2024 den 18.22):

Jeg kan relatere meg til overskriften, men vinklingen innlegget er litt annerledes enn det jeg sliter med. 

Vi bor på et lite sted, og jeg vet kona har ligget med 7-8 stykker før vi møttes. Dette er menn  jeg møter på fotballbanen når barna våre trener, det er menn jeg møter på den lokale puben osv. 

Jeg sliter litt med å tenke på at de tenker at "jeg har pult kona di". Jeg synes det er spesielt om når kona mi og jeg står på sidelinja i en fotballkamp, sammen med en annen fotballpappa, som har pult kona min. Kanskje har hun sugd kuken hans og han har sprutet munnen hennes full. Slike tanker. Og det spiser meg opp innvending. 

Anonymkode: 75975...fa0

Dette er noe du bør jobbe med. Fortid er fortid. Kona di valgte å gifte seg med deg. Hun valgte å få barn med deg. Leve livet sitt sammen med deg. Betyr det ingenting i den store sammenhengen? Dere er på fotballkamp for å se på ungene spille og du tenker at noen andre menn er opptatt av å tenke på at de har ligget med kona di? Det har jeg ingen tro på i hele tatt. Du har derimot laget et spøkelse ut av fortiden hennes og det spiser deg opp. Tenker du selv slik om du møter en eks nye partner? Her har en vel et lysende eksempel på at en bør la fortiden ligge og ikke spørre om antall partnere eller hvem de er. Hvorfor skal en i hele tatt vite slike ting? For egne del så er irrelevant. Fokuset er på oss. Ikke hva som har vært. Hadde du ikke visste om disse eksene så hadde du ikke hatt noe problem med å omgås dem i ulike settinger. Du har selv en fortid. Så..bør dere flytte? Eller bør du oppsøke noen som kan hjelpe deg med å sette dette i perspektiv der du kan jobbe med disse følelsene du sliter med? Det å gå rundt mens dette spise deg opp er ikke bra i hele tatt! For din egen skyld og din kones del så bør du ta tak i dette. Slike ting kan bli ødeleggende over tid. Selv om du selv tenker at du skjuler det godt og at kona di ikke merker noe. For alt du vet så merker hun at noe er off. Ønsker du ikke selv å slippe dette fokuset på fortiden? Ta tak i dette slik at du selv får en bedre liv. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

herzeleid skrev (På 31.3.2024 den 11.56):

Det er nok helt normalt å slite med en partners avvikende/utsvevende seksuelle fortid, og det gjelder nok begge kjønn selv om jeg tror menn har større problemer med det.

En bør nok gjøre opp med seg selv om det er noe en kan komme over og akseptere eller om det blir liggende å gnage for mye, og i alle tilfeller ikke plage den andre med det og potensielt legge sten til byrden.

Er det helt normalt? Aldri vært plaget av dette eller kjenner noen andre der dette er et problem. Vi har alle et fortid og et levd liv bak oss. Hva legger en egentlig i et avvikende/utsvevende seksuell fortid? Vi er ulike. For noen så er 5 ekser mye, andre synes 20 er mye osv. Poenget er vel heller hvorfor en har en trang til å vite antallet. Er det faktisk relevant når det kommer til deres forhold eller er det kun til besvær all den tid du har fokus på antallet og hva som ble gjort i sengen? Det kan spise deg opp over tid. Føre til at en trekker seg unna og i verste fall at forholdet ryker. Om en ikke aktivt søker etter en partner som ikke har hatt sex eller kjæreste så må en faktisk innse at de fleste har en eks eller flere. Og det er ikke noe galt med det. "Ikke plage den andre og potensielt legge sten til byrden". Hva slags holdning er det? Skal en gå å plages og gnage på dette resten av livet tenker du? Late som det ikke er problem og noe en sliter med? Hva med å aktivt ta tak i det for egen og andres del? En kan umulig ha det godt med seg selv om en går rundt med slike tanker. Første rådet er å ikke spørre om fortiden i forhold til sex og ekser. Fokuser på her og nå. Dere to og hva dere har sammen. Snøen som falt i forfjor får en ikke gjort noe med. Det er en usunn fiksering det ikke kommer noe godt ut av. Og nei jeg tror ikke det er helt normalt som du sier her. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke Kjent skrev (16 minutter siden):

Er det helt normalt? Aldri vært plaget av dette eller kjenner noen andre der dette er et problem. Vi har alle et fortid og et levd liv bak oss. Hva legger en egentlig i et avvikende/utsvevende seksuell fortid? Vi er ulike. For noen så er 5 ekser mye, andre synes 20 er mye osv. Poenget er vel heller hvorfor en har en trang til å vite antallet. Er det faktisk relevant når det kommer til deres forhold eller er det kun til besvær all den tid du har fokus på antallet og hva som ble gjort i sengen? Det kan spise deg opp over tid. Føre til at en trekker seg unna og i verste fall at forholdet ryker. Om en ikke aktivt søker etter en partner som ikke har hatt sex eller kjæreste så må en faktisk innse at de fleste har en eks eller flere. Og det er ikke noe galt med det. "Ikke plage den andre og potensielt legge sten til byrden". Hva slags holdning er det? Skal en gå å plages og gnage på dette resten av livet tenker du? Late som det ikke er problem og noe en sliter med? Hva med å aktivt ta tak i det for egen og andres del? En kan umulig ha det godt med seg selv om en går rundt med slike tanker. Første rådet er å ikke spørre om fortiden i forhold til sex og ekser. Fokuser på her og nå. Dere to og hva dere har sammen. Snøen som falt i forfjor får en ikke gjort noe med. Det er en usunn fiksering det ikke kommer noe godt ut av. Og nei jeg tror ikke det er helt normalt som du sier her. 

Dette lærer man jo når man er seksten-tyve og usikker, spør om antall og ikke takler antallet uansett hva antallet er. Voksne mennesker har ikke et behov for å vite, selv om det kan komme opp naturlig i en samtale. De går ikke inn for å vite, fordi de forstår at vedkommende har en fortid, og fordi de forstår at de ikke skal spørre om ting de evnt. ikke ønsker svar på. Husker jeg måtte lære en venninne dette, hun spurte og grov, og så ble hun frastøtt eller lei seg når hun fikk høre et antall som var for mye 'for henne'. Hun holdt på sånn langt inn i trettiårene og plager seg selv. Ofte er slike mennesker ikke bare interessert i antall, men hva de også har gjort i sexlivet, og så påfører de seg selv masse usikkerhet. Skjønner ikke at de gidder å plage seg selv på den måten, på nytt og på nytt.

Anonymkode: 06def...2f3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.3.2024 den 8.38):

ja, utrolig mye ufyselige svar fra kvinner her som virker ikke forstår seg på hvordan menn tenker angående dette!  Har gitt opp kvinner her inne, virker ikke som det er så mye forståelsesfull og bra kvinner her på forumet! Mye mangel på kunnskap også!

Anonymkode: 0455f...126

Du mener det er ufyselig at kvinner sier sine meninger ang dette og etterlyser at de er mer forståelsesfulle? Som en god del menn her inne i tråden da eller? Vi vil ikke forstå oss på hvordan menn tenker ang dette..du har tydeligvis ikke sett alle kommentarene fra menn her der noen av dem er enige med med mange av kvinnene. Hvorfor er ikke du mer forståelsesfull i forhold til hvordan kvinner tenker og mindre ufyselig? En kan ikke forvente eller kreve noe en selv ikke er villig til å gi. Er det mange på kunnskap hos kvinnene eller er problemet at de ikke skriver i tråd med du mener er korrekt? Det er mange forståelsesfulle og bra kvinner her inne. Menn også. Nei vel så er du ikke enig i alt, men det betyr ikke at svarene er ufyselige av den grunn. Det er ikke noe nytt at noen menn sliter med at kvinner lever slik de gjør. At de mener kvinner bør vente med sex til de gifter seg eller til de selv dukker opp. At menn selv har hatt et sexliv før den tid er uvesentlig selvsagt. De er tross alt menn sant? Et sett regler for menn og et annet sett regler for kvinner. Heldigvis er ikke alle menn slik. De vet at kvinnen som menn er seksuelle skapninger med lyster og behov. De ser heller ikke noe galt i at de har hatt sex med andre før. Har en problemer med nettopp det så bør en jobbe med seg selv. Jo eldre enn blir, jo mer fortid vil folk ha. Det er helt normalt. Kvinner har undertrykt sin egne seksualitet nettopp for å tekkes menn. Slik at de var ærbare og rene. Slik menn ville de skulle være. Uberørte og uskyldige. Det er verken bra eller sunt å ha en tankegangen som trådstarter har. Det er derfor så mange ber ham om å oppsøke hjelp. Dette fokuset på ekser eller antallet partnere er ikke sunt. Det lager kun problemer. Og helt ærlig så er det irrelevant all den tid det ikke har noe påvirkning på på forholdet dere to har nå. Leve i fortiden gagner ingen. Elsker en noen så er det ikke et tema. Et forhold består tross alt av mer enn kun sex. Sjalusi og usikkerhet kan spise en opp. Det ødelegger forhold og mennesker. I verste fall kan det føre til drap. Ønsker du forståelse så snu på flisa. Hvor forståelsesfull er du selv og hvor mye forstår du deg på kvinner? Hvorfor har trådstarter ikke en dialog i forhold til sexlivet deres? For alt vi vet så "står hun på hodet" for å gjøre ham fornøyd. At hun er trygg sammen med ham og tør å åpne seg burde være et pluss. Ønsker ikke alle en partner som gir av seg selv, føler seg trygg og sikker i forholdet? Når en ser på partneren sin som skitten så er noe galt. Det er ikke normalt. Selv om en er mann. Det blir for ensidig og enkelt den kritikken du kommer med. Noen av kommentarene menn har skrevet her er ikke mye å rope hurra for, men skal jeg da gyve løs på dem slik du gjør her av den grunn? Menn er ikke en person. Akkurat som at kvinner ikke er en person. Vi er forskjellige og godt er det. Først i fremst så er vi alle mennesker. Ikke kun kjønn. 

  • Liker 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet ikke hva jeg skal si. Føler du at det "drøye" hun tilbyr eller foreslår er hennes egen lyst, eller føles det som om hun spiller opp til hva hun tror alle menn liker. Jeg kan forstå følelsen hvis det er sånn at hennes oppførsel i senga liksom ikke passer til personligheten hennes. Angående det med spermrester osv, tror jeg ikke det overlever så veldig lenge inni kvinnen, altså. En legetest kunne vel gitt beroligende svar på det, evt. Men det kan også hende at dere har dårlig kjemi, eller at du trenger å jobbe litt med dine egne tanker omkring kjønnsroller og sex. Det kan jo være fint for de fleste av oss å innimellom analysere litt hvorfor vi reagerer som vi gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke Kjent skrev (1 time siden):

Er det helt normalt? Aldri vært plaget av dette eller kjenner noen andre der dette er et problem. Vi har alle et fortid og et levd liv bak oss. Hva legger en egentlig i et avvikende/utsvevende seksuell fortid? Vi er ulike. For noen så er 5 ekser mye, andre synes 20 er mye osv. Poenget er vel heller hvorfor en har en trang til å vite antallet. Er det faktisk relevant når det kommer til deres forhold eller er det kun til besvær all den tid du har fokus på antallet og hva som ble gjort i sengen? Det kan spise deg opp over tid. Føre til at en trekker seg unna og i verste fall at forholdet ryker. Om en ikke aktivt søker etter en partner som ikke har hatt sex eller kjæreste så må en faktisk innse at de fleste har en eks eller flere. Og det er ikke noe galt med det.

Å være ukomfortabel med en partners utsvevende/avvikende fortid er nok helt normalt ja, og som du kanskje selv er inne på en av grunnene til at en gjerne ikke ønsker å vite. 
 

Å ha en eks eller å ha hatt sex er ikke utsvevende eller avvikende.

Sitat

 

"Ikke plage den andre og potensielt legge sten til byrden". Hva slags holdning er det? Skal en gå å plages og gnage på dette resten av livet tenker du? Late som det ikke er problem og noe en sliter med? Hva med å aktivt ta tak i det for egen og andres del?


 

Usikker på hva du mener å svare på her. Jeg skriver at en ikke skal plage partneren med sine vonde tanker rundt dette, og du spør om en skal gå og plages resten av livet? Selvfølgelig ikke.

Sitat

En kan umulig ha det godt med seg selv om en går rundt med slike tanker. Første rådet er å ikke spørre om fortiden i forhold til sex og ekser. Fokuser på her og nå. Dere to og hva dere har sammen. Snøen som falt i forfjor får en ikke gjort noe med. Det er en usunn fiksering det ikke kommer noe godt ut av. Og nei jeg tror ikke det er helt normalt som du sier her. 

Du besvarer på mange måter ditt innledende spørsmål. Du vektlegger at en ikke bør spørre fordi en vil kunne plages av fortiden. Det illustrerer hvor normalt det er å være ukomfortabel med en utsvevende fortid. Hvis ikke ville jo rådet om at det beste var å ikke vite vært irelevant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (5 minutter siden):

Å være ukomfortabel med en partners utsvevende/avvikende fortid er nok helt normalt ja, og som du kanskje selv er inne på en av grunnene til at en gjerne ikke ønsker å vite. 
 

Å ha en eks eller å ha hatt sex er ikke utsvevende eller avvikende.

Usikker på hva du mener å svare på her. Jeg skriver at en ikke skal plage partneren med sine vonde tanker rundt dette, og du spør om en skal gå og plages resten av livet? Selvfølgelig ikke.

Du besvarer på mange måter ditt innledende spørsmål. Du vektlegger at en ikke bør spørre fordi en vil kunne plages av fortiden. Det illustrerer hvor normalt det er å være ukomfortabel med en utsvevende fortid. Hvis ikke ville jo rådet om at det beste var å ikke vite vært irelevant. 

Hva er utsvevende? Jeg har møtt en mann som var ukomfortabel med mine 5. Det er ikke utsvevende.

Anonymkode: 06def...2f3

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/30/2024 at 6:33 PM, AnonymBruker said:

Jeg har truffet en dame som har veldig lyst å ekperimentere i senga, vil si hun er drøy i forhold til alle jeg har hatt tidligere. Dette gjør .... at jeg faktisk mister litt lysten på henne. Føles som man spiser maten som noen andre har spist på tidligere, eller som at hun ikke er "ren". 

Er det normalt å ha slike tanker? Tenker dere kvinner på det samme, f.eks om mannen er en som er veldig erfaren i senga, at han faktisk har gjort det med flere andre også, der du er en i mengden 🥶

Anonymkode: f227c...757

Jeg må si da jeg var helt uerfaren tenkte jeg veldig på det med den andre personen jeg ble sammen med. I grunn følte jeg også selv at jeg var skitten. I grunn var min livsplan at den første jeg hadde sex med skulle bli den personen jeg skulle gifte meg med og holde ut uansett hva vi møte. Vel at han ble til en henne der gikk vist grensa mi, jeg er ikke lesbisk. 
Så jeg ente opp med og bli sammen med 3 jomfru menn, det ente likt med alle 3. Vi hadde det fint også kom nyggerigheten, starter med spørsmål om det var forskjell på dem og andre jeg hadde vært sammen med. Så ønsket de selv og prøve sex med noen andre. Som da har vel blitt felles enighet om at forholde ble slutt. 

Så etter det endret hode mitt seg til at jeg ville finne noen med erfaring og ferdig med å teste ut ting. De ville ha et forhold livet ut og ønske meg for meg. Nå bryr jeg meg ikke og tenker ikke over det i det hele tatt. Det fant jeg da jeg var 26 og enda lykklig sammen 9år senere. 

Anonymkode: 2f7fe...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...