Gjest Purple Haze Skrevet 20. mai 2009 #61 Skrevet 20. mai 2009 Jeg er både første og andrekone. Har alltid samarbeidet utmerket med far til ungene mine, selv om hans nye kone er uinteressert i å ha noen form for kontakt med meg. Hvorfor, aner jeg ikke. Hun var jo inne i huset nesten før jeg var ute. Men jeg har respekt for deres forhold, og forholder meg kun til far når det er spørsmål som gjelder ungene våre. Så lenge hans nye kone oppfører seg ordentlig mot mine barn, er alt greit. (Ikke alltid hun har gjort det, men da har far tatt det med henne). Min nye kjæreste har en eks som er bitter, og ikke klarer tanken på at han har en ny kvinne i sitt liv. Hun ser på seg selv som en hønemor som alltid setter ungene sine først. Hvorfor hun da setter dem i en lojalitetskonflikt, fatter jeg ikke. Hans barn er veldig glad i meg, trives sammen med meg, og liker veldig godt å finne på ting sammen med meg. De kan ikke nevne meg med et ord til mor, for da eksploderer hun - tåler det ikke. Jeg har en tilbaketrukken rolle i det hele. Gjør det jeg kan for å være en positiv voksenperson for hans barn, og føler jeg lykkes med det. Har ingen intensjon om å være noen ny mamma for dem, de har en mamma. Akkurat som mine barn har en far, og kjæresten min skal ikke være noen far for dem. Men en god voksen som de kan ha glede av å være sammen med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå