Gå til innhold

Hvorfor så mange på KG som hater Miami?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er greia med det? Ser alltid noen skrive så mye dritt om noen spør om tips til Miami (som den tråden om hun som har kjøpt en pakkereise dit og må betale ekstra for solstoler, makan til stygge svar!).

Hvorfor er det sånn? Er det bitterhet og sjalusi fordi folk ikke har råd selv? Er folk jealous fordi de ikke får sett masse kjekke hunks, spist digg mat og kost med øgler? Og danset til masse kul reggaeton? Miami er verdens KULESTE by syns jeg, de har alt jeg setter pris på i livet :) Miami me lo confirmò, for å si det sånn! 

Og ja, dette er et diskusjonsforum og så klart er det ulike meninger om ting. Men hva er greia med når en person spør om anbefalinger til ulike ting i Miami så er det ALLTID noen som må svare surt som "hvorfor gidder du dra til det harry stedet der? Mye finere på fjellet i indre Gokkefjord". Det er like teit som at jeg skulle gått inn på barneforumet der noen ber om tips til å få barn til å sove og skrevet "hvorfor gidder du få barn? Det ser ikke jeg vitsen med."

Anonymkode: 7b01e...998

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var vel personen sol la ut som fikk mest pes. Særlig pes for å velge et slikt reisemål for å ligge ved bassenget og for å ha et så trangt budsjett. Attpåtil ble det lagt inn i forbruker og økonomi-forumet, så kanskje derfor? 

Anonymkode: 3d499...b16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var vel personen sol la ut som fikk mest pes. Særlig pes for å velge et slikt reisemål for å ligge ved bassenget og for å ha et så trangt budsjett. Attpåtil ble det lagt inn i forbruker og økonomi-forumet, så kanskje derfor? 

Anonymkode: 3d499...b16

Men veldig mange skrev "hvorfor gidder du dra til Miami, det er så harry." Og det har jeg sett MANGE skrive her på KG. Både i den tråden på forbruker og økonomi og andre tråder. Folk har jo ulike preferanser. Camping i Norge er for meg mitt verste mareritt, jeg vil ha fine strender, palmer og muligheten til å kose med øgler. Og få en fin tan! Det går ikke i Norge. Været her suger. Men vet om mange som syns en hyttetur på fjellet i regn og blåst er supert og jeg sier jo aldri "æsj hvorfor gidder du dra dit". Bra folk sprer seg litt og at ikke alle reiser til de samme stedene tenker jeg :) 

Anonymkode: 7b01e...998

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jealous! Det heter SJALU  på norsk. Har ikke fått med meg at så mange hater Miami heller. Jeg har vært der flere ganger og kommer nok til å reise tilbake. 

Anonymkode: 00527...f17

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jealous! Det heter SJALU  på norsk. Har ikke fått med meg at så mange hater Miami heller. Jeg har vært der flere ganger og kommer nok til å reise tilbake. 

Anonymkode: 00527...f17

Hvem bryr seg! Du kan vel engelsk? Jo det er mange som skriver mye stygt om Miami. Føler meg krenket. 

Anonymkode: 7b01e...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvem bryr seg! Du kan vel engelsk? Jo det er mange som skriver mye stygt om Miami. Føler meg krenket. 

Anonymkode: 7b01e...998

Selvfølgelig kan jeg engelsk, men det ser helt mongo ut å blande norsk og engelsk. Skriv på engelsk da vel om ikke norsk er bra nok. Hvis du føler deg krenket av så lite trenger du seriøst hjelp. Folk mener mye stygt om London og Oslo og, jeg lar meg ikke krenke av den grunn 😂

Anonymkode: 00527...f17

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært mange ganger i Florida, så kan vel ikke si at jeg hater det, men må si meg enig i at det er ganske harry og med tanke på prisnivået og hva du får for pengene er det nok langt fra noen favorittreisemål for min del.

Synes ikke konsentrasjonen av vakre mennesker er spesielt høy heller, maten er på ingen måte i verdensklasse og jeg er ikke spesielt opptatt av øgler. Synes heller det bærer preg av å være hele USAs siste reisemål for pensjonister som kommer for å dø.

Jeg har reist fordi det er relativt nært der jeg bor hvor det kan være kaldt om vinteren, men i vinter ble det karibien i stedet. Heller ikke noen høydare, men fortsatt bedre enn Miami.

Anonymkode: 008ec...c05

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel fordi det er mange som synes Miami er harry. Det samme med Granka, det får også tyn. 

Anonymkode: aec7e...7aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er greia med det? Ser alltid noen skrive så mye dritt om noen spør om tips til Miami (som den tråden om hun som har kjøpt en pakkereise dit og må betale ekstra for solstoler, makan til stygge svar!).

Hvorfor er det sånn? Er det bitterhet og sjalusi fordi folk ikke har råd selv? Er folk jealous fordi de ikke får sett masse kjekke hunks, spist digg mat og kost med øgler? Og danset til masse kul reggaeton? Miami er verdens KULESTE by syns jeg, de har alt jeg setter pris på i livet :) Miami me lo confirmò, for å si det sånn! 

Og ja, dette er et diskusjonsforum og så klart er det ulike meninger om ting. Men hva er greia med når en person spør om anbefalinger til ulike ting i Miami så er det ALLTID noen som må svare surt som "hvorfor gidder du dra til det harry stedet der? Mye finere på fjellet i indre Gokkefjord". Det er like teit som at jeg skulle gått inn på barneforumet der noen ber om tips til å få barn til å sove og skrevet "hvorfor gidder du få barn? Det ser ikke jeg vitsen med."

Anonymkode: 7b01e...998

Vet ikke om dette er ment som trolling eller ei...

Men uansett, og for å plassere lista her: siden du synes «Miami er verdens KULESTE by» er spørsmålet hvor reisevant du egentlig er? Hvor mange av verdens storbyer og land har du egentlig opplevd? Hvor mye av USA har du opplevd, eller Florida for den saks skyld?

Jeg respekterer av vi alle er ulike, og jeg tror deg når du sier at det er den kuleste byen du har opplevd, men for egen del kan jeg bare legge til at du i så fall har mange positivt spennende overraskelser i vente andre steder i verden. 😉

Anonymkode: 44725...21d

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i Miami mange ganger, har også bodd der kortere perioder på noen måneder.  

Miami er en typisk ferieby, beach, sol, resturanter etc.  Tror de fleste som drar til Miami ser kun South Beach området.  Det blir litt tynt å rate byen på, 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miami beach er litt for stivt for min del selv om det er fullt mulig å kose seg der. 

Latino-delene av byen er veeeldig amerikaniserte selv om jeg har en forskjærlighet for livemusikken.

Foretrekker harrysteder fordi folk vet hvordan man koser seg der uten å bry seg om hva andre tenker. Turiststedene i Miami er mer overfladiske enn harry etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miami er knapt noen høydare… 

Anonymkode: 33a02...a0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.3.2024 den 18.00):

Vet ikke om dette er ment som trolling eller ei...

Men uansett, og for å plassere lista her: siden du synes «Miami er verdens KULESTE by» er spørsmålet hvor reisevant du egentlig er? Hvor mange av verdens storbyer og land har du egentlig opplevd? Hvor mye av USA har du opplevd, eller Florida for den saks skyld?

Jeg respekterer av vi alle er ulike, og jeg tror deg når du sier at det er den kuleste byen du har opplevd, men for egen del kan jeg bare legge til at du i så fall har mange positivt spennende overraskelser i vente andre steder i verden. 😉

Anonymkode: 44725...21d

Er det du som skriver TROLL i hvert jævla innlegg her på KG? Blir du ikke lei? Snakker du sånn til folk ellers og, hvis de forteller noe så hyler du ut TROLL! DU LYYYYVER!? Er det ikke slitsomt å være så paranoid? Håper ikke du jobber med sårbare pasienter eller noe, ser for meg en person som har opplevd vold fra noen og du står og hyler og anklager de for å lyve. Gjør du sånn på jobb og? Jeg blir så nysgjerrig, for det er så unormal oppførsel å holde på sånn. Hva får du ut av det? Hva er greia? Er det en hersketeknikk? 

Og jeg har reist masse i USA og ellers i verden, hvordan det? Har bodd i Galveston en periode og trives godt i sørstatene. New York likte jeg ikke, skjønner ikke hvorfor så mange syns det er stas. Men Miami er den beste byen jeg vet om ja. 

Anonymkode: 7b01e...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.3.2024 den 16.28):

Hvem bryr seg! Du kan vel engelsk? Jo det er mange som skriver mye stygt om Miami. Føler meg krenket. 

Anonymkode: 7b01e...998

Vi lever i en verden av krenk. Krenketoget er i farta og slipper ingen av.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vå reiste nedover hele østkysten med Miami som avslutning. Det skulle liksom være kronen på verket.

Byen skuffet rett og slett. Skjønner at folk vi opplevd Miami viben selv, men om noen spør direkte vil jeg ikke anbefale Miami. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt troll ja... 

Anonymkode: 34171...527

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 30.3.2024 den 16.13):

Hva er greia med det? Ser alltid noen skrive så mye dritt om noen spør om tips til Miami (som den tråden om hun som har kjøpt en pakkereise dit og må betale ekstra for solstoler, makan til stygge svar!).

Hvorfor er det sånn? Er det bitterhet og sjalusi fordi folk ikke har råd selv? Er folk jealous fordi de ikke får sett masse kjekke hunks, spist digg mat og kost med øgler? Og danset til masse kul reggaeton? Miami er verdens KULESTE by syns jeg, de har alt jeg setter pris på i livet :) Miami me lo confirmò, for å si det sånn! 

Og ja, dette er et diskusjonsforum og så klart er det ulike meninger om ting. Men hva er greia med når en person spør om anbefalinger til ulike ting i Miami så er det ALLTID noen som må svare surt som "hvorfor gidder du dra til det harry stedet der? Mye finere på fjellet i indre Gokkefjord". Det er like teit som at jeg skulle gått inn på barneforumet der noen ber om tips til å få barn til å sove og skrevet "hvorfor gidder du få barn? Det ser ikke jeg vitsen med."

Anonymkode: 7b01e...998

Tja ikke vet jeg, men måten du formulerer deg på her er så harry som bare det. «Jealous fordi de ikke får sett masse kjekke hunks» og «kost med øgler»? Osv. 
Ikke akkurat klasse over dette. 

Anonymkode: 8d556...fa4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/30/2024 at 4:13 PM, AnonymBruker said:

Hva er greia med det? Ser alltid noen skrive så mye dritt om noen spør om tips til Miami (som den tråden om hun som har kjøpt en pakkereise dit og må betale ekstra for solstoler, makan til stygge svar!).

Hvorfor er det sånn? Er det bitterhet og sjalusi fordi folk ikke har råd selv? Er folk jealous fordi de ikke får sett masse kjekke hunks, spist digg mat og kost med øgler? Og danset til masse kul reggaeton? Miami er verdens KULESTE by syns jeg, de har alt jeg setter pris på i livet :) Miami me lo confirmò, for å si det sånn! 

Anonymkode: 7b01e...998

I akkurat den tråden føler jeg det går mindre på Miami i seg selv. Er mer at det alltid dukker opp sånne folk som sier "har du ikke råd til x, har du ikke råd til y". Ut i det ganske ekstreme, folk kan visst ikke dra på ferie i det hele tatt hvis man ikke lett kan gå 12 000 over budsjett. Litt merkelig egentlig, for i andre tråder kan folk skrive at de sliter med å klare seg på 12 000 i mnd, og da synes folk 12 000 er et hav av penger. Og så kommer den obligatoriske igjen: "Hvorfor fikk du barn hvis du ikke har råd" osv. 

Sånn generelt er det mye her inne om at hvis ikke JEG liker noe, hvorfor i all verden gjør DU. Mange ser ikke lenger enn til egen nesetipp. Hvorfor vil DU ligge på en dyr solseng i Miami, når JEG heller vil ligge på flytemadrass i Seljordsvannet?

Anonymkode: 8cec8...a2a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.3.2024 den 16.13):

Hva er greia med det? Ser alltid noen skrive så mye dritt om noen spør om tips til Miami (som den tråden om hun som har kjøpt en pakkereise dit og må betale ekstra for solstoler, makan til stygge svar!).

Hvorfor er det sånn? Er det bitterhet og sjalusi fordi folk ikke har råd selv? Er folk jealous fordi de ikke får sett masse kjekke hunks, spist digg mat og kost med øgler? Og danset til masse kul reggaeton? Miami er verdens KULESTE by syns jeg, de har alt jeg setter pris på i livet :) Miami me lo confirmò, for å si det sånn! 

Og ja, dette er et diskusjonsforum og så klart er det ulike meninger om ting. Men hva er greia med når en person spør om anbefalinger til ulike ting i Miami så er det ALLTID noen som må svare surt som "hvorfor gidder du dra til det harry stedet der? Mye finere på fjellet i indre Gokkefjord". Det er like teit som at jeg skulle gått inn på barneforumet der noen ber om tips til å få barn til å sove og skrevet "hvorfor gidder du få barn? Det ser ikke jeg vitsen med."

Anonymkode: 7b01e...998

Hater? Tviler på at mange hater, for egen del skjønner jeg ikke hvorfor man skal reise så langt og dyrt når man får bedre i både Italia, croatia og Spania for  halve pris og reiselengde, men vi er jo alle forskjellige;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Definitivt troll ja... 

Anonymkode: 34171...527

Rapportert. Ta deg sammen. 

Anonymkode: 7b01e...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...