Gå til innhold

Kun tidligere dates som vil treffes, blir aldri bedt ut av nye


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det går i ring år etter år, i dag har jeg blitt bedt ut av to menn hvor jeg datet han ene i 2020 og han andre 2021, og hadde fått melding på fb av en jeg var sammen med på videregående(!) om å treffes en dag. Fikk melding tidligere denne uken av en jeg datet seriøst for flere år siden at han fremdeles har følelser for meg. Ekssamboer er i forhold men han også tar jevnlig kontakt når han er ute og har drukket og sier han savner meg. Jeg er ikke interessert i å nøste opp noe av det fra fortiden.

Ingen nye har bedt meg ut siden i fjor sommer, selv om jeg både har lastet ned tinder og prøvd å gjøre en innsats der, og har dratt på byen og hobbyer hvor jeg har vært tilstedeværende og vist med kroppsspråk og initiativ at jeg er åpen for å bli kjent med nye menn. Men nei, kun gamle flammer som vil treffe meg 🤷‍♀️ Hva kan være årsaken til at nye menn ikke er interessert? Ble jo bedt ut av nye menn for et par år siden, men ikke nå lenger. Ser helt lik ut. 

Anonymkode: 60a46...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, inviter selv da 

Anonymkode: d69a5...a5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Herregud, inviter selv da 

Anonymkode: d69a5...a5e

Skriver jo at jeg tar initiativ selv, men har ikke lyst å date menn hvor jeg drar hele lasset ved å både gjøre meg tilgjengelig og vise interesse og også mase de ut på date. Må jo være en årsak til at menn kollektivt mistet interessen for 1-2 år siden. 

Anonymkode: 60a46...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje corona?

Anonymkode: 3ff3e...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hva kan være årsaken til at nye menn ikke er interessert? Ble jo bedt ut av nye menn for et par år siden, men ikke nå lenger. Ser helt lik ut. 

Anonymkode: 60a46...dea

Min automatiske tanke er at du prøver deg på menn som ikke egentlig er en match med deg. Dette er typisk hvis man ikke får napp når relasjonen er mulig, men at de viser interesse når de tenker at du kanskje ikke er like interesser - for å se om de fortsatt har sjans. 

Er det noen gjengangere i mennene du oppsøker? 

Har du prøvd å komme i kontakt med menn via matchmakingselskap? En registrering hos slike kan gi deg en pekepinn på hva slags type profesjonelle mener at du er en match til. Der får du også konkret tilbakemelding etter en date hvis de du møter ikke er interessert i å treffes igjen. 

Anonymkode: fdecb...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Min automatiske tanke er at du prøver deg på menn som ikke egentlig er en match med deg. Dette er typisk hvis man ikke får napp når relasjonen er mulig, men at de viser interesse når de tenker at du kanskje ikke er like interesser - for å se om de fortsatt har sjans. 

Er det noen gjengangere i mennene du oppsøker? 

Har du prøvd å komme i kontakt med menn via matchmakingselskap? En registrering hos slike kan gi deg en pekepinn på hva slags type profesjonelle mener at du er en match til. Der får du også konkret tilbakemelding etter en date hvis de du møter ikke er interessert i å treffes igjen. 

Anonymkode: fdecb...a50

De som kommer tilbake er menn som jeg avsluttet med, har møtt noen av dem igjen utifra ensomhet hvis jeg har gått lenge uten å treffe noen og de blir bare enda mer interessert da så føler ikke de bare vil se om de har sjans. De er ganske ulike men felles er at de er over gjennomsnittet pene, jeg liker pene menn men det er ikke nok for forhold. Så de jeg har «lagt meg etter» i det siste har virket gode og snille også, ikke nødvendigvis så kjekke som de andre men har ikke brydd meg for har likt dem pga personlighet. Men antar det aldri blir gjengjeldt fordi ingen tar kontakt. Så er stuck med alle eksene. 

Vet ikke om Norge er stort nok for matching, er vel begrenset hvor mange som oppsøker det? Hadde lett gjort det om jeg bodde i et stort land 😊

Anonymkode: 60a46...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, lillegutt_80 said:

Disse 2 som du møter i ny og ne.

Pratet du masse om disse eksene dine mens du var sammen med en av de nye som kanskje var interessert?

Nei, tvert imot har jeg delt mye mer før men nå nevner jeg faktisk null om slike ting. Føler likevel jeg skremmer vekk alle nye uten at jeg vet hvorfor, er lett tilbakeholden men likevel litt flørtete og viser interesse. Er motsatt av påtrengende, likevel hjelper det ikke. Og ingen ber meg ut på tinder, selv om jeg har flere av de samme bildene fra da mange ba meg ut. Så antar liksom at menn ikke er interessert lenger. Kanskje jeg har blitt for gammel 😅 Blir 32 i sommer. 

Anonymkode: 60a46...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...