Gå til innhold

Sex i 50 årene.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 3/30/2024 at 6:41 PM, AnonymBruker said:

I den alderen begynner kvinnfolkene å få dobbeltmage og kort hår og ser ut som en mann. Kunne gått rett i en grøsserfilm. Etter 40 år er de fleste udaterte dessverre.

Anonymkode: 8726e...604

Hysj på deg

Anonymkode: ab63e...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

 

Blir dere fremdeles våte og ikke trenger glidemiddel?

Anonymkode: a9cc3...8cb

Jeg blir, hvis mannen er glup nok og tilstrekkelig intellektuelt stimulerende. Dessverre holder det ikke med fysisk tiltrekning lenger, den må være mental også.

Anonymkode: fbca9...463

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er knapt 45 og merker forskjell. Er så varm hele tiden, glemsk, legger lettere på meg, sover utrolig dårlig. Våkner hver 2.time gjennom natten. 

Hva kan hjelpe?

Anonymkode: 0b262...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.3.2024 den 18.41):

I den alderen begynner kvinnfolkene å få dobbeltmage og kort hår og ser ut som en mann. Kunne gått rett i en grøsserfilm. Etter 40 år er de fleste udaterte dessverre.

Anonymkode: 8726e...604

Her er det nok du som er utdatert😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er knapt 45 og merker forskjell. Er så varm hele tiden, glemsk, legger lettere på meg, sover utrolig dårlig. Våkner hver 2.time gjennom natten. 

Hva kan hjelpe?

Anonymkode: 0b262...ca6

En som er ærlig. Endelig. Hormoner kanskje. God knows

Anonymkode: 42e19...61b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

En som er ærlig. Endelig. Hormoner kanskje. God knows

Anonymkode: 42e19...61b

Da legger man mer på seg og andre sykdommer kan opptre. 

Nå er ikke jeg 50 enda, men håper dette snur. Ønsker å være fresh og som en 30 åring hele livet. 

Anonymkode: 0b262...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 49 nå & merker liten forskjell. Men kanskje det kommer? Like våt og like glad i sex. Mannen min også, han er på samme alder. 

Anonymkode: 93428...d43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

En som er ærlig. Endelig. Hormoner kanskje. God knows

Anonymkode: 42e19...61b

Javisst må jo bare uærlige dersom vi ikke har fått de endringene vi selv var forberedt på at skulle/kunne komme? 

Jeg er mest overrasket selv. Man går gjerne i flere år og vet at man kan risikere at det skjer veldig mye, og forbereder seg litt mentalt på det, gruer seg gjerne litt, og så blir det for en del av oss bare nesten ingenting som skjer. 

Ikke det at aldringsprosesser ikke skjer. Jeg ser selvfølgelig på både ansiktet, kropp og hender at jeg er blitt eldre etterhvert, men selve overgangsalderen innebar ikke store greier. Litt hetebyer, og det har vært det for min del. Samt at mens plutselig ikke var et issue lenger. Hvilket bare er noe jeg synes er deilig. 

Det var mye tanker og mye jeg har vært innstilt på å takle, men så skjedde det bare ikke noen vesentlige greier. Jeg kan liksom ikke finne på noen greier bare for å "være ærlig " heller. Jeg tror ikke at jeg fremdeles er 20 eller 30 år av den grunn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg blir, hvis mannen er glup nok og tilstrekkelig intellektuelt stimulerende. Dessverre holder det ikke med fysisk tiltrekning lenger, den må være mental også.

Anonymkode: fbca9...463

Right

Anonymkode: 3b6d6...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.3.2024 den 13.02):

Håper ikke dette utvikler seg til en "eldre menn er ute etter yngre damer" tråd.Bare lurte på , siden det er blandede meninger om dette, hvordan er sexlivet når kan er over 50. Om det da eksisterer.  Overgangsalder og helse tatt i betraktning

Anonymkode: 077d5...194

Sex for mange men varer langt over 50  og stopper nok heller vet 80+ for noen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare i 30-årene, men har hatt elskere som har vært både 50 og nesten 60. Ikke noe å si på sexlysten, de har god og digg libido.

Anonymkode: 270b7...417

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at for hvert år som går så sliter jeg mer og mer med å finne damer på min egen alder seksuelt attraktive. Og det er mildt sagt deprimerende. All honnør til dere som «mener» det motsatte og evner å ta til takke med det dere får og lever i den overbevisning om at det er noe dere prefererer, men jeg foretrekker sex med fysisk attraktive kvinner og at det blir mer og mer utelukkende for hvert år som går er tragisk. 

Anonymkode: 99724...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med de som ikke kan ta piller mot tørr skjede?

Det er det som har ødelagt sexlivet for meg🥺

Alternative piller fra helsekosten fungerer ikke.

Anonymkode: 53370...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når folk passerer femti så slutter de å tenke på sex, spesielt damer over femti har veldig liten sexdrive, men det finnes unntak

Anonymkode: ca388...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Når folk passerer femti så slutter de å tenke på sex, spesielt damer over femti har veldig liten sexdrive, men det finnes unntak

Anonymkode: ca388...28c

Hvor mange damer over 50 har du erfaring med på den måten?

Anonymkode: 55266...27d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.3.2024 den 18.36):

 

Blir dere fremdeles våte og ikke trenger glidemiddel?

Anonymkode: a9cc3...8cb

Ja, har aldri brukt det. Og har hatt samme mann i 30 år. Vi kjenner hverandre ut og inn og har funnet det som fungerer for oss.

Anonymkode: f090f...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 30.3.2024 den 18.41):

I den alderen begynner kvinnfolkene å få dobbeltmage og kort hår og ser ut som en mann. Kunne gått rett i en grøsserfilm. Etter 40 år er de fleste udaterte dessverre.

Anonymkode: 8726e...604

De færreste vanlige menn over 50 er særlig attraktive.

Anonymkode: 97d26...ee5

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.4.2024 den 13.03):

En som er ærlig. Endelig. Hormoner kanskje. God knows

Anonymkode: 

AnonymBruker skrev (På 1.4.2024 den 2.04):

Er knapt 45 og merker forskjell. Er så varm hele tiden, glemsk, legger lettere på meg, sover utrolig dårlig. Våkner hver 2.time gjennom natten. 

Hva kan hjelpe?

Anonymkode: 0b262...ca6

Gå til legen din, be om en skikkelig undersøkelse inkl. hormonnivå. Diskuter østrogen med henne og ikke vær redd for å starte med det! Jeg har hatt utrolig stor effekt, merker ingen negative effekter av overgangsalderen på kropp eller psyke. Blir naturlig fuktig når jeg er kåt, og har et aktivt sexliv med mannen min.

Anonymkode: 3d4af...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kjenner at for hvert år som går så sliter jeg mer og mer med å finne damer på min egen alder seksuelt attraktive. Og det er mildt sagt deprimerende. All honnør til dere som «mener» det motsatte og evner å ta til takke med det dere får og lever i den overbevisning om at det er noe dere prefererer, men jeg foretrekker sex med fysisk attraktive kvinner og at det blir mer og mer utelukkende for hvert år som går er tragisk. 

Anonymkode: 99724...b74

Så de fysisk attraktive, unge kvinnene skal ta til takke med deg? «Forfallet»skjer hos menn og. Eller kanskje du har cash eller en maktposisjon, så godtas pakken lettere.

Anonymkode: 4321f...06d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.3.2024 den 18.41):

I den alderen begynner kvinnfolkene å få dobbeltmage og kort hår og ser ut som en mann. Kunne gått rett i en grøsserfilm. Etter 40 år er de fleste udaterte dessverre.

Anonymkode: 8726e...604

Hva er dobbeltmage?

Anonymkode: 270b7...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...