Gå til innhold

Hva er det med de som sender dickpicks ut av det blå, og tror at dette gjør susen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det er jo veldig enkelt hvorfor TS. Er du mann og ikke blir sett, er det viktig å vise hva man har. En større penis = Mer manndom = ekte mann. Og jeg forstår heller ikke problemet med det? Er jo bare å si "nei takk du har for liten", eller Ja din penis likte jeg. Om du blir kjæreste med mannen så vil du jo møte på penis igjen uansett. Vinn vinn. 

Anonymkode: 85ae5...b16

Men jeg liker jo ikke utseendet på noen av de. Det er poenget.

Anonymkode: 29a27...47a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

svartkatt skrev (På 29.3.2024 den 15.45):

Ganske grei måte å sile ut de mindre pene kukene på.

Og størrelse

Anonymkode: 564c9...015

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Men jeg liker jo ikke utseendet på noen av de. Det er poenget.

 

Men greit å sortere ut dem som er små og mindre verdt i allefall. Om du ønsker flere barn vil du jo ikke spre disse dårlige genene over til dine evnt guttebarn så dem blir mobbet pga liten penis heller. Kan skjønne at en penis ikke er estetisk pen (spes om den er liten), men som jeg nevnte ovenfor, har man ikke utseende med seg, så vekter en penis opp for dette, da en mann alltid skal måles ut fra penislengde. 

Anonymkode: 85ae5...b16

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk straffbart og et overgrep. Bare å anmelde om han gjør det jevnlig og du har sagt i fra 

Anonymkode: 316ae...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men greit å sortere ut dem som er små og mindre verdt i allefall. Om du ønsker flere barn vil du jo ikke spre disse dårlige genene over til dine evnt guttebarn så dem blir mobbet pga liten penis heller. Kan skjønne at en penis ikke er estetisk pen (spes om den er liten), men som jeg nevnte ovenfor, har man ikke utseende med seg, så vekter en penis opp for dette, da en mann alltid skal måles ut fra penislengde. 

Anonymkode: 85ae5...b16

Største incel pisset jeg har lest på lenge 🤣

Anonymkode: deadd...912

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Største incel pisset jeg har lest på lenge 🤣

Anonymkode: deadd...912

Det må du gjerne utdype om du klarer å ha en seriøs diskusjon. Søk på google "mitt liv med stor penis".... Disse mennene lever som konger og damene dåner og står i kø.  Dere damer forstår ikke selv hvor heldige dere er som får erigerte peniser tilsendt, slik at dere kan sortere ut dem som ikke er verdig dere. Vi menn hadde vært i paradis om dere uanmeldt hadde sendt bilder underlivet og brystene så vi menn også kunne sortert ut.

Anonymkode: 85ae5...b16

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det må du gjerne utdype om du klarer å ha en seriøs diskusjon. Søk på google "mitt liv med stor penis".... Disse mennene lever som konger og damene dåner og står i kø.  Dere damer forstår ikke selv hvor heldige dere er som får erigerte peniser tilsendt, slik at dere kan sortere ut dem som ikke er verdig dere. Vi menn hadde vært i paradis om dere uanmeldt hadde sendt bilder underlivet og brystene så vi menn også kunne sortert ut.

Anonymkode: 85ae5...b16

Jeg er mann, og vet godt dette er tull. Og heller ikke overrasket over at det er på nettet du lærte dette.. Jeg er ikke interresert i en seriøs diskusjon, da jeg ikke klarer å ta deg og dine holdninger seriøst. Men ha en fin kveld 

Anonymkode: deadd...912

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er mann, og vet godt dette er tull. Og heller ikke overrasket over at det er på nettet du lærte dette.. Jeg er ikke interresert i en seriøs diskusjon, da jeg ikke klarer å ta deg og dine holdninger seriøst. Men ha en fin kveld 

Anonymkode: deadd...912

Fin hersketeknikk. Du vet like godt som meg at har man stor penis så har man mer verdi. Akkurat som en 100 lapp vil aldri bli like mye verdt som en 1000 lapp. 

Anonymkode: 85ae5...b16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og størrelse

Anonymkode: 564c9...015

Ja, både de minste og største. Vekk med de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/29/2024 at 3:45 PM, AnonymBruker said:

Det er menn som ikke forstår hvordan kvinner fungerer. De selv ville blitt glad for et bilde av kjønnsorganet til ei dame, og tror dette går begge veier

Anonymkode: cfde5...a22

Ikke helt riktig.

Hvis jeg hadde mottatt et fittpick helt ut av det blå  - som det spesifiseres her - hadde jeg tenkt at det er to alternativer:

A) Svindelforsøk

B) Hun er gæren og en slags relasjon med henne kommer til å bli smertefull

Anonymkode: 9c3aa...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompis til samboer sender dickpicks til damer han flørter med. Han sier han får napp ca 1-5 ganger. Og da er det verdt det. Han ser på det som en spennende jakt og takler alle avisingene bra. Siden han får positiv respons en gang i blant bekrefter det jo at det er en og annen kvinne som syns dickpicks er pirrende. Selv om det ikke er flertallet. Menn hadde ikke sendt slike bilder om det aldri noensinne hadde fungert. Selv om en dame (de fleste) hater det finnes det altså damer som syns det er helt topp🙂

Anonymkode: fd3de...8e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en kjæreste som sendte erotiske bilder av sin vagina og kropp. Hun ville ha bilder og video tilbake. Dickpics. Jeg vet hun onanerte til bildene og videoene jeg sendte. 

Vi var ett fyrverkeri av kåtskap sammen.. 

..savner det, men det var så mye drama med på lasset..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.3.2024 den 16.02):

Damer er jo hunnpattedyr. Hunnpattedyr velger hannen med størst fjærpryd, fineste farger eller størst utstyr. Hannpattedyr har til alle tider flashet sine kroppsdeler. At noen hunner nå plutselig har fått en følelse av at dette ikke er greit blir jo bare en parentes i millioner av år med biologi og formering.

Anonymkode: 9eb2f...a80

Nja.....nei. Før smarttelefonens tid (og for den saks skyld lenge før det igjen) var det å vise fram greia si til intetanende hunkjønn omtalt som blotting, og har neppe vært "greit" hos hunkjønn av menneskearten siden steinalderen eller deromkring. Å sende uønskede dickpics er faktisk omfattet av den samme paragrafen som blotting i straffeloven, og er dermed sidestilt med det. Dette er oppegående menn fullstendig klar over.

Anonymkode: f798c...cf0

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.3.2024 den 18.24):

Fin hersketeknikk. Du vet like godt som meg at har man stor penis så har man mer verdi. Akkurat som en 100 lapp vil aldri bli like mye verdt som en 1000 lapp. 

Anonymkode: 85ae5...b16

Blant en marginal gruppe individer som er opptatt av slikt, så kan det muliges stemme, men neppe for majoriteten av befolkningen. Alle kvinner er ikke "size queens". Min erfaring er at menn som er veldig opptatt av størrelsen på sin egen penis, rett og slett framstår som litt enkle på andre områder, og for min del er slike menn helt uinteressante.

Anonymkode: f798c...cf0

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Numbers game. Det er alltid noen som napper til slutt. Likevel mener jo jeg at det handler om regelrett digital blotting, og at man her selvsagt burde skjerpe seg. Det samme gjelder vel egentlig også kvinner som nå kjenner på våren og får et voldsomt behov for å vise kroppen sin. Bare i helgen fikk jeg to nakenbilder. Helt uoppfordret. Men forskjellen ligger nok hos mottaker. Menn har nok lettere for å sette pris på slik. Mens det definitivt oftere kan bli en negativ opplevelse for kvinnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.3.2024 den 18.15):

Dere damer forstår ikke selv hvor heldige dere er som får erigerte peniser tilsendt, slik at dere kan sortere ut dem som ikke er verdig dere. 

Anonymkode: 85ae5...b16

Jeg sliter med å forstå hvordan jeg skal anse meg selv heldig ved å bli utsatt for straffbar blotting fra en mann som åpenbart er fullstendig sosialt inkompetent......

Anonymkode: f798c...cf0

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.3.2024 den 16.02):

Damer er jo hunnpattedyr. Hunnpattedyr velger hannen med størst fjærpryd, fineste farger eller størst utstyr. Hannpattedyr har til alle tider flashet sine kroppsdeler. At noen hunner nå plutselig har fått en følelse av at dette ikke er greit blir jo bare en parentes i millioner av år med biologi og formering.

Anonymkode: 9eb2f...a80

En diger påfugl løper ikke rundt med pikken ute, ikke den største bukken med de største hornene heller. 

En flott atletisk kar med liten pikk har større sjans enn en liten fyr med en diger en.

Anonymkode: 509b2...c4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 16.32):

Jeg sliter med å forstå hvordan jeg skal anse meg selv heldig ved å bli utsatt for straffbar blotting fra en mann som åpenbart er fullstendig sosialt inkompetent......

Anonymkode: f798c...cf0

Du kan sile ut peniser du ikke liker. Er den for liten for deg, så er det jo greit å vite det. Har han stygg fasong eller hva annet du mener er viktig med en penis, slipper du jo unna det. For å ta det omvendt, hadde en dame sendt meg bilder av underlivet, hadde det vært så kjekt å sett om dette er noe jeg kunne tenkt meg å slikke eller ikke. Du forstår ikke hvor heldig du er som får bilder, slik at du kan sile ut dem som er tapere.

Anonymkode: 85ae5...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...