Gå til innhold

Hva synes damene om menn med ansiktshår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes damer om menn med ansiktshår? Skjegg eller stubber… har hørt det er hot når vi barberer oss for dere.

Anonymkode: 77653...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva synes damer om menn med ansiktshår? Skjegg eller stubber… har hørt det er hot når vi barberer oss for dere.

Anonymkode: 77653...acb

Motsatt.

Jeg har tilgode å bli tiltrukket av en glattbarbert mann. For min del er ansiktsbehåring en viktig komponent for fysisk attraksjon😊

Anonymkode: bcb40...be9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velstelt skjegg er viktig! 

Anonymkode: 6933e...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best menn med skjegg og bart. Synes ikke stubber eller glattbarbert er like stilig.

Anonymkode: 6ad1f...48f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker skjegg. Men det må være frisert. Ikke fint at det er bare vokset ut og står i alle kanter. 

Anonymkode: ce704...2e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskningen viser at kvinner foretrekker 3 dagers for ons og mer for forhold. Da jeg var 18 hadde jeg så sterkt skjegg at jeg ikke kunne fjerne det med høvel. Hadde heller ikke tilgang til maskin så måtte la det gro litt. Merket at det ikke var noen høydare blant de unge jentene på vgs, men det kom seg under studiene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker både 3 dagers og skjegg. Men d må være velstelt😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Majer said:

Forskningen viser at kvinner foretrekker 3 dagers for ons og mer for forhold. Da jeg var 18 hadde jeg så sterkt skjegg at jeg ikke kunne fjerne det med høvel. Hadde heller ikke tilgang til maskin så måtte la det gro litt. Merket at det ikke var noen høydare blant de unge jentene på vgs, men det kom seg under studiene 

Selv for oss uten anlegg for fyldig skjegg?

Anonymkode: 77653...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humlemor

Litt "pinnsvin" gjør ikke noe, men når menn ser ut som julenissen da er det på tide å finne frem barbersakene :tunge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best uten. Menn med masse hår i ansiktet er ikke attraktivt. Heldigvis har jeg funnet meg en mann som mener det samme og barberer seg ofte. At han innimellom har 3 dagers skjegg går fint men noe mer enn det verken liker jeg det eller han 

Anonymkode: 05024...3e7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker menn med hårvekst i ansiktet. Det oser maskulinitet og testosteron! 

Anonymkode: bbf55...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker nybarbert. Er ikke så glad i skjegg og bart, men 2-3 dagers er helt greit.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oftest 2-5mm skjegg, og vet dama ikke ikke ville likt det om jeg ble glattbarbert. Min erfaring ellers er også at de fleste liker litt skjegg fremfor glatt hud 

Anonymkode: 0a858...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Digger menn med skjeggstubber eller kort skjegg 🥰. Glattbarbert er (dessverre) dørgende kjedelig i min bok – men samtidig er ikke langt og ustelt skjegg noe særlig heller :).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

90% av alle menn ser bedre ut med skjegg enn uten. 🥰

Anonymkode: d84f2...727

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et velstelt skjegg kan være fint. Personlig foretrekker jeg 3-dagers.

En ting som er 🤮 er fyrer med langt (viking)skjegg med en eller to fletter 🙄og gjerne glattraket på toppen. Nei, du ser ikke ut som Ragnar i Vikings uansett hva du selv måtte tro.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kunne jo - som noen menn (her på KG) påstår når det gjelder sminke - at det forandrer ansiktet såpass mye at det nærmest er for juks å regne. Et skjegg kan få det til å se ut som om man f.eks. har en markert hake og kjevelinje, selv om man kke har noen av delene. Eller skjule en (eller flere) dobbelthaker, arr eller andre skavanker.

Men er velstelt skjegg kan absolutt være både pent og kledelig.

Anonymkode: 0d657...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker skjegg, og kroppshår forøvrig 🤩🤩 

Iallefall på mannen min som er blond 🤩🤩🥰🥰🥰🥰🥰 Tenner meg noe voldsomt 😃😃

Anonymkode: 01a52...868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min er helt klart fineste uten ansiktshår. Eksen ser kjekkest ut med skjegg.
Har datet flere med kort og langt sljegg, og flere som barberer seg.

Jeg syned det kommer an på mannen, stil, ansiktstrekk og skjeggvekst.

Anonymkode: f9a1b...b2e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det! Faktisk ser jeg alltid to ganger på menn med skjegg. De blir alltid kjekkere med skjegg.... så sant det er velpleid da, og ikke langt og sjuskete og skikkelig buskas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...