Gå til innhold

Til menn: hadde dere blitt skuffet om daten la på seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal treffe en eks snart. Vi var sammen i to år før det ble slutt. Nå er det 4 år siden vi så hverandre sist. Jeg har gått opp 10-15 kg siden jeg så han sist. Da vi var sammen var jeg litt undervektig, slet med spiseforstyrrelser. Har nå en sunn vekt, men sliter litt med selvbilde. Har ikke turt å fortelle at jeg har lagt på meg, vi har kun snakket på telefon og litt meldinger. Grunnen til at det ble slutt var at han flyttet til utlandet for å studere. Vi hadde det egentlig veldig fint, og det var et udramatisk brudd, hvor vi begge tenkte at det kunne bli oss igjen senere.

Mitt rasjonelle hode sier at han ikke kommer til å plages av vekten min. Hans eks før meg var større enn meg.

Men så vil jeg bare høre hva dere menn hadde tenkt? Om du traff en dame igjen og hun hadde lagt på seg en del?

Anonymkode: 3d96a...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt er relativt. For din del har du gått fra undervektig til normalvektig, og det er da ingen krise i det hele tatt.

Og så handler da ikke alt om vekt heller.

Tror du skal slutte å vurdere dette på vegne av han, og så la han få vurdere det. Om det er positivt eller negativt for han er det kun han som vet. Men det er jo slettes ikke sikkert at dere vil få det til å fungere, da uten at din vekt er relatert til det. 

Så rett deg opp, og møt opp med selvsikkerhet og positiv utstråling. Så får han ta deg som du kommer, eller la være. Du er som du er, og at dere ikke finner tonen ligger ikke på deg.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du var undervektig når dere var sist sammen og du nå har en sunn vekt, så burde jo det rasjonelle hodet ditt vinne diskusjonen. Men siden du har en historikk med spiseforstyrrelser, så er det dessverre sånn at det ikke alltid er det rasjonelle som vinner. Og som du skriver, hans eks var større enn deg.

Heller ei som har noen ekstra kilo enn ei som er undervektig. Vet om noen som definitivt har blitt mye flottere etter at de fikk på seg noen kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hvis dere har vært sammen i 2år, så kjenner han deg og din personlighet. Hvis han da avviser deg fordi du har blitt normalvektig og ikke lengre er undevektig, så sier det jo absolutt alt om han og hva han er interessert i...

 

Anonymkode: 3b060...ae7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...